Pachet schimb ulei CASTROL Edge 5W40, Volkswagen Transporter T6, 2.0 TDI, 84-114CP, 2015-prezent

Nu este in stoc

Pachet schimb ulei CASTROL Edge 5W40, Volkswagen Transporter T6, 2.0 TDI, 84-114CP, 2015-prezent

Cod produs 701403611

0 lei

consultant

Adreseaza o intrebare consultantului

Arata numarul

Descriere

Caracteristici

Pachet schimb ulei CASTROL Edge 5W40, Volkswagen Transporter T6, 2.0 TDI, 84-114CP, 2015-prezent Cand trebuie sa schimbati uleiul, este esential sa stiti ce ulei de motor sa folositi. Raspunsul la aceasta intrebare devine tot mai complex, pe zi ce trece. Motoarele recente sunt din ce in ce mai mici si mai puternice, iar producatorii specifica uleiuri complet sintetice complexe pentru ca motorul sa poata face fata presiunilor ridicate si sa respecte obiectivele privind eficienta carburantului. Daca conduceti o masina puternica sau una importata din Europa, producatorul v-ar putea recomanda un ulei de motor complet sintetic. Sau, daca conduceti un vehicul domestic mai vechi, producatorul v-ar putea recomanda un ulei mineral. Cu toate acestea, chiar daca este cea mai economica optiune, un ulei complet sintetic va va proteja cu siguranta motorul mai bine. Cunoasterea tipului de ulei care trebuie folosit la fiecare schimbare este esentiala. In manualul de utilizare al masinii gasiti specificatia industriei, tipul si clasa de ulei specificate de producator. Ce reprezinta vascozitatea? Viscozitatea reprezinta masurarea grosimii si „usurintei de curgere” a oricarui lichid. De exemplu, apa este un lichid subtire care curge liber, asa ca spunem ca are viscozitate mica. Mierea, pe de alta parte, este relativ groasa si curge mai greu. Mierea are, prin urmare, viscozitate mare. De asemenea, merita remarcat faptul ca mierea curge mai usor, si este mai putin vascoasa, atunci cand este usor incalzita. Uleiul de motor se comporta similar; de aceea mecanicii vor porni putin motorul inainte de a evacua uleiul de motor uzat pentru a-l inlocui. Tipuri de ulei Din multitudinea de uleiuri de motor disponibile pe piata, care este cel potrivit pentru vehiculul dumneavoastra? Ei bine, exista trei tipuri de baza: minerale, partial sintetice si complet sintetice. Uleiurile minerale sunt cel mai putin rafinate dintre toate trei, fiind mai ieftine, insa ofera mai putina protectie, performanta si economie decat celelalte optiuni. Uleiurile partial sintetice sunt un amestec de ulei mineral si ulei sintetic, asigurand un plus de performanta, dar la costuri putin mai mici decat uleiurile de motor complet sintetice. Uleiurile complet sintetice sunt cele mai scumpe uleiuri de motor, deoarece sunt foarte rafinate, dar ofera cea mai mare protectie si economie pentru orice vehicul.

Uleiuri si lichide Recomandate

Produse Vizualizate Recent