online store smart SMART.MD
cauta in site Cauta
menu MENIU
cumpara 0 COȘ
stoc

ру

vom răspunde la întrebare Scrie
Ghiozdane si Trolere
  1. <
  2. Copii si jucarii
  3. Accesorii pentru copii

Ghiozdane si Trolere (17)

Ordonează
PROMO Saptamanii
Geanta de voiaj urbana, Ella Icon, 25 x 45 x 28 cm

Geanta de voiaj urbana, Ella Icon, 25 x 45 x 28 cm


pe lună 55 lei
1294.0000

1 294 lei 1 158 lei

Troler Rio, policarbonat, verde, 76 x 50 x 32 cm

Troler Rio, policarbonat, verde, 76 x 50 x 32 cm


pe lună 169 lei
4625.0000

4 625 lei 3 556 lei

PROMO Saptamanii
Rucsac urban, Ella Icon, 45 x 35 x 14 cm

Rucsac urban, Ella Icon, 45 x 35 x 14 cm


pe lună 52 lei
1324.0000

1 324 lei 1 091 lei

Rucsac de munte, Lamonza Alpin, 45 L

Rucsac de munte, Lamonza Alpin, 45 L


pe lună 50 lei
1262.0000

1 262 lei 1 057 lei

Rucsac voiaj Bestway 38028, Pavillo Dura Trek, 45 L

Rucsac voiaj Bestway 38028, Pavillo Dura Trek, 45 L


pe lună 42 lei
1170.0000

1 170 lei 881 lei

Rucsac voiaj Bestway 68020, Pavillo Barrier Peak, 45L

Rucsac voiaj Bestway 68020, Pavillo Barrier Peak, 45L


pe lună 48 lei
1263.0000

1 263 lei 1 016 lei

Rucsac voiaj Bestway 68032, Pavillo Flex air, 45 L

Rucsac voiaj Bestway 68032, Pavillo Flex air, 45 L


pe lună 64 lei
1515.0000

1 515 lei 1 355 lei

PROMO Saptamanii
Rucsac voiaj Bestway 68019, Pavillo Blazid, 30 L

Rucsac voiaj Bestway 68019, Pavillo Blazid, 30 L


pe lună 25 lei
617.0000

617 lei 542 lei

Rucsac ciclism cu rezervor de apa Lamonza 2 L

Rucsac ciclism cu rezervor de apa Lamonza 2 L


pe lună 30 lei
716.0000

716 lei 643 lei

Geanta pentru cosmetice CM D269, 24 x 15 x 18 cm

Geanta pentru cosmetice CM D269, 24 x 15 x 18 cm


pe lună 21 lei
546.0000

546 lei 454 lei

Troler Rio, poliester impermeabil, negru, 77 x 46 x 29

Troler Rio, poliester impermeabil, negru, 77 x 46 x 29


pe lună 128 lei
3659.0000

3 659 lei 2 689 lei

Geanta pentru cosmetice CM D269, 19 x 11 x 12 cm

Geanta pentru cosmetice CM D269, 19 x 11 x 12 cm


pe lună 14 lei
349.0000

349 lei 312 lei

17

Carucioare, metrou si metrou

De cand lumea a vazut pentru prima data trenul model al lui Thomas Davenport, in anii 1830, inginerii au lucrat la mijloace electrice pentru transportul de pasageri. Carucioarele, tramvaiele sau „tramvaiele”, asa cum sunt numite in unele parti ale Europei, au aparut ca una dintre primele utilizari ale electricitatii impreuna cu lumina electrica.


Sus: carucioarele timpurii din Boston in anii 1880. Aceste carucioare foloseau o catenara aeriana simpla facuta dintr-un cablu. Astazi, in majoritatea locurilor, folosim catenare si pantografe mai avansate pentru a mentine un contact mai bun cu cablul de sus.

Caruciorul - un vehicul de pasageri alimentat de cabluri aeriene, sistem electric de sine sau de cai.

Caruciorul tras de cai a fost primul pas important in tehnologia carucioarelor, deoarece a demonstrat eficienta mare a rotilor de otel pe senile. Carucioarele trase de cai erau utilizate pe scara larga inainte de anii 1880 si electricitatea. Carucioarele electrice au eliminat problema excrementelor de cai si a intretinerii animalelor.



Adio excremente! . cel putin din una dintre surse. Un carucior tras de cai langa un carucior electric din New York. Observati a treia sina centrala pentru alimentarea cu energie. Uneori, a treia canelura continea un cablu care tara caruciorul. Celebrele carucioare din San Francisco sunt trase astazi folosind cabluri antrenate de patru motoare electrice de 510 CP.

Majoritatea carucioarelor/tramvaielor folosesc sine metalice ca un tren pe drepturi de trecere comune (pe strazi). Unele trolere sunt mai degraba un „autobuz electric” cu anvelope de cauciuc si circula sub catenare (carne aeriene) care furnizeaza energie electrica. Majoritatea carucioarelor si tramvaielor opereaza in zone urbane sau suburbane dense. Urmele pot fi incorporate in strada. Nu toate carucioarele erau urbane, unele carucioare precum „masinile cu glont” aveau mai putine opriri, mergeau intre orase si au evoluat in ceea ce numim acum „trenul usor”.

Motoare de tractiune (motoare electrice de curent continuu sau de curent alternativ) antreneaza rotile feroviilor usoare si grele. Vehiculul poate fi condus de o persoana sau de un computer. Majoritatea carucioarelor sunt alimentate prin fire aeriene numite catenare. Grupul de fire are un fir superior puternic intr-o curba (catenar) conectat la un al doilea fir dedesubt numit „sarma de contact”. Firul de contact ofera o suprafata neteda de urmat pentru stalpi lungi deasupra capului cu conductori pe vehicul. Unele dispozitive nu folosesc un dispozitiv stalp, ele folosesc un ansamblu sub forma de arc numit a pantograf. Aflati mai multe despre provocarea tehnica si sistemul de linii aeriene aici

Sus: motor de tractiune proiectat de Elihu Thomson si altii in anii 1890

Sacose Определение в словаре английский

Genti pentru transportul sugarilor, slinguri pentru transportul sugarilor pe spatele sau in fata al parintelui, parasolare pentru carucioare pentru copii, rucsacuri, ghiozdane, serviete, scoala ghiozdane, genti de cumparaturi, troler, valize, umbrele de soare

- Marfuri de calatorie si alte transportoare de efecte personale: valize, cufera, genti de calatorie, huse atasate, ghiozdane, genti de mana, portofele, posete etc.,

42.02* MARFURI DE VaLaTORIE ( DE EXEMPLU CUFERI , VALIZE , PaLaRII , GENtI DE CaLaTORIE , RUACa ) , SACI DE CUMPaRaRI , GENtI DE MNa , ghiozdane , PORTEFELE , PORTOFELE , PORTOTELE , BORZE DE WC , CUARTE , CUARTE DE TUTUN , TECI , CUTIILE , LUZII ( DE EXEMPLU PENTRU BRASE , INSTRUMENTE MUZICALE , BINOCULARE , BIJUTERII , STICLE , BRUCE , BRUZE ) , DIN PIELE SAU PIELE COMPOZITa , DIN FIBRa VULCANIZATa , DIN FOLIE DE PLASTIC ARTIFICIAL , DIN CARTON SAU DIN TESTURa TEXTILa : *

Aceasta inseamna ca niciun copil de varsta scolara nu ar trebui sa iasa din scoala, deoarece familia nu isi poate permite uniforma (include o pereche de pantofi, ghiozdan si uniforma).

Produse din piele si imitatii de piele, genti si containere care nu sunt special concepute pentru obiectele transportate, inclusiv genti de mana, serviete, genti de cumparaturi, genti de calatorie, genti de sport, scoala ghiozdane, rucsacuri si rucsacuri

Huse de calatorie, bagaje, valize, ghiozdane, portmanteaux, valize, genti, genti de mana, genti de umar, genti de toaleta, genti de transport, rucsacuri, rucsacuri, sacose, genti de sport, genti ocazionale, serviete, huse atasate, huse pentru muzica, ghiozdane, cutii de frumusete, suporturi pentru costume, pentru camasi si rochii, casete pentru cravate, casete pentru note, suporturi pentru caiete, case si suporturi pentru documente, portofele

Articole din piele, si anume, Cufera si genti de calatorie, Genti cu chei, Posete pentru monede, Suporturi pentru carduri, Bagaje, Umbrele, Bastoane, Umbrele de soare, Genti de mana, Bagaje, Pantofi sport, Genti, Rucsacuri, Bagaje, Posete, Serviete, ghiozdane, Serviete, Carcase pentru muzica, Genti (de jocuri) , Genti de imbracaminte, Seturi de calatorie (nemontate) si genti goale pentru articole de toaleta, toalete, Genti de cumparaturi cu roti, Pullman, Bice, ham si articole de selarie, Bagaje

La 17 ianuarie 1918, o galeanista de 19 ani, Gabriella Segata Antolini, a fost arestata pentru transportarea unui ghiozdan plina cu dinamita, pe care o primise de la Carlo Valdinoci.

Genti de calatorie, ghiozdane, genti pentru sport, rucsacuri, genti de cumparaturi cu roti, genti pentru alpinisti, genti pentru campere, genti pentru clapari de schi, genti de mana, genti de plaja, ghiozdane, scoala ghiozdane, genti de imbracaminte pentru calatorie, valize, seturi de calatorie, toalete, serviete, huse pentru chei, umbrele, umbrele de soare, portofele de buzunar, posete, nu din metale pretioase, huse pentru carti

Murphy a fost atat de generos incat acum am doua valize si o ghiozdan plin cu haine, carti si pantofi.

Servicii de achizitii pentru terti, intermediere comerciala, import-export si vanzare cu amanuntul si comert cu ridicata in magazine si vanzari prin internet de piele si imitatie de piele, genti, genti de mana, curele de umar din piele, portofele, portofele (genti de mana), portofele de buzunar si scoala ghiozdane, portmonee de schimb, posete, serviete, cutii pentru carduri (carcase pentru note), piei de animale, piei, cufera si genti de calatorie, bici, ham si articole de selarie

Geanta de lucru

Esti profesor si cauti geanta ideala pentru predare.

Haideti sa gasim geanta sau ghiozdanul profesorului care va permite sa transportati tot materialul didactic si elevii lucreaza pentru a fi corectat acasa, cu alte cuvinte geanta de lucru care corespunde perfect nevoile dvs. de depozitare.

Daca abia iti incepi cariera didactica, este posibil sa nu stii inca de ce spatiu de depozitare si de transport vei avea nevoie.

Nu toti profesorii au aceleasi cerinte pentru bagaje, in functie de varsta elevilor lor, de materia predata, dar si de experienta si practica lor la clasa.

Cuprins
Cuprins

Indiferent daca sunteti profesor de scoala sau profesor de liceu, sau predati intr-o universitate, un profesor cu norma intreaga sau un profesor special, ar trebui sa luati in considerare practicile dvs. de clasa:

  • Predai unul sau mai multe niveluri?
  • Predati in una sau mai multe scoli diferite?
  • Sunteti profesor cu norma intreaga sau profesor suplimentar?
  • Trebuie sa porti laptopul sau doar cheia USB?
  • Folosesti manuale digitale sau folosesti manuale de hartie?
  • Porti zilnic cartile profesorului cu tine sau un profesor mai experimentat?
  • Ai un jurnal electronic sau esti de moda veche?
  • Corectezi la scoala sau in scoala ta?
  • Porti acasa caietele elevilor sau dosarele lor?

Aceste intrebari va vor ajuta sa determinati dimensiunea pungii care corespunde profesorului care esti.

De asemenea, ar trebui sa va ganditi sa alegeti o geanta sau o geanta de lucru adaptate mijloacelor de transport sa utilizati. Daca esti biciclist sau pieton, cu siguranta nu vei avea aceleasi criterii.

Predai intr-un cu mai multe etaje scoala fara lift?

Iata o prima clasificare a optiunilor posibile pe care sa le alegi in functie de nevoi, gust si buget.

Ce este ghiozdanele si carucioarele

argou A fi nebun sau excentric. Folosit de obicei cu umor. Nu asculta nici un cuvant din el, a coborat din carucior! Ai coborat din carucior daca crezi ca acel plan va functiona.

Acum intelegi ce vreau sa spun sau cum sa faci asta.R: „Deci aceasta piesa se incadreaza aici si conectam aceste doua fire impreuna, nu?” B: „Da, acum esti pe carucior!”

Nebun sau nebun. Trebuie sa fie prost sa plateasca atatia bani pentru acea masina veche. Sunt complet nesimtit pentru a incepe o afacere in aceasta economie?

Ce este un ghiozdan

La fel ca multi alti oameni, probabil ca nu ati avea idee ce este un ghiozdan daca cineva ar intreba. De exemplu, probabil ca ai pierde aceasta intrebare intr-o emisiune de jocuri daca ar fi fost intrebata.

Nu ar trebui sa te simti rau pentru ca nu stii (inca). Termenul „ghiozdan” este folosit foarte mult in mod ambiguu, asa ca este usor sa-ti treci firele si sa nu stii ce este adevarat si ce nu.

Iata cateva dintre lucrurile la care probabil ati auzit referindu-se la un ghiozdan:

Din fericire, avem toate raspunsurile de care veti avea nevoie pentru a deveni un expert in ghiozdan.

stim ca alegerea unei genti de mana este o chestiune interesanta, dar serioasa, pe care nu ar trebui sa o iei cu usurinta.

Unii oameni isi planifica intreaga colectie de garderoba in jurul anumitor piese, asa ca intelegem perfect de ce este important sa stim diferenta dintre gentile tale.

Ne-am facut timp sa trecem prin toate aceste conceptii gresite si sa exploram trecutul, prezentul si viitorul ghiozdanului.

Deci, ia loc. Clasa a inceput.

Ce este un ghiozdan

Nu sunt uneori pungile confuze? Arata asemanator, dar au nume diferite si, in plus, au diferite tipuri de utilizari si functii. Aflati mai multe despre genti, in special despre ghiozdane. Aflati ce asemanari are un ghiozdan cu alte genti si, in plus, aflati ce le diferentiaza.

La fel ca majoritatea gentilor, designul unui ghiozdan difera de alte genti. Este o geanta cu o structura dreptunghiulara in forma de cutie, cu fundul plat. Structura sa puternica intentioneaza sa pastreze pe loc ceea ce depozitati. Desi nu este la fel de versatil in depozitarea lucrurilor ca o geanta de tote, isi indeplineste perfect functia principala, care este de a transporta carti si alte lucruri similare.

Rucsac din piele cu fund plat

Flapsuri

La fel, un ghiozdan are un design foarte unic.Una dintre laturile sale fiind mai lunga decat cealalta. Acest lucru se datoreaza faptului ca partea mai lunga se extinde peste punga formand o clapa care se pliaza si actioneaza ca o acoperire. In plus, mecanismul de inchidere din spatele clapei va diferi in functie de fiecare model. Unii pot folosi magneti pentru a inchide clapeta, in timp ce alte modele pot folosi elemente de fixare, cum ar fi cea a unei curele.

Curele

In plus, un ghiozdan are fie o curea lunga pentru a atarna geanta pe umar, fie doua manere scurte in partea superioara, ca o servieta de mana. Cu toate acestea, majoritatea modelelor din zilele noastre au ambele. Are doua manere scurte cu o curea lunga detasabila pentru confort si functionalitate.

Utilizarea unui ghiozdan este, de obicei, aceeasi cu a altor genti cu curele lungi. Spre deosebire de genti de umar, totusi, o geanta ghiozdan atarna in diagonala peste corp. Uneori se poate referi la „purtarea” unui ghiozdan, mai degraba decat la purtarea ei ca pe o geanta de umar. Astfel, geanta atarna de sold opus fata de locul unde este ancorata cureaua. De asemenea, unele au modele cu curele de rucsac in loc de o curea lunga. Acest design este de obicei vazut cu scolari din tari precum Japonia si Germania. In Japonia, aceste genti sunt cunoscute ca Randoseru, un cuvant imprumutat de la ranzen, cuvantul german pentru „rucsac”. De fapt, scolile si scolarii din Japonia folosesc in mod traditional randoseru pana in clasa a VI-a sau chiar mai tarziu.

Materiale

Gentile ghiozdane sunt in mod traditional din piele. Pielea este puternica si durabila si, de obicei, poate transporta lucruri mai grele fara a se rupe. Este perfect pentru ghiozdanul, mai ales atunci cand depozitati carti mai grele in interior. Cu toate acestea, ghiozdanele moderne nu sunt toate din piele. Unii folosesc panza sau tesaturi groase puternice pentru a face aceste genti. Acest lucru se datoreaza faptului ca gentile fara piele sunt mai ieftine in comparatie cu gentile ghiozdan din piele. Traista din piele, insa, va avea intotdeauna avantajele sale pentru a fi puternic. In plus, un ghiozdan din piele va proteja mai mult continutul de ploaie, spre deosebire de ghiozdanele din panza sau din panza.In plus, pielea va rezista intotdeauna mai mult decat alte materiale, mai ales atunci cand o ingrijesti corespunzator.

Ce este ghiozdanele si carucioarele

Diferenta fundamentala dintre tramvaie si troleibuze este ca tramvaiele au roti cu flanse si circula pe sine ca un tren ; in timp ce troleibuzele au anvelope conventionale din cauciuc pentru suprafata drumului obisnuit si sunt in esenta autobuze alimentate electric.

Troleibuzele isi iau energia electrica de la o pereche de fire aeriene paralele prin intermediul unei perechi de brate montate in partea superioara a vehiculului. In mod normal, tramvaiele isi iau puterea de la un singur fir aerian, mai gros, suspendat de un fir catenar, prin intermediul unui pantograf montat in partea superioara a vehiculului.

Motivul pentru care tramvaiele folosesc doar un singur fir de contact electric este ca folosesc sinele de rulare pentru intoarcerea electrica pentru a finaliza circuitul electric pentru a furniza energie. Troleibuzele, neavand sine si fiind intr-adevar izolate de cauciucurile, au nevoie de cel de-al doilea fir aerian pentru a asigura returul electric si a completa circuitul.

Tramvaiele sunt in mod normal alimentate electric, dar nu trebuie sa fie, si intr-adevar, cele mai vechi tramvaie de pasageri din secolul al XIX-lea au fost trase de cai si mai tarziu alimentate cu abur, pana la inlocuirea cu energie electrica la sfarsitul secolului al XIX-lea, cand adevaratul boom in tramvaiele stradale au inceput in orase si orase din Marea Britanie si din alte parti.

Unele tramvaie electrice timpurii nu foloseau cabluri aeriene, ci luau curent de la o linie de „stimpoane” metalice de pe suprafata drumului conectate prin cablu electric ingropat in drum. Acest lucru a avut dezavantaje, care erau socuri electrice ocazionale pentru oameni sau cai neprudenti si deteriorarea altor conducte si cabluri ingropate prin curentii electrici rataciti care se scurgeau prin subsol.

Nevoia de inlocuire sau reparare costisitoare a liniilor, prin neglijenta in anii de razboi, impreuna cu costurile de inlocuire a tramvaielor noi, au condus la declinul rapid al sistemelor de tramvaie la inceputul anilor 1930, cu inlocuirea lor cu autobuze sau troleibuze mai ieftine si mai flexibile. Investitia in sistemele de alimentare cu energie electrica de tractiune a tramvaiului a ramas viabila in multe orase britanice pentru inlocuirea troleibuzelor si acest factor a creat o piata in plina expansiune pentru aceste vehicule in anii 1930 si 1940.

Troleibuzele au avantaje fata de tramvaie prin faptul ca pot devia in jurul obstacolelor, cum ar fi vehiculele parcate sau scenele accidentului, sau in viraj de urgenta pentru a evita un accident, in limita ratiunii. Bratele de preluare a energiei electrice se rotesc astfel incat troleibuzul sa se poata abate de la cursul cablurilor. Ele pot fi, de asemenea, echipate cu putere auxiliara, cum ar fi o baterie, astfel incat sa poata fi „offline” departe de traseul cablurilor daca este necesar - de exemplu, acest lucru s-ar putea face in cazuri precum incidentul cu bomba IRA din Ealing Broadway. an.

Pe de alta parte, tramvaiele sunt limitate la calea lor fixa ​​si sunt blocate in cazul blocarii liniei din orice motiv. Acest lucru este reprezentat de sustinatorii schemei de tramvai propuse de Uxbridge Road ca un avantaj al tramvaielor, deoarece acest lucru impune ca alt trafic trebuie indepartat de pe sosea sau este descurajat de la comportamentul obstructiv prin stiinta ca vor bloca linia de tramvai. . .

Ce este ghiozdanele si carucioarele

Un aspect fascinant al istoriei designului troleibuzelor este cel al colectionarilor actuali - bazele troleibuzelor in special, si acesta este subiectul acestui articol. Multe se suprapune cu unul dintre parintii vitregi ai troleibuzului, tramvaiul.

1880-1 - inceputurile
Una, interesant de timpurie referire la ideea unui troleibuz se afla in Journal of the Society of Arts vol.XXIX, 1880-1, la pagina 574, scrisa de Dr. William Siemens, „Un alt aranjament prin care ar putea fi condus un omnibus obisnuit. pe strada ar avea o suspensie aruncata la intervale de la o parte la alta a strazii si doua fire atarnand de aceste bretele; permitand rolelor de contact sa circule pe aceste doua fire, curentul ar putea fi transportat la tramvai, si inapoi la masina dinam din gara, fara a fi nevoie deloc de a rula pe sine.”

William Siemens a lucrat in Anglia si a avut cele trei fabrici ale sale Siemens aici (era suficient de mare pentru a deveni public in 1881). Deci ideea unui troleibuz ar putea fi la fel de britanica ca si germana? Articolul este anterior experimentelor Halense din 1882 ale fratelui sau Werner Von Siemens. Cu siguranta s-ar parea ca William si Werner au lucrat impreuna la acest lucru, asa cum se spune si intr-o referinta ( Transport World 5/12/53) . Werner i-a scris fratelui sau William in Anglia, cerandu-i sa obtina 50 de posturi telegrafice de fier de cea mai mare dimensiune.” Compania lui Sir William a furnizat, de asemenea, echipamentul „primului tramvai electric lung din lume” din Portrush, Irlanda de Nord, construit intre anii 1881-1883 folosind energie hidroelectrica si incaltaminte de colector de sine incarcati cu arc - asa ca a fost cu siguranta implicat in tractiunea electrica la de data asta. (Klapper, 1961) Realizarile sale, care au inclus furnizarea primului iluminat stradal electric din Marea Britanie in Surrey, i-au asigurat prima presedintie a Institutiei Inginerilor Electrici.


1882-7 - prima realitate
Tatal troleibuzului se spune de obicei ca este Werner Von Siemens, din cauza experimentelor sale in suburbia Berlinului Halense, intre Charlottenburg si Spandau Bock (Berlin), timp de sase saptamani, incepand cu 29 aprilie 1882. Acesta a folosit un troleibuz sau „contaktwagen” care ruleaza. deasupra unei perechi de fire in configuratie orizontala.„Intr-o etapa ulterioara a fost introdus un contact sub role, pe liniile celor folosite astazi” (Lumea Transporturilor 5-12-1953).
O pereche de fire distantate strans intr-un plan orizontal sunt susceptibile de a intra in contact in cazul vantului puternic. Acest lucru a fost evitat prin plasarea firelor intr-un plan vertical si cred ca Siemens a experimentat acest lucru. Principalul dezavantaj este ca, daca firele nu sunt ridicate exact cu aceeasi tensiune si aceeasi cantitate de sag, caruciorul nu va intra in contact cu ambele.

In America, unde electrificarea tramvaielor abia incepea, belgianul Charles Van Depoele a brevetat o roata de carucior care ruleaza sub rulare, presata pe un fir de sus, in 1882, la Chicago. A folosit carucioare de suprafata pe tramvaie in patru orase, dar la Expozitia de la Toronto din 1885 si in Montgomery, Alabama, in 1886, a folosit brate contragreutate in jurul unui pivot montat central pe acoperis. De asemenea, a folosit 1400 de volti la 18 amperi.

Ce este un carucior cu fan

Fie ca este vorba de un carucior de fan, de descarcare de fan, de scripete de fan sau de ridicator de fan, exista sanse foarte mari sa fie exact acelasi lucru. Carucioarele cu fan reprezinta o parte remarcabila a istoriei americane, una care abia acum este pe deplin inteleasa si apreciata. Pentru cea mai mare parte a istoriei Americii, am fost in primul rand o natiune agricola. Marea majoritate a americanilor au lucrat intr-o anumita capacitate la productia, transportul, depozitarea sau vanzarile agricole. Acesta a fost cazul de la inceputul anilor 1600, cu mult inainte de revolutie, pana pana in anii 1940 cand, pentru prima data, alte industrii au crescut.

Carucioarele pentru fan au aparut intr-o perioada remarcabila de inovatie chiar la sfarsitul Razboiului Civil American (1860-1864) si la inceputul a ceea ce va fi cunoscut sub numele de „a doua revolutie industriala”. America a iesit din razboiul civil cu capacitati industriale enorme, cele mai bune minti din industrie se intrebau ce ar trebui sa faca cu toata noua putere de turnatorie si productie.Raspunsul a fost, partial, sa produca unele dintre primele produse comerciale si sa le vanda celui mai mare segment al economiei, agricultura.

Astfel, incepand cu si in jurul anului 1860 si a durat aproape 80 de ani, un numar imens de brevete si produse au fost menite sa-i faca pe fermieri sa se „modernizeze”. Carucioarele cu fan au jucat un principiu si un rol timpuriu in acest sens. Munca multor oameni ar putea fi realizata in mult mai putin timp prin folosirea carucioarelor cu fan. In aceeasi perioada, ajungem sa vedem, de asemenea, unele dintre cele mai timpurii forme de marketing ale Americii, literatura de vanzari, publicitate, retele de distributie, produse in franciza, etichetare a marcii si multe altele.

Carucioarele cu fan sunt, fara indoiala, prima forma de „roboti” din America, produse si vandute publicului pentru a face o munca reala. Carucioarele ar putea fi „programate” pentru a indeplini functii foarte specifice si directionate. Prin utilizarea deplasarilor, declansatorilor, sinelor, ciocanatoarelor, liniilor si „intrerupatoarelor”, carucioarele ar putea fi facute sa se opreasca, sa blocheze, sa elibereze, sa cada, sa ramana, sa primeasca, sa elibereze si sa calatoreasca, toate la momente specifice si intr-o directie specifica.

Daca acest lucru nu este deja suficient, carucioarele pentru fan sunt, de asemenea, un exemplu magnific de maiestrie si arta industriala. Rareori gasim o asemenea frumusete in ceva folosit atat de intens intr-o gospodarie tipica americana.

Traista cu roti

Traista cu roti Super Mario 41 CM de ultima generatie

The genti pentru scolari exista sub diferite forme si modele. In acest scop, exista o gama larga de optiuni atat pentru adulti, cat si pentru copii. Cu toate acestea, ar trebui sa fim in continuare ingrijorati de calitatea pungii, dar si caracteristicile sale astfel incat sa fie adaptat utilizatorului sau.

Pentru inapoi la scoala, ne intrebam ce geanta ar trebui sa alegem pentru copiii lui. Intr-adevar, intre recomandarile medicului (cu privire la incarcaturile care trebuie transportate zilnic) si cantitatea de Materiale scolare, ezitam sa alegem Saiba pe care vor trebui sa le foloseasca in acest timp an scolar, pentru ca exista teama ca nu este potrivit pentru ei. Cu toate acestea, pentru scolari mici, cel traista cu roti ar fi mai potrivit, deoarece le permite intr-un anumit mod sa descarce greutatea bagajelor lor.

Dupa cum sugereaza si numele, traista cu roti este echipat cu roti care permit transportul fara a fi nevoit sa il sustina ca a rucsac. Intr-adevar, cel scolari in general au nevoie de un numar destul de mare de rechizite scolare, din acest motiv, rucsacul devine greu de purtat, mai ales daca sunt inca mici. Drept urmare, reprezinta cea mai buna alegere in masura in care le va permite sa nu sufere greutatea bagajelor. In plus, ghiozdanul cu roti este usor de purtat de acasa la scoala. Doar apuca tija si foloseste-o pe post de valiza.

Hai sa vorbim! magazinul

De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.