В наше время очень много подделок и брака. Поэтому остерегайся покупки товара с рук, на рынках и в других сомнительных местах. В этом случае вероятность попасть именно на такой продукт очень высока, да и гарантийное обслуживание ты не получишь.
Если ты не хочешь рисковать, то лучше обращаться в официальные магазины, где ты найдёшь оригинальную продукцию и получишь гарантийное обслуживание при покупке.
Мы официальные дистрибьюторы большинства брендов. Покупая продукцию в нашем магазине, ты можешь быть уверен, что это легально ввезённые в республику оригинальные товары с гарантией в авторизированных сервисных центрах.
Cumpărătorul este obligat să se informeze despre condițiile și obligațiile de garanție. Garanția se acordă pe o perioadă de 2 ani de la vânzarea produsului, cu condiția prezentării certificatului de garanție. Termenul de garanție începe la data vânzării produsului.
Semnătura cumpărătorului demonstrează faptul că i-au fost explicate condițiile de utilizare a produsului. Garanția este valabilă doar dacă produsul a fost exploatat corespunzător. Următoarele cazuri implică refuzul reparării pe garanție:
nerespectarea condițiilor de manipulare, transportare, întreținere și exploatare prevăzute în manualul/ghidul de utilizare sau setul de instrucțiuni al produselor;
în cazul utilizării unor acumulatoare, baterii sau accesorii diferite de cele procurate în magazinul Smart.md;
în cazul în care produsul prezintă deteriorări cauzate de accidente mecanice, lovituri, șocuri, pătrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare greșită/neglijentă, schimbări ale stării aparatului, păstrarea în condiții improprii, funcționarea la diferențe de temperatură, care cauzează fenomenul de condens intern, expunere excesivă la umezeală sau radiații, deteriorarea antenei sau a capacelor de protecție;
Obligațiunile de garanție nu se extind:
“hands free”, cartele de memorie, capace, accesorii ca: huse, curele, șireturi pentru transportare, software vândut cu produs și la software vândut ca produs aparte, sau instalat suplimentar.
la datele salvate, păstrate sau obținute cu ajutorul produsului, utilizatorul își asumă responsabilitatea de salvare la timp și protecție a datelor personale importante.
Nu fac obiectul garanției următoarele situații:
apariția a mai puțin de 6 pixeli defecți (puncte luminoase sau întunecate) pe ecranul telefonulu sau notebook-ului;
defectele cauzate de viruși, instalare de programe de spionare sau de alt software neautorizat;
defectele mecanice, provocate în momentul plasării cartelelor SD/SIM în produs.
Pentru baterii, acumulatoare și încărcătoare perioada de garanție se pierde în cazurile următoare:
oricare din sigiliile de pe baterie sunt rupte sau prezintă urme evidente de intervenție neavizată;
bateria nu a fost procurată din magazinul Smart.md;
bateria prezintă urme de umiditate.
În cazul efectuării unei reclamații în perioada de garanție, cumpărătorul are obligația de a prezenta produsul, facture fiscală sau bonul de plată eliberat la dată cumpărării produsului și copia buletinului de identitate.