online store smart SMART.MD
cauta in site Cauta
menu MENIU
cumpara 0 COȘ
stoc

ру

vom răspunde la întrebare Scrie
Program gestiune ForIT - Forms Magazin licenta definitiva pentru 3 PC / 1 punct de lucru

ForIT - Forms MAGAZIN este un program de gestiune a stocurilor si controlul vanzarilor in magazine alimentare, magazine generale, magazine de confectii, magazine de incaltaminte(sportive), fast-food-uri, pizzerii, restaurante, cofetarii, patiserii, cantine, etc.. Cu peste 1000 de implementari si cu peste 5000 de utilizatori, ForIT - Forms este unul dintre cele mai raspandite programe de gestiune in domeniul retail si horeca din Romania.

Facilitati cheie:

  • mai multe interfete de vanzare (retail, fast-food, restaurant);
  • interfata de vanzare optimizata pe ecrane tactile;
  • interfata prietenoasa si profesionala;
  • integrare cu majoritatea echipamentelor in domeniul retail (cititoare de coduri de bare, cantare, case de marcat, afisaje externe);
  • documente de gestiune pentru gestiunea cu ridicata sau amanuntul;
  • personalizare, generare si tiparire etichete de preturi / raft;
  • gestionare furnizori;
  • gestionare perisabilitati;
  • inventariere cu terminale mobile de inventariere sau liste de inventariere;
  • rapoarte grafice;
  • sistem avansat de fidelizare clienti;
  • preluare automata a informatiilor despre societati de pe Internet;
  • salvare in .PDF, .DOC, .XLS si trimitere prin email a documentelor emise;
  • semnatura electronica pentru documente emise (folosind ForIT Solutions® Document Signer).
  • Interfata de vanzare (FrontOffice)

  • adaugare produse din catalogul de produse, anulare produse;
  • adaugare produse cu ajutorul cititorului de coduri de bare;
  • adaugare produse folosind pictograme;
  • asociere imagini cu produse;
  • preluare greutatea cantarita pe cantar;
  • acordare reducere;
  • fidelizare clienti (cu cartela, voucher)
  • mai multe modalitati de plata: numerar, tichete si card (lista tichetelor este configurabila);
  • tiparire nota de plata (restaurant, fast-food, pizzerie);
  • emitere bon fiscal;
  • documente in asteptare (posibilitate de servire a mai multor clienti paralel)
  • emitere factura pe baza bonului fiscal;
  • inscriere C.I.F. pe bon;
  • tiparire rapoarte X, Z;
  • depunere/extragere numerar in/din sertar.
  • Programul de gestiune (BackOffice)

  • documente de gestiune: factura, aviz, nota de receptie, bon de consum, bon de transfer, proces-verbal de inventariere, proces-verbal de deteriorare, proces-verbal de modificare preturi;
  • documente incasare/plata: chitanta, dispozitie de caserie, ordin de plata;
  • alte documente: factura proforma;
  • modul avansat pentru personalizare, generare si tiparire etichete de preturi pe imprimante A4 sau imprimante de coduri de bare;
  • sistem avansat de inventariere cu terminale de inventariere;
  • evidenta furnizori;
  • gestionare produse expirate, perisabilitati;
  • gestionare retur de marfa de la clienti;
  • stoc in timp real pe baza documentelor de intrare / iesire;
  • gestionare promotii (happy hours, acordare vouchere);
  • preluare automata a datelor despre societati direct de pe Internet;
  • raport de gestiune;
  • registrul stocurilor;
  • registru de casa;
  • registru de alte plati;
  • modul rapoarte avansate, rapoarte grafice;
  • rapoarte: vanzari bonuri fiscale (dupa categorii, produse, cote de T.V.A., clasificare - marfa, servici, etc. - operatori, case de marcat), produse anulate, bonuri anulate, etc.;
  • salvare documente in format PDF, XLS, DOC;
  • trimitere documente prin e-mail;
  • semnare electronica a documentelor emise;
  • utilizatori si drepturi de acces.
  • Module suplimentare (nu sunt incluse in pretul aplicatiei)

  • soft inventariere pe terminale mobile;
  • soft pentru emitere bonuri fiscale si comenzi de pe terminale mobile;
  • comenzi la domiciliu;
  • modul CRM (clienti, oferte, comenzi client, comenzi furnizori, organizator activitati, gestiune proiecte, gestiune contracte);
  • aplicatie pontaj pentru angajati;
  • integrare cu POS bancar;
  • afisaj fast-food;
  • salvare baza de date in Cloud, rapoarte in timp real pe telefon mobil (Android);
  • modul OCR (scanare note de receptii, recunoastere automata furnizori si produse).
  • Aplicatia este compatibila cu majoritatea caselor de marcat. Pretul programului nu include driverele (si cablurile) necesare pentru conectarea casei de marcat la calculator.

    Licenta este definitiva si este valabila pe 3 calculatoare la un singur punct de lucru, pentru o singura firma. Licenta nu este transferabila! Pretul include instalarea, configurarea aplicatiei si instruirea utilizatorului. De asemenea, include asistenta tehnica (on-line si prin telefon, max 8 ore/luna) gratuita timp de 30 de zile dupa achizitie. Cheia de activare impreuna cu factura va fi trimisa prin e-mail.

    221495747 221495747
    Out Of Stock
    Best choice 5 260
    1. <
    2. Gaming
    3. Soft and Games
    4. Soft

    Program gestiune ForIT - Forms Magazin licenta definitiva pentru 3 PC / 1 punct de lucru

    221495747
    Cod produs: 221495747

    Specificatii Program gestiune ForIT - Forms Magazin licenta definitiva pentru 3 PC / 1 punct de lucru

    Cod produs: 221495747

    Capacitate stocare

    1 GB

    An

    2020

    Brand

    Capacitate memorie RAM

    2 GB

    Frecventa procesor

    2 GHz

    Limba

    Romana

    Sistem de operare compatibil

    Windows 10,Windows 8.1,Windows 7,Windows 8,Windows Embedded Compact,Windows Server 2012,Windows Server 2016,Windows Server 2012 R2,Windows Server 2019

    Tip aplicatie

    Office

    Utilizare

    PC,Server

    Numar dispozitive

    1

    Numar utilizatori

    1

    Valabilitate

    Nelimitat

    Varianta de comercializare

    Licenta electronica

    Descriere produs

    ForIT - Forms MAGAZIN este un program de gestiune a stocurilor si controlul vanzarilor in magazine alimentare, magazine generale, magazine de confectii, magazine de incaltaminte(sportive), fast-food-uri, pizzerii, restaurante, cofetarii, patiserii, cantine, etc.. Cu peste 1000 de implementari si cu peste 5000 de utilizatori, ForIT - Forms este unul dintre cele mai raspandite programe de gestiune in domeniul retail si horeca din Romania.

    Facilitati cheie:

  • mai multe interfete de vanzare (retail, fast-food, restaurant);
  • interfata de vanzare optimizata pe ecrane tactile;
  • interfata prietenoasa si profesionala;
  • integrare cu majoritatea echipamentelor in domeniul retail (cititoare de coduri de bare, cantare, case de marcat, afisaje externe);
  • documente de gestiune pentru gestiunea cu ridicata sau amanuntul;
  • personalizare, generare si tiparire etichete de preturi / raft;
  • gestionare furnizori;
  • gestionare perisabilitati;
  • inventariere cu terminale mobile de inventariere sau liste de inventariere;
  • rapoarte grafice;
  • sistem avansat de fidelizare clienti;
  • preluare automata a informatiilor despre societati de pe Internet;
  • salvare in .PDF, .DOC, .XLS si trimitere prin email a documentelor emise;
  • semnatura electronica pentru documente emise (folosind ForIT Solutions® Document Signer).
  • Interfata de vanzare (FrontOffice)

  • adaugare produse din catalogul de produse, anulare produse;
  • adaugare produse cu ajutorul cititorului de coduri de bare;
  • adaugare produse folosind pictograme;
  • asociere imagini cu produse;
  • preluare greutatea cantarita pe cantar;
  • acordare reducere;
  • fidelizare clienti (cu cartela, voucher)
  • mai multe modalitati de plata: numerar, tichete si card (lista tichetelor este configurabila);
  • tiparire nota de plata (restaurant, fast-food, pizzerie);
  • emitere bon fiscal;
  • documente in asteptare (posibilitate de servire a mai multor clienti paralel)
  • emitere factura pe baza bonului fiscal;
  • inscriere C.I.F. pe bon;
  • tiparire rapoarte X, Z;
  • depunere/extragere numerar in/din sertar.
  • Programul de gestiune (BackOffice)

  • documente de gestiune: factura, aviz, nota de receptie, bon de consum, bon de transfer, proces-verbal de inventariere, proces-verbal de deteriorare, proces-verbal de modificare preturi;
  • documente incasare/plata: chitanta, dispozitie de caserie, ordin de plata;
  • alte documente: factura proforma;
  • modul avansat pentru personalizare, generare si tiparire etichete de preturi pe imprimante A4 sau imprimante de coduri de bare;
  • sistem avansat de inventariere cu terminale de inventariere;
  • evidenta furnizori;
  • gestionare produse expirate, perisabilitati;
  • gestionare retur de marfa de la clienti;
  • stoc in timp real pe baza documentelor de intrare / iesire;
  • gestionare promotii (happy hours, acordare vouchere);
  • preluare automata a datelor despre societati direct de pe Internet;
  • raport de gestiune;
  • registrul stocurilor;
  • registru de casa;
  • registru de alte plati;
  • modul rapoarte avansate, rapoarte grafice;
  • rapoarte: vanzari bonuri fiscale (dupa categorii, produse, cote de T.V.A., clasificare - marfa, servici, etc. - operatori, case de marcat), produse anulate, bonuri anulate, etc.;
  • salvare documente in format PDF, XLS, DOC;
  • trimitere documente prin e-mail;
  • semnare electronica a documentelor emise;
  • utilizatori si drepturi de acces.
  • Module suplimentare (nu sunt incluse in pretul aplicatiei)

  • soft inventariere pe terminale mobile;
  • soft pentru emitere bonuri fiscale si comenzi de pe terminale mobile;
  • comenzi la domiciliu;
  • modul CRM (clienti, oferte, comenzi client, comenzi furnizori, organizator activitati, gestiune proiecte, gestiune contracte);
  • aplicatie pontaj pentru angajati;
  • integrare cu POS bancar;
  • afisaj fast-food;
  • salvare baza de date in Cloud, rapoarte in timp real pe telefon mobil (Android);
  • modul OCR (scanare note de receptii, recunoastere automata furnizori si produse).
  • Aplicatia este compatibila cu majoritatea caselor de marcat. Pretul programului nu include driverele (si cablurile) necesare pentru conectarea casei de marcat la calculator.

    Licenta este definitiva si este valabila pe 3 calculatoare la un singur punct de lucru, pentru o singura firma. Licenta nu este transferabila! Pretul include instalarea, configurarea aplicatiei si instruirea utilizatorului. De asemenea, include asistenta tehnica (on-line si prin telefon, max 8 ore/luna) gratuita timp de 30 de zile dupa achizitie. Cheia de activare impreuna cu factura va fi trimisa prin e-mail.

    Soft Populare

    Soft Recomandate

    Nu ezita, scrie ceva!
    De ce la noi e mai ieftin?
    Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si in mall-uri.
    Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale.
    Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.
    De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si in mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.