2 ani de garantie

In secolul inovatiilor tehnice, intalnim tot mai multe produse cu defect. De aceea nu risca sa cumperi de la persoane neautorizate, de la piata sau casele amanet, deoarece in caz daca produsul se va defecta, nu vei putea beneficia de garantie sau suport tehnic.

Daca nu vrei sa te supui pericolului, adreseaza-te la magazinele oficiale. Acolo vei beneficia de produse originale si deservire tehnica garantata.

Noi suntem distribuitorii oficiali pentru majoritatea brandurilor comercializate, toate produsele furnizate sunt licite si au garantie de la Centrele de Servicii Autorizate.

Condițiile de acordare a garanției

Cumpărătorul este obligat să se informeze despre condițiile și obligațiile de garanție. Garanția se acordă pe o perioadă de 2 ani de la vânzarea produsului, cu condiția prezentării certificatului de garanție. Termenul de garanție începe la data vânzării produsului.

Semnătura cumpărătorului demonstrează faptul că i-au fost explicate condițiile de utilizare a produsului. Garanția este valabilă doar dacă produsul a fost exploatat corespunzător. Următoarele cazuri implică refuzul reparării pe garanție:

  • nerespectarea condițiilor de manipulare, transportare, întreținere și exploatare prevăzute în manualul/ghidul de utilizare sau setul de instrucțiuni al produselor;

  • în cazul utilizării unor acumulatoare, baterii sau accesorii diferite de cele procurate în magazinul Smart.md;

  • în cazul în care produsul prezintă deteriorări cauzate de accidente mecanice, lovituri, șocuri, pătrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare greșită/neglijentă, schimbări ale stării aparatului, păstrarea în condiții improprii, funcționarea la diferențe de temperatură, care cauzează fenomenul de condens intern, expunere excesivă la umezeală sau radiații, deteriorarea antenei sau a capacelor de protecție;

Obligațiunile de garanție nu se extind:

  • “hands free”, cartele de memorie, capace, accesorii ca: huse, curele, șireturi pentru transportare, software vândut cu produs și la software vândut ca produs aparte, sau instalat suplimentar.

  • la datele salvate, păstrate sau obținute cu ajutorul produsului, utilizatorul își asumă responsabilitatea de salvare la timp și protecție a datelor personale importante.

Nu fac obiectul garanției următoarele situații:

  • apariția a mai puțin de 6 pixeli defecți (puncte luminoase sau întunecate) pe ecranul telefonulu sau notebook-ului;

  • defectele cauzate de viruși, instalare de programe de spionare sau de alt software neautorizat;

  • defectele mecanice, provocate în momentul plasării cartelelor SD/SIM în produs.

Pentru baterii, acumulatoare și încărcătoare perioada de garanție se pierde în cazurile următoare:

  1. oricare din sigiliile de pe baterie sunt rupte sau prezintă urme evidente de intervenție neavizată;

  2. bateria nu a fost procurată din magazinul Smart.md;

  3. bateria prezintă urme de umiditate.

În cazul efectuării unei reclamații în perioada de garanție, cumpărătorul are obligația de a prezenta produsul, facture fiscală sau bonul de plată eliberat la dată cumpărării produsului și copia buletinului de identitate.

Nu crezi? Atunci citeste opiniile clientilor nostri.

Deja ai procurat produsul? Urmareste aceste 5 sfaturi pentru a evita posibile confuzii privind garantia:

  • 1. Inainte de a recurge la utilizarea produsului, parcurge minutios conditiile de acordare a garantiei.
  • 2. Cerceteaza instructia cu privire la exploatarea produsului.
  • 3. Pastreaza doar certificatul de garantie pentru acordarea suportului tehnic.
  • 4. In caz daca produsul s-a defectat, nu te adresa specialistilor dubiosi si nu incerca sa-l repari singur, pentru a evita defectarea sigiliului produsului.
  • 5. Este contraindicat utilizarea produsului in scopuri casnice:
  • Nu spala in masina
  • Nu incarca bateria in cuptorul cu microunde
  • Nu folosi ca suport pentru a taia produse

Pastreaza-ti dispozitivele – prelungeste-le viata!

Pentru instructiunile de utilizare accesati smart.md/Instructiuni

Tine minte! Chiar si cei mai renumiti producatori de tehnica cum sunt Apple sau Samsung, produc device-uri cu defecte din fabrica. Daca te-ai regasit in acest procent, nu te intrista – vino la noi in Showroom si te ajutam in solutionarea problemei.