online store smart SMART.MD
cauta in site Cauta
menu MENIU
cumpara 0 COȘ
stoc

ру

vom răspunde la întrebare Scrie
Intreprinzatorul - Eugen Burdus, Ion Cochina, Lucia Craciun, Amedeo Istocescu

Intreprinzatorul - Eugen Burdus, Ion Cochina, Lucia Craciun, Amedeo Istocescu

Potrivit Dictionarului explicativ al limbii romane, intreprinzatorul este persoana care are spirit de actiune, care are initiativa, spre deosibire de „antreprenor”, persoana care ia si conduce o antrepriza, adica o lucrare industriala, de constructii etc. Asadar, toate persoanele care intreprind ceva, exploatand anumite oportunitati din mediul extern, asumandu-si anumite riscuri, deci creeaza afaceri sunt intreprinzatori, nu antreprenori, cum adesea se foloseste in mod eronat acest termen, poate dintr-o traducere incorecta din engleza a termenului „entrepreneur”.

Interesul pentru domeniul afacerilor a crescut permanent peste tot in lume, dar si la noi mai ales in ultima perioada, ca urmare a tendintei multor persoane de a-si obtine libertatea de actiune, de a nu mai depinde de deciziile altor persoane care conduc organizatiile in care lucreaza, daca sunt deja salariati, sau ar putea sa lucreze in perspectiva unei viitoare angajari in munca. Prin aceasta lucrare ne adresam cu prioritate acestor persoane, dar si celor care se pregatesc in domeniul managementului, sau ocupa chiar functii de manageri si conduc deja anumite afaceri, fie in intreprinderi private mici sau mijlocii, fie in marile companii si doresc sa-si dezvolte activitatea prin crearea de noi afaceri in cadrul respectivelor intreprinderi.

In cadrul lucrarii incercam sa dam raspuns mai multor intrebari, intre care:

Cine poate deveni intreprinzator? Care sunt variabilele care determina o persoana sa devina intreprinzator? Care este legatura intre creativitate, inovare si spirit intreprinzator? Ce este o afacere si cum poate fi ea demarata? De ce intreprinzatorul trebuie sa fie si manager si lider cu o gandire strategica? Care este structura si cum se elaboreaza un plan de afaceri prin care sa convingi potentialii finantatori si/sau investitori? Ce particularitati prezinta managementul intreprinderilor mici si/sau mijlocii? Care sunt formalitatile infiintarii unei IMM?

Suntem convinsi ca problematica spiritului intreprinzator, a procesului de creare si dezvoltare a unei noi intreprinderi, a unui comportament de succes a intreprinzatorului este mult mai larga si este dificil de acoperit printr-o singura lucrare, de aceea consideram ca preocuparile trebuie sa continue in acest domeniu si suntem deschisi la orice opinii in acest sens. Prof. univ. dr. Eugen Burdus, coordonatorul lucrarii

221385012 221385012
Out Of Stock
Best choice 5 259
  1. <
  2. Carti si Birotica
  3. Carti
  4. Business si economie
  5. Management

Intreprinzatorul - Eugen Burdus, Ion Cochina, Lucia Craciun, Amedeo Istocescu

221385012
Cod produs: 221385012

Specificatii Intreprinzatorul - Eugen Burdus, Ion Cochina, Lucia Craciun, Amedeo Istocescu

Cod produs: 221385012

An publicare

2010

Autor

Eugen Burdus,Ion Cochina,Amedeo Istocescu,Lucia Craciun

Brand

Pro Universitaria

Continut pachet

1 x Carte

Format

Fizic

Gen

Business

ISBN / ISSN

9789731295336

Limba

Romana

Numar pagini

416

Subgen

Management

Subiect principal

Management specific

Descriere produs

Intreprinzatorul - Eugen Burdus, Ion Cochina, Lucia Craciun, Amedeo Istocescu

Potrivit Dictionarului explicativ al limbii romane, intreprinzatorul este persoana care are spirit de actiune, care are initiativa, spre deosibire de „antreprenor”, persoana care ia si conduce o antrepriza, adica o lucrare industriala, de constructii etc. Asadar, toate persoanele care intreprind ceva, exploatand anumite oportunitati din mediul extern, asumandu-si anumite riscuri, deci creeaza afaceri sunt intreprinzatori, nu antreprenori, cum adesea se foloseste in mod eronat acest termen, poate dintr-o traducere incorecta din engleza a termenului „entrepreneur”.

Interesul pentru domeniul afacerilor a crescut permanent peste tot in lume, dar si la noi mai ales in ultima perioada, ca urmare a tendintei multor persoane de a-si obtine libertatea de actiune, de a nu mai depinde de deciziile altor persoane care conduc organizatiile in care lucreaza, daca sunt deja salariati, sau ar putea sa lucreze in perspectiva unei viitoare angajari in munca. Prin aceasta lucrare ne adresam cu prioritate acestor persoane, dar si celor care se pregatesc in domeniul managementului, sau ocupa chiar functii de manageri si conduc deja anumite afaceri, fie in intreprinderi private mici sau mijlocii, fie in marile companii si doresc sa-si dezvolte activitatea prin crearea de noi afaceri in cadrul respectivelor intreprinderi.

In cadrul lucrarii incercam sa dam raspuns mai multor intrebari, intre care:

Cine poate deveni intreprinzator? Care sunt variabilele care determina o persoana sa devina intreprinzator? Care este legatura intre creativitate, inovare si spirit intreprinzator? Ce este o afacere si cum poate fi ea demarata? De ce intreprinzatorul trebuie sa fie si manager si lider cu o gandire strategica? Care este structura si cum se elaboreaza un plan de afaceri prin care sa convingi potentialii finantatori si/sau investitori? Ce particularitati prezinta managementul intreprinderilor mici si/sau mijlocii? Care sunt formalitatile infiintarii unei IMM?

Suntem convinsi ca problematica spiritului intreprinzator, a procesului de creare si dezvoltare a unei noi intreprinderi, a unui comportament de succes a intreprinzatorului este mult mai larga si este dificil de acoperit printr-o singura lucrare, de aceea consideram ca preocuparile trebuie sa continue in acest domeniu si suntem deschisi la orice opinii in acest sens. Prof. univ. dr. Eugen Burdus, coordonatorul lucrarii

Management Populare

Management Recomandate

Nu ezita, scrie ceva!
De ce la noi e mai ieftin?
Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si in mall-uri.
Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale.
Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.
De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si in mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.