Accountable Marketing: Linking Marketing Actions to Financial Performance - David Stewart (Editor)
220634522
Momentan produsul NU este in stoc. Lasati-ne datele de contact pentru a primi notificare despre oferta
Sunt de acord sa fiu informat cand produsul o sa fie disponibil sau despre alternativele acestuia si sunt de acord cu Termenii si Conditiile
Sunt de acord sa fiu informat cand produsul o sa fie disponibil sau despre alternativele acestuia si sunt de acord cu Termenii si Conditiile
Cod produs:
220634522
Specificatii Accountable Marketing: Linking Marketing Actions to Financial Performance - David Stewart (Editor)
Cod produs: 220634522
An publicare
2016
Brand
OXFORD UNIV PR
Dimensiune (mm)
178 x 254
Format
Fizic
Gen
Economie
Greutate
703 g
ISBN / ISSN
9780765647061
Limba
Engleza
Numar pagini
274
Tip coperta
Cartonata
Subgen
Marketing
Descriere produs
Accountable Marketing is designed to be the definitive volume on the emerging role of accountability and performance metrics in marketing. Sponsored and developed by the Marketing Accountability Standards Board (MASB), it provides a multi-disciplinary, international perspective on this topic of critical importance. Stewart and Gugel have curated the work of several leading marketing, finance and accounting professionals and academics on the topics of marketing accountability and financial reporting to create a volume that represents the best of MASB's work over the last few years. The book not only emphasizes the importance of accountability in the marketing function, but also creates a dialogue among academics and practitioners about the importance of marketing in driving consistent growth in the organization, and the ways in which improved methods for measuring and forecasting contribute to the effectiveness of these marketing activities. This book marks the first-ever reference point for practicing professionals, faculty and students interested in marketing accountability, the development of standards for marketing reporting, and developing stronger linkages between marketing activities and outcomes, and the financial performance of the firm.
Vezi si: Carti
Business si economie Recomandate
Alti clienti au mai vizitat
De ce la noi e mai ieftin?
Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si in mall-uri.
Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale.
Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.
De ce la noi e mai ieftin?
Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si in mall-uri.
Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale.
Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.
Linkuri utile:
Carti si Birotica
Carti
Business si economie
Atlase si enciclopedii pentru copii
Carti audio
Cursuri de limbi straine
Cursuri si chestionare Auto
Integrame si carti cu jocuri
Accesorii pentru cititori
Activitati extracurriculare
Arhitectura
Arta
Arta si fotografie
Astrologie
Atlase
Audio books si accesorii
Beletristica
Benzi desenate
Biografii, memorii si jurnale
Carti in dar
Carti pentru copii
Casa si gradina
Design
Dezvoltare personala
Dictionare
Didactica
Diete si fitness
Drept si criminologie
Examene si concursuri
Fictiune
Fictiune pentru copii
Filologie, Filosofie
Finante si contabilitate
Gastronomie
Ghiduri de calatorie, harti
Gramatica si vocabular
Hobby, timp liber
Istorie
IT si informatica
Limbi straine
Management
Manuale si auxiliare scolare
Marketing
Matematica
Medicina si farmacie
Natura si mediu
Parenting si familie
Poezie, teatru, studii literare
Poezii pentru copii
Politica
Povesti pentru copii
Psihologie, Pedagogie
Publicistica
Religie
Sanatate si dezvoltare personala
Sarcina si cresterea copilului
Self Help
Sfaturi de calatorie
Spiritualitate, ezoterism
Stiinta si tehnica
Stiinte umaniste
Timp liber
Turism