Ceara de par Tigi Bed Head for Men Matte Separation, 85 g
Ceara pentru definirea coafurii, detine o formula exclusiv masculina pentru cei care isi doresc sustinere si un finish natural. Este o ceara cu o definire mata pentru orice tip de par. Contine ceara de albine, ceara de caranauba si un cocktail de polimeri ce confera separare, sustinere si rezistenta la umiditate.
Mod de utilizare: Se aplica pe parul umed sau uscat pentru textura si sustinere.
Compania TIGI a fost fondata in anul 1986 de cei patru frati Mascolo, descendentii faimosului stilist italian Franco Mascolo, printre ai carui clienti s-au numarat si legendarele actrite Sofia Loren si Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno si Anthony au mers pe urmele tatalui lor si, practic din nimic, au construit renumita retea de saloane de coafura Toni & Guy. Aceasta numara peste 420 de filiale in 42 de tari din intreaga lume.
Caracterul exceptional al produselor TIGI consta in special in faptul ca sunt dezvoltate de stilisti profesionisti, pentru uzul altor stilisti profesionisti. In aceeasi nota, Echipa creativa TIGI vine in fiecare an cu o noua colectie de coafuri, destinate cu precadere pentru propagarea celor trei game principale ale acestei marci exclusive – Bed Head, S-Factor si Catwalk.
Ultima mentionata cladeste in imaginatie o punte care leaga lumea parului frumos de cea a modei de lux. Catwalk a crescut ca imagine tocmai datorita cooperarii cu tanarul creator britanic Christopher Kane. Datorita lui, stilistii de astazi reusesc sa multumeasca si cei mai pretentiosi clienti, care-si doresc sa semene cu stelele de cinema sau cu cele din lumea muzicii. Interesant este ca pana si mirosul cosmeticelor TIGI Catwalk este inspirat de parfumurile exclusive.
La fabricarea sampoanelor, a balsamurilor, a pastelor de modelare si a altor produse TIGI se folosesc adesea ingrediente relativ iesite din comun. De exemplu, utilizand cunostintele lor de biologie moderna, autorii colectiei Catwalk Curlesque au creat asa-numitul Catwalk Aquacomplex – un „cocteil“ unicat din apa de castraveti si extracte din diverse tipuri de alge si fenicul de mare. Acesta a devenit un hit printre femeile cu par ondulat sau cret. O mentiune speciala merita ingredientele la fel de luxoase, cum ar fi casmirul, sampania sau perlele, continute in gama preparatelor S-Factor.
Brand-ul TIGI ii va atrage cu siguranta pe toti cei care doresc sa arate excelent, dar nu au chef sa petreaca ore intregi in saloanele de frumusete, pe cei care cauta calitate la preturi rezonabile, sunt jucausi, le plac stilurile de par creative si aleg in primul rand cu ochii (dupa designul si culoarea ambalajului).