online store smart SMART.MD
cauta in site Cauta
menu MENIU
cumpara 0 COȘ
stoc

ру

vom răspunde la întrebare Scrie
Articole administrative
  1. <
  2. Carti si Birotica

Articole administrative (6)

Ordonează
Ghilotina Fellowes FW5438401, A3 STELLAR

Ghilotina Fellowes FW5438401, A3 STELLAR


pe lună 279 lei
6709.0000

6 709 lei 5 844 lei

Trimmer Monolith A4 OC50R3

Trimmer Monolith A4 OC50R3


pe lună 41 lei
968.0000

968 lei 865 lei

Masina de numarat bani, Detectare bancnote cu IR, UV  M

Masina de numarat bani, Detectare bancnote cu IR, UV M


pe lună 198 lei
4761.0000

4 761 lei 4 149 lei

Laminator Fellowes Spectra, A4

Laminator Fellowes Spectra, A4


pe lună 84 lei
2037.0000

2 037 lei 1 778 lei

Verificator bancnote Safescan 155i

Verificator bancnote Safescan 155i


pe lună 96 lei
2623.0000

2 623 lei 2 018 lei

Masina de numarat bancnote HL2800

Masina de numarat bancnote HL2800


pe lună 184 lei
4434.0000

4 434 lei 3 864 lei

6

Administratie publica

Desi s-au depus toate eforturile pentru a respecta regulile de stil de citare, pot exista unele discrepante. Va rugam sa consultati manualul de stil adecvat sau alte surse daca aveti intrebari.

Editorii nostri vor examina ceea ce ati trimis si vor stabili daca sa revizuiasca articolul.

Desi s-au depus toate eforturile pentru a respecta regulile de stil de citare, pot exista unele discrepante. Va rugam sa consultati manualul de stil adecvat sau alte surse daca aveti intrebari.

administratie publica, implementarea politicilor guvernamentale. Astazi, administratia publica este adesea considerata ca incluzand si o anumita responsabilitate pentru determinarea politicilor si programelor guvernelor. Mai exact, este planificarea, organizarea, conducerea, coordonarea si controlul operatiunilor guvernamentale.

Administratia publica este o caracteristica a tuturor natiunilor, indiferent de sistemul lor de guvernare. In cadrul natiunilor, administratia publica se practica la nivel central, intermediar si local. Intr-adevar, relatiile dintre diferitele niveluri de guvernare in cadrul unei singure natiuni constituie o problema in crestere a administratiei publice.

In cea mai mare parte a lumii, infiintarea unor clase administrative, executive sau directoare cu inalta pregatire a facut din administratia publica o profesie distincta. Corpul administratorilor publici se numeste de obicei serviciu public. In Statele Unite, conotatiile de clasa elitiste atasate istoric serviciului public au fost abandonate in mod constient sau de la inceputul secolului al XX-lea, astfel incat functionarii publici au fost recunoscuti ca profesionisti si apreciati pentru expertiza lor.

In mod traditional, serviciul public este in contrast cu alte organisme care deservesc statul cu norma intreaga, cum ar fi armata, sistemul judiciar si politia. Serviciile specializate, denumite uneori servicii civile stiintifice sau profesionale, ofera mai degraba sprijin tehnic decat administrativ general.In mod traditional, in majoritatea tarilor, se face si o distinctie intre serviciul public de origine si acele persoane angajate in strainatate cu atributii diplomatice. Prin urmare, un functionar public este unul dintr-un corp de persoane care sunt direct angajate in administrarea afacerilor interne ale statului si al caror rol si statut nu sunt politice, ministeriale, militare sau politiale.

In majoritatea tarilor, serviciul public nu include administratia locala sau corporatiile publice. Cu toate acestea, in unele tari – in special in acele state unitare in care administratia provinciala face parte din guvernul central – unii membri ai personalului provincial sunt functionari publici. In Statele Unite, toate nivelurile de guvernare au propriile lor servicii civile - federale, de stat si locale - si un serviciu public este in mod specific acea parte a serviciului guvernamental intrat prin examinare si oferind mandat permanent.

Anumite caracteristici sunt comune tuturor serviciilor publice. Inaltii functionari publici sunt considerati consilieri profesionisti ai celor care formuleaza politica de stat. In unele tari, cerintele de intrare pentru o cariera in calificarile superioare de stres al functiei publice in domenii tehnice precum contabilitate, economie, medicina si inginerie. In alte tari, pregatirea juridica este considerata adecvata, iar in altele nu este necesara nicio disciplina tehnica sau academica specifica candidatilor pentru posturi superioare. Oricare ar fi calificarile lor precise, inaltii functionari publici sunt profesionisti in sensul ca experienta lor in afaceri publice este considerata ca le ofera cunoasterea limitelor in care politica de stat poate deveni efectiva si a rezultatelor administrative probabile ale diferitelor cursuri de actiune. Functionarii publici din fiecare tara sunt asteptati sa consilieze, sa avertizeze si sa asiste pe cei responsabili cu politica de stat si, atunci cand acest lucru a fost decis, sa ofere organizatia pentru implementarea acesteia.Responsabilitatea pentru deciziile politice revine membrilor politici ai executivului (acei membri care au fost alesi sau numiti sa dea directie politica guvernului si, de obicei, functionarilor publici de cariera). In mod obisnuit, functionarii publici sunt protejati de vina publica sau de cenzura pentru sfaturile lor. Actele de administrare a acestora pot fi insa supuse unor controale judiciare speciale de care niciun membru al executivului nu le poate apara.

Care sunt serviciile administrative

Servicii administrative inseamna servicii referitoare la personal, salarizare, gestionarea proprietatilor, beneficii, managementul resurselor umane, planificare financiara, inregistrarea si gestionarea cazurilor, managementul contractelor si subcontractelor, managementul facilitatilor, activitati de propuneri si alte servicii similare.

Managerii de servicii administrative planifica, dirijeaza si coordoneaza activitati care ajuta o organizatie sa functioneze eficient. Responsabilitatile specifice variaza, dar acesti manageri intretin in mod obisnuit facilitati si supravegheaza activitati care includ pastrarea evidentei, distribuirea corespondentei si intretinerea biroului.

  • Raspuns la Telefoane.
  • Corespondenta de afaceri.
  • Apelarea Clientilor.
  • Relatii cu clientii.
  • Comunicare.
  • Corespondenta.
  • Serviciu clienti.
  • Dirijarea Clientilor.

Ce este procesul administrativ? Definitie/principii/planificare/proces/faze/functii/organizare/executie/control/beneficii/exemple

Va explicam care este procesul administrativ al unei organizatii sau companie si care este importanta acestuia. Va explicam cele patru etape ale sale.

In primul rand, merita sa ne intrebam ce este procesul?

Proces : Ansamblu al fazelor succesive ale unui fenomen natural sau unei operatii artificiale. (Dictionarul Academiei Regale Spaniole)

Administrare : stiinta sociala care urmareste satisfacerea obiectivelor institutionale printr-o structura si printr-un efort uman coordonat

Lege administrativa

Will Kenton este un expert in economie si in legile si reglementarile privind investitiile.El a detinut anterior roluri editoriale senior la Investopedia si Kapitall Wire si detine un master in economie de la The New School for Social Research si doctor in filozofie in literatura engleza de la NYU.

Michael Boyle este un profesionist financiar cu experienta, cu peste 10 ani lucrand cu planificare financiara, instrumente derivate, actiuni, venit fix, management de proiect si analiza.

Daniel Rathburn este editor la Investopedia care lucreaza la continut fiscal, contabil, de reglementare si criptomoneda.

Controale administrative: definitie si exemple

Ce sunt controalele administrative

Controale administrative sunt una dintre masurile de control care ia in considerare formarea, procedura, politica sau proiectarea schimburilor care diminueaza amenintarea unui pericol pentru o persoana. Se crede ca controalele administrative de obicei schimba comportamentul oamenilor, mai degraba decat sa elimine pericolul real sau sa furnizeze echipament de protectie personala (EIP).

Controalele administrative sunt al patrulea in ierarhia mai mare a controalelor pericolelor, care clasifica eficacitatea si eficienta controalelor pericolelor si este mai eficient decat EIP deoarece implica un fel de planificare si evitare prealabila, in timp ce EIP serveste doar ca o bariera finala intre pericol si muncitor. Controalele administrative sunt al doilea cel mai scazut, deoarece impun lucratorilor sau angajatorilor sa gandeasca activ sau sa respecte reglementarile si nu ofera solutii permanente la probleme.

Controalele administrative pun accentul pe imbunatatirea sigurantei prin implementarea politicilor, practicilor si procedurilor care guverneaza comportamentul lucratorilor; ele sunt, de asemenea, vazute ca o forma de management al sigurantei continuu, mediat de om. Poate include interzicerea accesului lucratorilor in zone nesigure, cu exceptia cazului in care lucratorul este calificat si accesul este aprobat de un manager, precum si limitarea timpilor de lucru pentru a reduce expunerea la o substanta potential periculoasa sau pentru a evita riscul datorat oboselii lucratorului.

In general, controalele administrative sunt mai ieftine de inceput, dar pot deveni mai costisitoare in timp, deoarece ratele de esec mai mari si nevoia de pregatire constanta sau recertificare eclipseaza investitiile initiale ale celor trei controale de pericol mai dorite din ierarhie.

Care sunt 4 activitati administrative

Activitate administrativa inseamna executarea functiilor de conducere sau administrative ale Districtului, cum ar fi intocmirea bugetelor, politicilor, contractelor, managementului personalului, tiparirea materialelor de curs si cataloagelor, intretinere de date computerizate, planificarea pe termen lung si pastrarea inventarelor echipamentelor.

In primul rand, este usor munca de administrator?

Posturile de asistent administrativ se gasesc in aproape fiecare industrie. … Unii ar putea crede ca a fi asistent administrativ este usor. Nu este cazul, asistentii administrativi lucreaza extrem de mult. Sunt persoane educate, care au personalitati fermecatoare si pot face aproape orice.

Atunci care sunt primele 3 abilitati ale unui asistent administrativ? Abilitatile de asistent administrativ pot varia in functie de industrie, dar urmatoarele sau cele mai importante abilitati de dezvoltat:

  • Comunicare scrisa.
  • Comunicare verbala.
  • Organizare.
  • De gestionare a timpului.
  • Atentie la detalii.
  • Rezolvarea problemelor.
  • Tehnologie.
  • Independenta.

De fapt, care sunt cele trei abilitati administrative de baza?

Scopul acestui articol a fost de a arata ca administrarea eficienta depinde de trei abilitati personale de baza, care au fost numite tehnic, uman si conceptual.

Un ghid al deciziilor administrative

Dreptul administrativ este corpul de drept care guverneaza deciziile, actiunile si inactiunile agentiilor guvernamentale, departamentelor si autoritatilor publice generale. Este componenta centrala a legii in care se refera la „guvernare”. Este posibil sa puteti utiliza dreptul administrativ pentru a contesta o activitate de reglementare sau o decizie luata de un organism guvernamental, inclusiv:

  • obligarea unui decident administrativ sa ia o decizie;
  • solicitarea unei expuneri scrise de motive care sa prezinte motivele unei decizii; si/sau
  • contestarea unei decizii nefavorabile.

Timp de citire estimat: 13 minute

Administratie publica (Ghid)

In acest articol, vom explica pe deplin invatarea, studiul, functiile, principiile, locurile de munca de administrare si pilonii care ajuta la aplicarea administratiei pentru nevoile oamenilor. In special, despre ce este administratia publica, ce este administratia publica? atat ca studiu, stiinta, arta si disciplina academica. Citit administratia publica (Woodrow Wilson) si Principiile birocratiei. A fost definit de Woodrow Wilson si se ocupa de implementarea politicilor publice de catre functionarii publici.

Administratia contribuie la administrarea sectorului guvernamental si la elaborarea politicilor. De aceea are o multime de functii generice, fara a uita societatea, dezvoltatorii democratiei si statul modern. Avand in vedere asta, este considerata una dintre cele mai importante forme de administrare astazi, in tarile in curs de dezvoltare si dezvoltate.

Semnificatia, natura si domeniul de aplicare al administratiei: in principal, care este domeniul de aplicare al noului management si administrare publica? Semnificatia managementului sau administratiei este referita din cuvantul latin „ministiare”, care inseamna a servi oamenii si a sluji „publicul, sensul termenul public si oameni.

Prin urmare, administratia este o disciplina importanta care implica procesul de executare a politicii guvernului. Managementul sau administrarea oamenilor cuprinde, de asemenea, resursele umane si procesele de management la locul de munca pentru a se asigura ca angajatii lucreaza in mod colectiv. Publicul ajuta in mod interschimbabil la formarea unui proces administrativ. Aceste Articole de asemenea, subliniaza un element esential al managementului public care functioneaza in institutii private, publice, in medii sociale si politice.

despre ce este administratia publica

Domeniul de aplicare al Administratiei Publice consta in vederi si perspective importante introduse de un barbat pe nume L.D. White, perspectiva traditionala a managementului sau administratiei de catre Gullick si managementul stiintific de catre Frederick Taylor in 1980. In mod semnificativ, tipurile de modele de administrare includ teoria clasica a administratiei, administratia publica post-moderna, birocratia si managementul neoclasic. Management public si administrare domeniul de aplicare consta, de asemenea, din trei perspective principale importante si anume; Perspectiva POSDCORB, Perspectiva larga si Vedere predominanta.

perspectiva POSDCORB: Potrivit lui Luther Gullick, perspectiva restransa numita viziunea POSDCORB consta in elemente importante necesare pentru imbunatatirea afacerilor organizatiilor guvernamentale. In total, functiile de perspectiva ingusta includ;

  • Planificare
  • Organizarea
  • Personal
  • Regia
  • Coordonarea
  • Raportare si
  • Bugetarea

Functiile POSDCORB imbunatatesc directorii de munca si managerii prin separarea sarcinilor de cele ale controalelor non-manageriale si ale personalului. De asemenea, coordoneaza activitatile din cadrul organizatiei pentru a se asigura ca totul este realizat corespunzator cu profesionalism prin tehnici manageriale.

Resurse administrative: definitie, tipuri si termene limita

In calitate de proprietar de afaceri, este necesar sa intelegeti anumite argumente legale pe care, cu siguranta, ar trebui sa le aplicati chiar structurii afacerii dumneavoastra. Asadar, sa analizam ce sunt exact resursele administrative si ce termene limita le inconjoara.

Cand ti-ai inceput afacerea, s-ar putea sa te fi gandit ca totul era vorba despre veniturile pe care le poti obtine, cat de mare poti deveni si ce etaj va fi biroul tau. Dar, dupa cum ati invatat, exista o multime de sarcini si reglementari pe care trebuie sa le urmati si, apoi, intelegerea termenilor si conceptelor juridice de baza este ceva ce trebuie sa intelegeti fara a fi nevoie de o diploma in drept.

Ce sunt resursele administrative?

Aceste resurse se incadreaza in dreptul administrativ, care este ansamblul de reguli insarcinate cu reglementarea performantei si organizarii principalelor domenii ale administratiei publice.

In cadrul acestor legi, gasim resurse administrative. Acestea sunt instrumente juridice la care o persoana poate face apel la orice act administrativ care o afecteaza fara a fi nevoita sa se adreseze instantei. Pe scurt, aceste resurse permit capacitatea de a se apara impotriva deciziei administratiei fara a fi nevoie de instante sau tribunale.

Tipuri de resurse administrative

Exista doua tipuri comune de resurse de abordat, asa ca haideti sa ne aruncam in ele;

In cazul in care o rezolutie sau act calificat nu este rectificata sau incheiata pe cale administrativa, se poate recurge la organul superior, ierarhic, al celui care a dictat-o. Astfel, contestatia administrativa se da la organul care a emis-o.

Daca nu a existat o rezolutie intr-un anumit termen, tacerea este considerata o concediere. Daca acesta este cazul, nu exista nici un alt remediu posibil.

Resursa de reaprovizionare

In cazul in care o procedura de rezolutie sau act calificata a pus capat caii administrative, contestatia pentru inlocuire poate fi folosita pentru a putea face contestatie – aceasta este o actiune voluntara din partea organului relevant. De asemenea, aveti dreptul de a contesta direct ordinul de jurisdictie administrativa. Important, la fel ca si resursa de ridicare, tacerea va insemna o respingere a contestatiei.

Exista totusi o a treia resursa pe care am ascuns-o sub maneca mea, a treia intra in joc in circumstante extraordinare, sa aruncam o privire.

Resursa extraordinara de recenzie

Aceasta resursa poate fi ridicata numai atunci cand unul dintre urmatoarele patru puncte a fost indeplinit;

  • Eroare de fapt in dictarea sentintei.
  • Aparitia de noi documente cu valoare specifica de rezolutie.
  • Existenta unor documente sau marturii declarate false prin hotarare judecatoreasca.
  • Existenta unei sentinte dovedite care rezulta din acte de luare de mita, violenta, prevaricare, masinatie frauduloasa sau orice alta atitudine pedepsita.

si ca rezultat ca si celelalte doua mentionate mai sus, tacerea este inteleasa ca o concediere definitiva.

Bazele dreptului administrativ

Dreptul administrativ este domeniul de drept care se refera la principiile juridice care guverneaza administrarea si reglementarea autoritatilor federale si de stat. agentii guvernamentale. Este considerata o ramura a dreptului public si numita in mod obisnuit „drept de reglementare”. Luarea deciziilor in activitatile zilnice ale diferitelor agentii federale si de stat este guvernata de dreptul administrativ, iar domeniile acoperite variaza de la protectia mediului pana la protectia drepturilor si privilegiilor lucratorilor. Pe masura ce dimensiunea guvernelor federale si de stat s-a extins, problemele incluse in dreptul administrativ s-au extins in mod egal pana la punctul in care dintre noi, fie in viata personala, fie in viata de afaceri, suntem supusi deciziilor si tribunalelor agentiilor administrative in mod constant.

Luati in considerare: fiecare agentie de licentiere; toate legile de mediu; toate departamentele de cladiri si agentiile de protectie a consumatorilor; toate zonele, utilizarea terenurilor si controlul mass-media, posturile de stiri, imigratia, siguranta lucratorilor etc. sunt toate conduse in esenta de agentii administrative supuse dreptului administrativ. Asa cum un administrator in varsta i-a spus odata autorului: „Toata lumea priveste instantele ca stabilind standarde si reguli. Nu. Aproape tot timpul suntem noi, oamenii din agentiile administrative.”

si sa stii cum functioneaza si ce restrictii legale exista asupra lor este esential pentru oricine care traieste, lucreaza sau conduce o afacere in Statele Unite. Acesta este subiectul acestui articol.

Legile fundamentale care se aplica:

Majoritatea agentiilor guvernamentale din Statele Unite sunt infiintate sub ramura executiva a guvernului.Ramura executiva este condusa de presedinte si controleaza departamentele executive federale, care sunt conduse de secretari care sunt membri ai Cabinetului Presedintelui. Chiar daca multe dintre agentiile independente importante ale guvernului federal create prin statutele adoptate de Congres exista in afara departamentelor executive federale, ele raman parte a ramurii executive a guvernului. Dreptul administrativ ofera baza legala pentru functionarea acestor agentii si departamente si urmareste sa stabileasca proceduri si metode eficiente.

De obicei, agentiile administrative solutioneaza litigiile minore si complexe mai rapid, cu mai putine complicatii procedurale decat instantele. Speranta este ca adjudecarea de catre agentiile administrative sa ajute la conservarea resurselor judiciare si la promovarea rezolutiilor mai rapide. Acest lucru este discutabil. Ca parte a functiei de adjudecare a agentiilor, aceasta poate obtine informatii relevante prin citatie, inspectie sau prin obligarea depunerii de rapoarte si marturii.

La nivel de stat, agentiile administrative actioneaza pentru guvernator sau, uneori, primar si indeplinesc in esenta aceleasi functii ca agentiile federale, dar la nivel de stat sau local.

O investigatie administrativa este o incercare de a dezvolta informatii pentru a identifica fapte sau de a determina un curs adecvat de actiune in conformitate cu cerintele stabilite de legi si reglementari. Scopul de baza al unei investigatii este de a culege date, dovezi, fapte si declaratii pentru a ajuta la determinarea daca un incident a avut loc sau nu a avut loc asa cum se pretinde sau daca o problema este unica sau necesita modificarea metodelor.

Hai sa vorbim! magazinul

De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.