Deodorant spray Nivea Protect & Care, pentru femei, 150 ml
Anti-perspirantul NIVEA Protect & Care ofera protectie de incredere timp de 48H si ingrijeste pielea subratului. Formula sa este delicata, se absoarbe rapid, fara senzatie lipicioasa, lasand pielea uscata si catifelata. Parfumul unic NIVEA Creme asigura o senzatie de prospetime si de ingrijire pentru intreaga zi.
48H protectie anti-perspiranta cu ingrijirea delicata NIVEA.
Cu ingrijirea si parfumul unic NIVEA Creme.
Pentru o piele perfect protejata, catifelata si uscata.
Fara iritatii.
0% alcool.
Compatibilitate la nivelul pielii testata dermatologic.
Mod de utilizare:
Tine deodorantul la 15cm de zona axiala si pulverizeaza.
Lasa produsul sa se usuce complet pe piele.
Pericol:
Aerosol extrem de inflamabil. Recipient sub presiune: poate exploda daca este incalzit. A se pastra departe de surse de caldura, suprafete fierbinti, scantei, flacari si alte surse de aprindere. A nu se fuma in preajma produsului. Nu pulveriza deasupra unei flacari deschise sau unei alte surse de aprindere. Nu perfora sau arde, chiar si dupa utilizare. A se proteja de lumina solara. Nu expune la temperaturi care depasesc 50°C. Goleste recipientul inainte de reciclare. A se folosi exclusiv pentru scopul mentionat.A nu se pulveriza in ochi. A nu se aplica pe pielea iritata sau cu leziuni. A nu se lasa la indemana copiilor.
DESPRE NIVEA:
NIVEA este cea mai de incredere marca de ingrijire a pielii, la nivel mondial*. Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezinta expresia inovatiei si calitatii superioare in sfera produselor destinate ingrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari si mai importante branduri globale. Manifestand mereu grija pentru oameni, NIVEA a ajuns sa fie, de-a lungul timpului, mai mult decat o marca de ingrijire personala, devenind parte din familie.
*Sursa: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume global de brand in categoriile: ingrijirea Corpului, ingrijirea Fetei si ingrijirea Mainilor; in ceea ce priveste valoarea de vanzare cu amanuntul, in 2012.