online store smart SMART.MD
cauta in site Cauta
menu MENIU
cumpara 0 COȘ
stoc

ру

vom răspunde la întrebare Scrie

Thank you

We will contact you just in time

Program administrare restaurant, AttoSOFT, SALT Gestiune
10 462
lei
Avans
lei
+

Oferta supusa unor termene si conditii.

Detalii la consultantii Smart.md

Program administrare restaurant, AttoSOFT, SALT Gestiune

Program gestiune restaurant - SALT® Gestiune

Ofera-le clientilor tai experiente placute prin servicii de calitate.

SALT® este programul cu care inregistrezi comenzile clientilor si le transmiti automat la bucatarie sau bar.

• Urmaresti stadiul prepararii comenzilor pentru a asigura clientilor o servire prompta. • Comenzile clientilor le transformi in note de plata, editate dupa indicatiile clientilor de la masa. • Bonurile fiscale le poti obtine la o plaja larga de case de marcat sau imprimante fiscale, care sunt compatibile cu programul. • Inregistrezi incasarile sub toate formele posibile: numerar, card bancar, bonuri de masa sau cadou. • Inregistrezi rezervarile anuntate de clienti pentru a optimiza locurile disponibile si oferi oaspetilor siguranta desfasurarii evenimentului planificat. • Definesti in program configuratia restaurantului pe saloane, terase, separeuri si mese, pentru alocarea eficienta a personalului si urmarirea derularii activitatii de servire a mancarurilor • Il pui repede in functiune deoarece are o configurare usoara, interfata intuitiva si prietenoasa. Iti oferim asistenta specializata cand ai nevoie. Viteza de lucru a personalului creste datorita ergonomiei si automatizarii multor activitati.

Un SALT® cu adevarat eficient in gestionarea restaurantului tau !

• Iti este din ce in ce mai greu sa tii evidenta documentelor si a stocurilor ? • Pierzi prea mult timp cu scrierea actelor si rapoartelor ? • Se intampla sa ramai cu stocuri pe care nu le folosesti sau sa vinzi pe minus ? • Este nevoie de prezenta ta permanenta pentru a avea controlul si pentru buna desfasurare a activitatilor ?

Am tinut cont de toate problemele pe care le ai in gestionarea restaurantului tau atunci cand am creat aplicatia SALT®.

SALT® Gestiune are urmatoarele avantaje: • In primul rand iti reduce volumul de hartii • Mai mult decat atat, raportul de productie il ai in timp real • Nu uiti si nu incurci datoriile catre furnizori • Analiza de aprovizionare - functia care are grija de banii tai • Retetele - fiecare fel de mancare are o reteta care foloseste ingrediente in diferite cantitati • Estimezi adaosul comercial • Transferi produse intre gestiuni • Inventarul - procesul automatizat de verificare si reglare a stocurilor

Si asta nu e tot!

SALT® Gestiune poate fi legat la un program de contabilitate. In acest fel eviti munca la dublu. Datele se inregistreaza o singura data si apoi sunt generate si descarcate in ce format ai nevoie. SALT® Gestiune nu este limitat la un numar de operatori si poti gestiona toate punctele de lucru dintr-un singur loc. Este permisiv, flexibil si configurabil. Dar pe langa toate astea, beneficiul major al aplicatiei SALT® Gestiune este faptul ca iti da control si siguranta asupra intregii afaceri pentru ca poti vedea in orice moment daca stocul din program coincide cu cel real.

SALT® Gestiune, in primul rand iti reduce volumul de hartii. Nu, nu vei scapa de tot de ele, din pacate nu tine de noi acest aspect, dar vei avea mai putine de facut si va fi mult mai usor. Din aplicatia SALT® Gestiune poti genera automat raportul de gestiune, NIR-ul, registrul de casa, rapoartele obligatorii de casa (Z si X) si raportul de productie. Da, nu le vei mai scrie de mana. Vei fi mereu la zi cu rapoartele obligatorii. Mai mult decat atat, raportul de productie il ai in timp real. In orice moment poti vedea consumul de materii prime si de produse finite. Ceea ce e si mai fain este ca nu vei mai vinde niciodata pe minus. Aplicatia are o restrictie de vanzare pe stoc negativ care avertizeaza sau interzice trecerea stocurilor sub cantitate 0. Nu uiti si nu incurci datoriile catre furnizori. In program sunt trecute facturile de plata catre furnizori cu termenele scadente. Nu vei mai uita de ele. Analiza de aprovizionare - functia care are grija de banii tai. SALT® Gestiune este prevazut cu posibilitatea de a face analiza tuturor datelor introduse: retete, stocuri, aprovizionari anterioare, comenzi. Vei putea compara stocurile anterioare cu stocul de azi: vezi ce s-a vandut in alta perioada (saptamana trecuta, luna trecuta, etc.), in ce cantitate si la ce pret. Avand datele acestea, vei sti exact cu ce trebuie sa te aprovizionezi ca sa nu ramai cu banii blocati in stocuri care nu se vand.

Retetele - fiecare fel de mancare are o reteta care foloseste ingrediente in diferite cantitati. De fiecare data cand vinzi un fel de mancare, sutele de grame din acea farfurie trebuie scazute din stocul gestiunii. SALT® Gestiune va face asta automat.

Estimezi adaosul comercial - avand introduse toate datele in program (preturi de achizitie, retete, preturi de vanzare) poti sa faci o estimare a adaosului comercial pe baza stocului existent. De asemenea poti accesa rapid adaosul comercial realizat sau adaosul comercial din orice alta perioada.

Transferi produse intre gestiuni - daca ai si restaurant si bar si/sau alte locatii la care vinzi aceleasi produse, poti transfera produse dintr-o gestiune in alta fara prea multa bataie de cap.

INVENTARUL - aplicatia SALT® Gestiune automatizeaza procesul de verificare a stocurilor, facand reglarea automat.

Si asta nu e tot!

SALT® Gestiune poate fi legat la un program de contabilitate. In acest fel eviti munca la dublu. Datele se inregistreaza o singura data si apoi sunt generate si descarcate in ce format ai nevoie.

SALT® Gestiune nu este limitat la un numar de operatori si poti gestiona toate punctele de lucru dintr-un singur loc. Este permisiv, flexibil si configurabil.

Dar pe langa toate astea, beneficiul major al aplicatiei SALT® Gestiune este faptul ca iti da control si siguranta asupra intregii afaceri pentru ca poti vedea in orice moment daca stocul din program coincide cu cel real.

Fii in pas cu ultimele tendinte si informatizeaza-ti afacerea cu SALT® !

Caracteristici SALT® Gestiune: • Evidenta documentelor de intrare furnizori si tiparirea NIR-urilor – Automatizarea procesului de inregistrare a documentelor de achizitie, vizualizarea in timp real a stocurilor si a situatiilor financiar-contabile, generarea automata a NIR–ului cat si tiparirea acestuia. • Evidenta documentelor de iesire  – Automatizarea procesului de inregistrare a documentelor de vanzare si descarcare de gestiune, vizualizarea in timp real a stocurilor si a situatiilor financiar-contabile. • Evidenta incasari clienti  – Inregistrarea rapida a incasarilor de la clienti si tiparirea automata a chitantelor. • Evidenta comenzi clienti  – Optimizarea necesarului de stoc si generarea documentelor de vanzare din comenzile clientilor. • Emitere comenzi furnizori  – urmarirea comenzilor lansate pentru aprovizionare, verificarea livrarilor de la furnizori, automatizarea intocmirii notelor de intrare - receptie. • Evidenta plati furnizori  – Inregistrarea rapida a platilor catre furnizori. • Evidenta registru de casa  – Generarea automata a registrului de casa in baza incasarilor si platilor inregistrate. • Evidenta registru de banca (extrase de cont)  – Automatizarea inregistrarii operatiunilor bancare in baza extrasului bancar. • Evidenta transfer produse intre gestiuni  – Optimizarea procesului de transfer intre gestiuni, depozite sau puncte de lucru, pentru evidenta corecta a stocurilor, in timp real. • Evidenta financiara furnizori si clienti  – Obtinerea rapida a situatiilor asupra soldurilor de plata sau de incasat aferente partenerilor. • Generare factura pe baza bonului fiscal  – Tiparirea rapida a facturilor pentru clientii care solicita factura si bon fiscal. • Generare consumuri pentru produsele vandute  – Generarea automata a documentelor de productie (bonuri de consum si note de predare) pentru produsele vandute, in baza calculului consumului de materii prime conform retetelor. • Administrare retete productie  – Definirea usoara a retetelor pentru produsele finite sau semifabricate. • Evidenta stricta a incasarilor pe ospatari  – Urmarirea in timp real a situatiei incasarilor pe fiecare operator. • Rapoarte vanzari pe ospatar si produse  – analiza situatiei vanzarilor pe produse si pe fiecare operator in parte. • Centralizatoare si statistici (rapoarte urmarire activitate)  – informatiile necesare managementului si controlului activitatii sunt oferite in rapoarte accesibile si intuitive. • Numar nelimitat de gestiuni  – cu ajutorul solutiei software SALT® Gestiune pot fi administrate restaurante care au mai multe gestiuni sau mai multe puncte de lucru. • Evidenta si urmarire stocuri  – gestionarea stocurilor si depistarea rapida a produselor care au sau nu un rulaj optim. • Inventare globale sau partiale  – Usureaza procesul de verificare si corectare a stocurilor pe gestiuni ori, la anumite produse care necesita o atentie sporita.

Specificatii SALT® Gestiune:

Tip Licenta  -  Definitiva Perioada Licentiere  -  nedeterminata Modalitate De Livrare  -  electronic (descarcare kit instalare) Domeniu  -  HoReCa Baza De Date  -  Tehnologie client – server (Firebird); nu necesta licenta suplimentara Conexiune Case De Marcat  -  Datecs DP-25 / Datecs DP-150 / Datecs WP-50 / Tremol M20 / Activa Galaxy Plus / Total M20 / Adpos M20 / Daisy Compact M / Daisy Perfect M / Daisy Expert SX / Daisy Compact S Conexiune Imprimante Fiscale  -  Datecs FP-700 / Datecs FP-800 Conexiune Cititor Coduri De Bare  -  SYMBOL LS2208 / ARGOX AS8520 / MAGELAN 3300HSI (orice model de cititor de coduri de bare la care setati prefix STX 02 si sufix ETX 03) Rapoarte De Gestiune  -  raport de productie; adaos comercial (procentual si valoric) obtinut intr-o perioada, pe gestiuni, pe grupe de marfa; topul adaosurilor comerciale (procentual si valoric) obtinut intr-o perioada, pe gestiuni, pe grupe de marfa; rulajul de marfa intr-o perioada, pe gestiuni, pe grupe de marfa; topul rulajului de marfa intr-o perioada, pe gestiuni, pe grupe de marfa; miscari marfa (intrari sau iesiri) intr-o perioada, pe partener, gestiune; stocuri critice pe grupe de marfa; verificare preturi aprovizionare; raport activ de comenzi optime de aprovizionare Rapoarte Financiare  -  evidenta platilor catre furnizori pe termene scadente; evidenta platilor din casa pe dispozitii de plata si posibilitatea inregistrarii justificarii avansurilor; evidenta incasarilor din vanzari pe ospatari / barmani si modalitati de incasare: numerar, bonuri de masa / cadou, card bancar; evidenta retragerilor si depunerilor de numerar in casa si in banca; facturi de platit pe termene de plata, pe parteneri; viteza de plata a soldurilor; registrul de casa; registrul de banca; incasari pe anumita perioada, pe ospatari / barmani, pe tip incasare Receptie Marfuri  -  verificarea marfurilor livrate pe baza comenzilor catre furnizori; transformare comanda furnizor in factura de intrare; introducerea automata a marfurilor pe stoc; obtinerea NIR-ului Transferuri De Marfa Intre Gestiuni  -  modificare automata a stocurilor din gestiunile respective; obtinere si tiparire avize de transfer Descarcare Gestiune Materii Prime  -  pentru produsele vandute, pe baza retetelor de preparare, se realizeaza automat descarcarea gestiunii de materii prime; se obtine automat raportul de productie, prin care gestiunea de materii prime este descarcata si se incarca gestiunea bucatarie Iesiri De Marfa  -  facturare; bonuri fiscale; avize; bonuri de consum Preluare Comenzi Clienti  -  evidenta comenzilor preluate de la clienti; transformarea comenzii in document de iesire; centralizare comenzi clienti cu comenzile pentru stocul intern si obtinerea comenzilor pentru furnizori Fidelizare Clienti  -  acordare de discount-uri in functie de rulaj Evidenta Stoc Cantitativ Si Valoric  -  obtinerea rapoartelor prin care se evidentiaza acesta, obtinerea raportului de gestiune zilnica Inventare  -  dispozitiv UNITECH HT630; departamente / grupe / subgrupe / intregul magazin; obtinere automata a proceselor verbale de inventar si reglarea automata a stocului scriptic cu faptic Automatizare Definire Parteneri (Clienti Sau Furnizori)  -  definirea partenerilor se poate face dupa codul fiscal prin importul datelor de pe site-ul Ministerului de Finante Export Date Din Program In Fisiere Externe  -  format .xls, .ods, .pdf, .xml Posibilitate Integrare Magazin Online  -  poate fi integrat cu plaformele: PrestaShop, Open Cart, Magento, eMAG market place; integrarea necesita licente suplimentare Definire Useri  -  Numar nelimitat Logare In Program Cu Parola  -  Da Drepturi Diferite Per Utilizator  -  Da

SALT® - pentru restaurante cu bun gust!

221495695 221495695
In stock
Best choice 5 260
  1. <
  2. Gaming
  3. Soft and Games
  4. Soft

Program administrare restaurant, AttoSOFT, SALT Gestiune

221495695
10 462
12 485 lei (- 17%)
10 462 lei
Cumpara in 8 rate cu 0%
Cod produs: 221495695

Specificatii Program administrare restaurant, AttoSOFT, SALT Gestiune

Cod produs: 221495695

Capacitate stocare

1 GB

An

2020

Brand

Capacitate memorie RAM

4 GB

Frecventa procesor

1 GHz

Limba

Romana

Sistem de operare compatibil

Windows 10,Windows 7,Windows 8

Tip aplicatie

Horeca Manager

Utilizare

PC

Numar dispozitive

1

Numar utilizatori

1000

Valabilitate

Nelimitat

Varianta de comercializare

Licenta electronica

Descriere produs

Program gestiune restaurant - SALT® Gestiune

Ofera-le clientilor tai experiente placute prin servicii de calitate.

SALT® este programul cu care inregistrezi comenzile clientilor si le transmiti automat la bucatarie sau bar.

• Urmaresti stadiul prepararii comenzilor pentru a asigura clientilor o servire prompta. • Comenzile clientilor le transformi in note de plata, editate dupa indicatiile clientilor de la masa. • Bonurile fiscale le poti obtine la o plaja larga de case de marcat sau imprimante fiscale, care sunt compatibile cu programul. • Inregistrezi incasarile sub toate formele posibile: numerar, card bancar, bonuri de masa sau cadou. • Inregistrezi rezervarile anuntate de clienti pentru a optimiza locurile disponibile si oferi oaspetilor siguranta desfasurarii evenimentului planificat. • Definesti in program configuratia restaurantului pe saloane, terase, separeuri si mese, pentru alocarea eficienta a personalului si urmarirea derularii activitatii de servire a mancarurilor • Il pui repede in functiune deoarece are o configurare usoara, interfata intuitiva si prietenoasa. Iti oferim asistenta specializata cand ai nevoie. Viteza de lucru a personalului creste datorita ergonomiei si automatizarii multor activitati.

Un SALT® cu adevarat eficient in gestionarea restaurantului tau !

• Iti este din ce in ce mai greu sa tii evidenta documentelor si a stocurilor ? • Pierzi prea mult timp cu scrierea actelor si rapoartelor ? • Se intampla sa ramai cu stocuri pe care nu le folosesti sau sa vinzi pe minus ? • Este nevoie de prezenta ta permanenta pentru a avea controlul si pentru buna desfasurare a activitatilor ?

Am tinut cont de toate problemele pe care le ai in gestionarea restaurantului tau atunci cand am creat aplicatia SALT®.

SALT® Gestiune are urmatoarele avantaje: • In primul rand iti reduce volumul de hartii • Mai mult decat atat, raportul de productie il ai in timp real • Nu uiti si nu incurci datoriile catre furnizori • Analiza de aprovizionare - functia care are grija de banii tai • Retetele - fiecare fel de mancare are o reteta care foloseste ingrediente in diferite cantitati • Estimezi adaosul comercial • Transferi produse intre gestiuni • Inventarul - procesul automatizat de verificare si reglare a stocurilor

Si asta nu e tot!

SALT® Gestiune poate fi legat la un program de contabilitate. In acest fel eviti munca la dublu. Datele se inregistreaza o singura data si apoi sunt generate si descarcate in ce format ai nevoie. SALT® Gestiune nu este limitat la un numar de operatori si poti gestiona toate punctele de lucru dintr-un singur loc. Este permisiv, flexibil si configurabil. Dar pe langa toate astea, beneficiul major al aplicatiei SALT® Gestiune este faptul ca iti da control si siguranta asupra intregii afaceri pentru ca poti vedea in orice moment daca stocul din program coincide cu cel real.

SALT® Gestiune, in primul rand iti reduce volumul de hartii. Nu, nu vei scapa de tot de ele, din pacate nu tine de noi acest aspect, dar vei avea mai putine de facut si va fi mult mai usor. Din aplicatia SALT® Gestiune poti genera automat raportul de gestiune, NIR-ul, registrul de casa, rapoartele obligatorii de casa (Z si X) si raportul de productie. Da, nu le vei mai scrie de mana. Vei fi mereu la zi cu rapoartele obligatorii. Mai mult decat atat, raportul de productie il ai in timp real. In orice moment poti vedea consumul de materii prime si de produse finite. Ceea ce e si mai fain este ca nu vei mai vinde niciodata pe minus. Aplicatia are o restrictie de vanzare pe stoc negativ care avertizeaza sau interzice trecerea stocurilor sub cantitate 0. Nu uiti si nu incurci datoriile catre furnizori. In program sunt trecute facturile de plata catre furnizori cu termenele scadente. Nu vei mai uita de ele. Analiza de aprovizionare - functia care are grija de banii tai. SALT® Gestiune este prevazut cu posibilitatea de a face analiza tuturor datelor introduse: retete, stocuri, aprovizionari anterioare, comenzi. Vei putea compara stocurile anterioare cu stocul de azi: vezi ce s-a vandut in alta perioada (saptamana trecuta, luna trecuta, etc.), in ce cantitate si la ce pret. Avand datele acestea, vei sti exact cu ce trebuie sa te aprovizionezi ca sa nu ramai cu banii blocati in stocuri care nu se vand.

Retetele - fiecare fel de mancare are o reteta care foloseste ingrediente in diferite cantitati. De fiecare data cand vinzi un fel de mancare, sutele de grame din acea farfurie trebuie scazute din stocul gestiunii. SALT® Gestiune va face asta automat.

Estimezi adaosul comercial - avand introduse toate datele in program (preturi de achizitie, retete, preturi de vanzare) poti sa faci o estimare a adaosului comercial pe baza stocului existent. De asemenea poti accesa rapid adaosul comercial realizat sau adaosul comercial din orice alta perioada.

Transferi produse intre gestiuni - daca ai si restaurant si bar si/sau alte locatii la care vinzi aceleasi produse, poti transfera produse dintr-o gestiune in alta fara prea multa bataie de cap.

INVENTARUL - aplicatia SALT® Gestiune automatizeaza procesul de verificare a stocurilor, facand reglarea automat.

Si asta nu e tot!

SALT® Gestiune poate fi legat la un program de contabilitate. In acest fel eviti munca la dublu. Datele se inregistreaza o singura data si apoi sunt generate si descarcate in ce format ai nevoie.

SALT® Gestiune nu este limitat la un numar de operatori si poti gestiona toate punctele de lucru dintr-un singur loc. Este permisiv, flexibil si configurabil.

Dar pe langa toate astea, beneficiul major al aplicatiei SALT® Gestiune este faptul ca iti da control si siguranta asupra intregii afaceri pentru ca poti vedea in orice moment daca stocul din program coincide cu cel real.

Fii in pas cu ultimele tendinte si informatizeaza-ti afacerea cu SALT® !

Caracteristici SALT® Gestiune: • Evidenta documentelor de intrare furnizori si tiparirea NIR-urilor – Automatizarea procesului de inregistrare a documentelor de achizitie, vizualizarea in timp real a stocurilor si a situatiilor financiar-contabile, generarea automata a NIR–ului cat si tiparirea acestuia. • Evidenta documentelor de iesire  – Automatizarea procesului de inregistrare a documentelor de vanzare si descarcare de gestiune, vizualizarea in timp real a stocurilor si a situatiilor financiar-contabile. • Evidenta incasari clienti  – Inregistrarea rapida a incasarilor de la clienti si tiparirea automata a chitantelor. • Evidenta comenzi clienti  – Optimizarea necesarului de stoc si generarea documentelor de vanzare din comenzile clientilor. • Emitere comenzi furnizori  – urmarirea comenzilor lansate pentru aprovizionare, verificarea livrarilor de la furnizori, automatizarea intocmirii notelor de intrare - receptie. • Evidenta plati furnizori  – Inregistrarea rapida a platilor catre furnizori. • Evidenta registru de casa  – Generarea automata a registrului de casa in baza incasarilor si platilor inregistrate. • Evidenta registru de banca (extrase de cont)  – Automatizarea inregistrarii operatiunilor bancare in baza extrasului bancar. • Evidenta transfer produse intre gestiuni  – Optimizarea procesului de transfer intre gestiuni, depozite sau puncte de lucru, pentru evidenta corecta a stocurilor, in timp real. • Evidenta financiara furnizori si clienti  – Obtinerea rapida a situatiilor asupra soldurilor de plata sau de incasat aferente partenerilor. • Generare factura pe baza bonului fiscal  – Tiparirea rapida a facturilor pentru clientii care solicita factura si bon fiscal. • Generare consumuri pentru produsele vandute  – Generarea automata a documentelor de productie (bonuri de consum si note de predare) pentru produsele vandute, in baza calculului consumului de materii prime conform retetelor. • Administrare retete productie  – Definirea usoara a retetelor pentru produsele finite sau semifabricate. • Evidenta stricta a incasarilor pe ospatari  – Urmarirea in timp real a situatiei incasarilor pe fiecare operator. • Rapoarte vanzari pe ospatar si produse  – analiza situatiei vanzarilor pe produse si pe fiecare operator in parte. • Centralizatoare si statistici (rapoarte urmarire activitate)  – informatiile necesare managementului si controlului activitatii sunt oferite in rapoarte accesibile si intuitive. • Numar nelimitat de gestiuni  – cu ajutorul solutiei software SALT® Gestiune pot fi administrate restaurante care au mai multe gestiuni sau mai multe puncte de lucru. • Evidenta si urmarire stocuri  – gestionarea stocurilor si depistarea rapida a produselor care au sau nu un rulaj optim. • Inventare globale sau partiale  – Usureaza procesul de verificare si corectare a stocurilor pe gestiuni ori, la anumite produse care necesita o atentie sporita.

Specificatii SALT® Gestiune:

Tip Licenta  -  Definitiva Perioada Licentiere  -  nedeterminata Modalitate De Livrare  -  electronic (descarcare kit instalare) Domeniu  -  HoReCa Baza De Date  -  Tehnologie client – server (Firebird); nu necesta licenta suplimentara Conexiune Case De Marcat  -  Datecs DP-25 / Datecs DP-150 / Datecs WP-50 / Tremol M20 / Activa Galaxy Plus / Total M20 / Adpos M20 / Daisy Compact M / Daisy Perfect M / Daisy Expert SX / Daisy Compact S Conexiune Imprimante Fiscale  -  Datecs FP-700 / Datecs FP-800 Conexiune Cititor Coduri De Bare  -  SYMBOL LS2208 / ARGOX AS8520 / MAGELAN 3300HSI (orice model de cititor de coduri de bare la care setati prefix STX 02 si sufix ETX 03) Rapoarte De Gestiune  -  raport de productie; adaos comercial (procentual si valoric) obtinut intr-o perioada, pe gestiuni, pe grupe de marfa; topul adaosurilor comerciale (procentual si valoric) obtinut intr-o perioada, pe gestiuni, pe grupe de marfa; rulajul de marfa intr-o perioada, pe gestiuni, pe grupe de marfa; topul rulajului de marfa intr-o perioada, pe gestiuni, pe grupe de marfa; miscari marfa (intrari sau iesiri) intr-o perioada, pe partener, gestiune; stocuri critice pe grupe de marfa; verificare preturi aprovizionare; raport activ de comenzi optime de aprovizionare Rapoarte Financiare  -  evidenta platilor catre furnizori pe termene scadente; evidenta platilor din casa pe dispozitii de plata si posibilitatea inregistrarii justificarii avansurilor; evidenta incasarilor din vanzari pe ospatari / barmani si modalitati de incasare: numerar, bonuri de masa / cadou, card bancar; evidenta retragerilor si depunerilor de numerar in casa si in banca; facturi de platit pe termene de plata, pe parteneri; viteza de plata a soldurilor; registrul de casa; registrul de banca; incasari pe anumita perioada, pe ospatari / barmani, pe tip incasare Receptie Marfuri  -  verificarea marfurilor livrate pe baza comenzilor catre furnizori; transformare comanda furnizor in factura de intrare; introducerea automata a marfurilor pe stoc; obtinerea NIR-ului Transferuri De Marfa Intre Gestiuni  -  modificare automata a stocurilor din gestiunile respective; obtinere si tiparire avize de transfer Descarcare Gestiune Materii Prime  -  pentru produsele vandute, pe baza retetelor de preparare, se realizeaza automat descarcarea gestiunii de materii prime; se obtine automat raportul de productie, prin care gestiunea de materii prime este descarcata si se incarca gestiunea bucatarie Iesiri De Marfa  -  facturare; bonuri fiscale; avize; bonuri de consum Preluare Comenzi Clienti  -  evidenta comenzilor preluate de la clienti; transformarea comenzii in document de iesire; centralizare comenzi clienti cu comenzile pentru stocul intern si obtinerea comenzilor pentru furnizori Fidelizare Clienti  -  acordare de discount-uri in functie de rulaj Evidenta Stoc Cantitativ Si Valoric  -  obtinerea rapoartelor prin care se evidentiaza acesta, obtinerea raportului de gestiune zilnica Inventare  -  dispozitiv UNITECH HT630; departamente / grupe / subgrupe / intregul magazin; obtinere automata a proceselor verbale de inventar si reglarea automata a stocului scriptic cu faptic Automatizare Definire Parteneri (Clienti Sau Furnizori)  -  definirea partenerilor se poate face dupa codul fiscal prin importul datelor de pe site-ul Ministerului de Finante Export Date Din Program In Fisiere Externe  -  format .xls, .ods, .pdf, .xml Posibilitate Integrare Magazin Online  -  poate fi integrat cu plaformele: PrestaShop, Open Cart, Magento, eMAG market place; integrarea necesita licente suplimentare Definire Useri  -  Numar nelimitat Logare In Program Cu Parola  -  Da Drepturi Diferite Per Utilizator  -  Da

SALT® - pentru restaurante cu bun gust!

Soft Populare

Soft Recomandate

Nu ezita, scrie ceva!
De ce la noi e mai ieftin?
Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si in mall-uri.
Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale.
Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.
De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si in mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.