online store smart SMART.MD
cauta in site Cauta
menu MENIU
cumpara 0 COȘ
stoc

ру

vom răspunde la întrebare Scrie
Articole si accesorii birou
  1. <
  2. Carti si Birotica

Articole si accesorii birou (14)

Ordonează
PROMO Saptamanii
IKEA DAGOTTO Suport picioare, negru

IKEA DAGOTTO Suport picioare, negru


pe lună 20 lei
575.0000

575 lei 433 lei

Cos Office - 15 litri, Crom

Cos Office - 15 litri, Crom


pe lună 10 lei
289.0000

289 lei 223 lei

PROMO Saptamanii
IKEA NOJIG Organizator, plastic/alb, 15x20x5 cm

IKEA NOJIG Organizator, plastic/alb, 15x20x5 cm


pe lună 1 lei
24.0000

24 lei 21 lei

Cos pentru hartii Fellowes Green2Desk, Negru

Cos pentru hartii Fellowes Green2Desk, Negru


pe lună 5 lei
149.0000

149 lei 119 lei

PROMO Saptamanii
IKEA LANESPELARE Suport mouse de gaming, cu model, 90x4

IKEA LANESPELARE Suport mouse de gaming, cu model, 90x4


pe lună 20 lei
519.0000

519 lei 433 lei

Cos pentru hartii Fellowes Green2Desk, Albastru

Cos pentru hartii Fellowes Green2Desk, Albastru


pe lună 5 lei
130.0000

130 lei 105 lei

PROMO Saptamanii
IKEA LANESPELARE Pahar cu suport

IKEA LANESPELARE Pahar cu suport


pe lună 35 lei
978.0000

978 lei 743 lei

PROMO Saptamanii
IKEA LANESPELARE Suport cablu mouse, negru

IKEA LANESPELARE Suport cablu mouse, negru


pe lună 14 lei
410.0000

410 lei 309 lei

PROMO Saptamanii
IKEA LANESPELARE Suport mouse de gaming, negru, 36x44 c

IKEA LANESPELARE Suport mouse de gaming, negru, 36x44 c


pe lună 13 lei
383.0000

383 lei 285 lei

PROMO Saptamanii
IKEA TJOG Organizator birou, gri inchis, 34x16 cm

IKEA TJOG Organizator birou, gri inchis, 34x16 cm


pe lună 13 lei
341.0000

341 lei 285 lei

PROMO Saptamanii
IKEA NOJIG Organizator, plastic/alb, 25x35x5 cm

IKEA NOJIG Organizator, plastic/alb, 25x35x5 cm


pe lună 2 lei
52.0000

52 lei 42 lei

PROMO Saptamanii
IKEA NOJIG Organizator, plastic/alb, 10x20x5 cm

IKEA NOJIG Organizator, plastic/alb, 10x20x5 cm


pe lună 1 lei
23.0000

23 lei 18 lei

PROMO Saptamanii
IKEA NOJIG Organizator, plastic/alb, 20x25x10 cm

IKEA NOJIG Organizator, plastic/alb, 20x25x10 cm


pe lună 1 lei
48.0000

48 lei 35 lei

PROMO Saptamanii
IKEA NOJIG Organizator, plastic/alb, 10x10x5 cm

IKEA NOJIG Organizator, plastic/alb, 10x10x5 cm


pe lună 1 lei
13.0000

13 lei 11 lei

14

Echipamente de birou in engleza

Echipamentele de birou sunt materialele de birou care sunt utilizate in birouri ca consumabile sau alte obiecte suplimentare. Aceste articole de birou sunt folosite mai ales pentru comunicare sau depozitare. Echipamentele de birou pot include, de asemenea, mobilier de birou si dispozitive electronice, cum ar fi computerele.

Acestea sunt pozele cu echipamente de birou. Daca doriti sa ascultati pronuntiile, faceti clic pe imagini.
Browserul pe care il utilizati nu accepta redarea audio HTML5. Imi pare rau.

  • birou
  • fisier
  • pliant
  • dulap
  • imprimanta
  • dulap cu sertare
  • Wifi
  • planta
  • telefon
  • jaluzele
  • Umbra ferestrei
  • scaun
  • ecran
  • fotocopiator
  • note post-it
  • dulap-dosar
  • calculator
  • servieta
  • pix
  • calculator
  • telefon mobil
  • capsator
  • perforator
  • tastatura
  • mouse
  • organizator de birou
  • lampa
  • birou
  • masa
  • proiector
  • sigur
  • Ascutitoare de creioane
  • foarfece
  • cos de gunoi
  • marker
  • iluminator
  • distribuitor de banda
  • banda adeziva
  • agrafa de birou
  • pioneza
  • ace
  • benzi de cauciuc
  • lipici
  • adeziv lichid
  • fluid corector
  • plic
  • dosar fisier
  • tabla alba
  • markere de tabla
  • stilou
  • Ascutitoare de creioane
  • clipboard
  • blocnotes
  • dispozitiv de indepartare a capselor
  • fax
  • radiera
  • avizier
  • ruleta
  • timbru
  • sigiliu

Top 4 articole Office

Esti in LOCUL CORECT.

Iata cateva dintre cele mai bine vandute articole de birou pe care am dori sa-l recomandam cu evaluari ridicate ale recenziilor clientilor pentru a va ghida in ceea ce priveste calitatea si popularitatea fiecarui articol.

573 recenzii analizate

Roti pentru scaune de birou (Set de 5) – Rezistente si sigure pentru toate podelele, inclusiv lemnul de esenta tare – Inlocuirea perfecta pentru covorasul biroului – Stil Rollerblade cu potrivire universala

Covoras de birou Floortex din policarbonat XXL 118 x 60 pentru podele dure, transparent, model: FR1215030019ER

Covoras de scaun dreptunghiular Marvelux 36 x 48 ECO (polimer imbunatatit) pentru covoare cu gradini joase si standard | Protector transparent pentru covor | Pachet de 2

PARIJAT HANDICcraft vaza de flori din alama | Ghiveci antic, lucrat manual cu paun, decor frumos pentru birou Articol (2)

Cum sa accesorizati pentru birou

Te-ai plictisit de garderoba ta? Condimenteaza putin lucrurile cu accesoriile potrivite.

Te-ai saturat de gri de birou? Te-ai plictisit de un dulap plin de costume-pantaloni aproape identice? Iti faci griji ca locul tau de munca incepe sa te traga intr-o gaura neagra a modei? Se pare ca este timpul sa incepi sa-ti flexezi muschii de accesorizare.

Simple, dar eficiente, accesoriile sunt modalitatea perfecta de a va pastra stilul la locul de munca proaspat, flexibil si profesional. Daca garderoba ta este abia la inceput, accesoriile sunt o modalitate ascunsa de a adauga varietate colectiei tale in devenire. Daca dulapul tau este deja invidia colegilor tai, accesoriile sunt doar cireasa de pe tort.

Ca in cazul oricarei tinute, se aplica elementele de baza pentru accesorizare: alegeti un articol ca atractie principala si pastrati restul mic. Ca o echipa buna de cantareti de rezerva, accesoriile ar trebui sa va completeze stilul fara a va domina motivul general. Fii misterios: colegii tai vor sti ca arati bine, dar nu vor sti cum.

Pastrati-va tinuta adaptabila - ceea ce inseamna sa fiti sensibil la cerintele specifice ale locului de munca. Functionar la o firma de avocatura? S-ar putea ca incalzitoarele tale curcubeu sa fie retrogradate in custodie de weekend. Director adjunct al unui liceu? Un „Go Tigri!” puloverul poate invinge casmirul tau alb. Daca poti, fa niste teme cu privire la codul vestimentar de la birou. Cand aveti indoieli, urmariti-va seful. Monitorizand cu atentie ceea ce poarta superiorii tai, te poti mentine de obicei pe drumul cel bun.

Daca sunteti in punctul in care ati trecut de la cabina la biroul de colt, este posibil ca constrangerile dvs. de moda sa fie putin mai stricte decat receptionerul obisnuit. Cu cat ai ajuns mai sus in lantul alimentar corporativ, cu atat picioarele si picioarele tale vor trebui sa se ascunda. Luati in considerare sa sarbatoriti cea mai recenta promotie cu un nou set de pantofi si ciorapi cu varfuri inchise.

Deci care sunt optiunile tale? Aflati pe pagina urmatoare.

Primul lucru este primul -- bijuterii. Inelele, bratarile si cerceii sunt elementele de baza ale trusei de instrumente ale accesorizorului.Luati in considerare completarea oricaror inele cu un ceas sau o bratara din piele, pe de alta parte. Bratarile, fie ca sunt purtate singur sau ca pereche stanga-dreapta, functioneaza cel mai bine atunci cand sunt asociate cu maneci scurte. Deoarece incheieturile tale se vor sprijini adesea pe un birou, gandeste-te sa eviti bratarile cu inchizatoare. Bratarile elastice nu sunt doar mai confortabile, dar vor evita sa-ti deranjezi colegii cu sunetul constant al razuirii metalului.

Poseta ta nu este doar o modalitate buna de a te baga in preajma mentei si a machiajului; este, de asemenea, cea mai versatila parte a tinutei tale. Chiar daca dulapul tau poate fi umplut cu huse din piele si nailon de la ultima conferinta regionala, ia in considerare sa investesti intr-o geanta de mana inteligenta si eleganta. Chiar si o gama de doua posete (una de culoare deschisa, una de culoare inchisa) poate contribui in mare masura la completarea tinutei tale generale.

Esarfa de matase versatila este intotdeauna o alegere buna de accesorizare. Exista zeci de moduri diferite de a lega o esarfa si, petrecand putin timp perfectionandu-ti abilitatile de legare, destul de curand vei putea oferi un stil de esarfa care sa se potriveasca cu orice motiv.

Ergonomia biroului

Ce este ergonomia? De ce este important? Ce accesorii ergonomice merita cumparate?

In acest articol, vom raspunde intrebari frecvente despre ergonomia biroului, accesoriile ergonomice, pericolele ergonomice si evaluarile ergonomice. Deoarece pagina este destul de lunga pentru a o citi in intregime, nu ezitati sa utilizati cuprinsul de mai jos pentru a trece la sectiunile care va intereseaza sau sa o descarcati ca ghid pdf pentru a o citi mai tarziu.

Cuprins

Ce sa poarte la birou – Imbracare pentru serviciu

Cand cumparati ceva folosind link-urile afiliate de pe site-ul nostru, este posibil sa castigam un mic comision.

In majoritatea birourilor de astazi, business casual este un cod vestimentar bine inradacinat.In ceea ce priveste imbracamintea pentru birou, multe depind de cultura, dar de-a lungul anilor, lucrurile s-au schimbat dramatic si astazi, trecem prin decenii si va vom oferi o lista specifica cu ce articole sa porti, ce sa nu porti. si, in special, pe ce pantofi va puteti concentra.

Aceasta postare va este adusa in colaborare cu Ace Marks.

In ultimii treizeci de ani, scara formalitatilor a scazut dramatic si astazi, probabil doar 1/10 angajati de birou poarta un costum complet. Ca si in cazul multor tendinte in materie de imbracaminte pentru barbati, Razboaiele Mondiale au avut un impact urias asupra stilului si codurilor vestimentare pentru birou si de obicei insemna ca era mai casual sau cel putin, mai utilitar.

Proiectati cel mai bun spatiu de lucru cu aceste accesorii ucigase de birou

Munca acasa este atat o binecuvantare, cat si un blestem. In primul rand, trebuie sa va proiectati propriul birou conform specificatiilor dvs. In al doilea rand, trebuie sa va proiectati propriul birou. si daca nu ai lucrat acasa de ceva vreme, s-ar putea sa nu stii exact de ce ai nevoie. Este in regula. Pentru ca suntem palarii vechi si stim de ce accesorii si mobilier de birou aveti nevoie.

De zece ani lucrez de acasa. Inainte de asta, lucram ziua intr-un birou si faceam concerte secundare seara de acasa. Un lucru pe care va pot spune cu certitudine este ca a avea un spatiu dedicat si ore stabilite de lucru in acel spatiu face toata diferenta. In caz contrar, este prea usor sa fii distras de tot ce te inconjoara. Intotdeauna exista un fel de corvoada in casa de facut sau exista animale de companie care solicita atentie. Este important sa poti bloca faptul ca esti acasa, oricat de ciudat ar suna. Daca sunteti intr-o calatorie pentru a crea un spatiu de lucru extraordinar, aceste accesorii de birou sunt exact ceea ce aveti nevoie.

Desigur, nu putem alege designul estetic pentru dvs. Biroul meu are pereti de zmeura si un perete de rafturi negre. si mi-am ales in mod special biroul sa incapa in colt si sa fie in fata usii, astfel incat nimeni sa nu se poata strecura pe mine.Dar s-ar putea sa nu ai o camera intreaga pentru tine si trebuie sa-ti gasesti propria solutie mai mica, care sa se potriveasca in camera de zi. si oriunde este biroul dvs., trebuie sa va asigurati ca este organizat, pentru ca nimic nu va distrage atentia ca dezordinea. (Cu exceptia cazului in care esti sotul meu. El poate lucra intr-un tsunami si sa fie bine. Cand am impartit un birou, era clar a cui parte era a cui.)

Asadar, fara alte prelungiri, verificati mobilierul si echipamentul care credem ca va vor ajuta sa proiectati un spatiu de lucru ucigas.

Codurile vestimentare: ce sa poarte la locul de munca (si ce nu)

Pe baza unui sondaj, mai mult de jumatate dintre locurile de munca au propriile lor coduri vestimentare. Intrucat locul de munca din zilele noastre este destul de ambiguu cu regulile lor vestimentare de lucru, acest articol va va arata ce sa porti la serviciu si ce sa nu porti la serviciu, pentru anumite coduri vestimentare.

Shutterstock.com | Dejan Stanic Micko

Exista de obicei patru tipuri de coduri vestimentare in birou: business formal, business profesional, business casual si casual. Acestea sunt discutate in acest articol, concentrandu-se pe ceea ce barbatii si femeile pot si nu pot purta, in functie de tipul de cod vestimentar. Asigurati-va ca ramaneti cu elementele de baza pentru a va garanta ca sunteti intotdeauna imbracati corespunzator. Acest articol subliniaza, de asemenea, liniile directoare generale pe care trebuie sa le tineti cont pentru codurile vestimentare care sunt putin mai ambigue.

Office Branding 101: Idei, sfaturi si inspiratie

Sa incepem aceasta postare raspunzand la o intrebare de baza pe care s-ar putea sa ti-o pui: ce este branding-ul de birou? Raspunsul este destul de simplu, dar implementarea eficienta nu este la fel de usoara. Branding-ul de birou inseamna proiectarea spatiului de birou pentru a reflecta marca, filosofia si compania in ansamblu. Nu este la fel de simplu ca sa palmuiti un logo pe perete sau sa puneti un nou strat de vopsea, branding-ul de birou cuprinde fiecare detaliu - pana la planul de etaj, fonturi si mobilier - si poate avea un impact mare asupra modului in care angajatii si cei din afara va vad. Afaceri.

Daca in prezent va evaluati spatiul de lucru din cauza impactului pandemiei, consultati Centrul nostru de resurse COVID-19 pentru a va informa strategia.

Colorado Biz Magazine a prezentat de ce branding-ul de birou este atat de important intr-un articol care spunea: „Locul de munca al unei companii este o extensie a marcii sale, trimitand un mesaj intentionat vizitatorilor si angajatilor cu stilul sau, utilizarea spatiului si vibratia culturala. Indiferent daca se creeaza medii relaxate sau mai formale, este important sa incepem prin a explora identitatea marcii unei companii. Elementele de la culoarea logo-ului si fontul pana la valori si misiune joaca toate un rol in asigurarea ca spatiul de lucru este in concordanta cu imaginea generala a organizatiei.”

Articolul Colorado Biz Magazine continua cu: „Fie ca o afacere incearca sa atraga noi angajati sau noi clienti, branding-ul este esential. Curatarea mediului potrivit poate contribui in mare masura la crearea mandriei de brand si, ca urmare, la cresterea angajamentului, retinerii si recrutarii angajatilor. Clientii pot simti aceasta mandrie, impreuna cu moralul si cultura companiei si poate fi un factor determinant in decizia lor de a lucra sau nu cu tine.”

Platforma de interviuri video Spark Hire a creat un articol care include de ce companiile ar trebui sa ia in considerare brandingul de birou. O constatare notabila a inclus: „este o modalitate excelenta de a incuraja angajatii sa traiasca si sa respire in compania ta. In plus, lucrul intr-un spatiu unic si dinamic ar putea aduce un real spor de productivitate. Cine lucreaza cel mai bine intr-un birou simplu si plictisitor?” Acest articol continua sa explice despre brandingul biroului: „Ar putea, de asemenea, sa sporeasca imaginea pe care compania dumneavoastra o ofera clientilor si clientilor potentiali. Branding-ul biroului tau este o modalitate de a arata ca iti cunosti cu adevarat marca si ca esti extrem de mandru de ea; un mesaj care poate rezona cu cei pe care vrei sa-i impresionezi.”

7 idei de imbracaminte de birou si cum sa NU te imbraci plictisitor la munca

Ne jucam cu moda si luam stilul la lucru in tinutele noastre de birou. Yay. luni – tsunt cele mai bune vremuri, sunt cele mai rele vremuri.Sau poate doar acesta din urma, daca doriti sa acordati atentie tuturor meme-urilor de pe Facebook. Totusi, nu totul este pierdut in zilele de luni, pentru ca, alaturi de blues si de mahmureala de weekend, avem imbracaminte de birou!

Va rog sa va pastrati entuziasmul.

Daca dragostea noastra pentru toate lucrurile vestimentare ne-a invatat o lectie valoroasa este ca aceasta porcarie fericita „pasiune pentru moda” este atat un cadou, cat si un cosmar.

Cati dintre voi va treziti cu adevarat si incepeti sa cantati de bucurie pentru ca este luni si folositi ora in plus inainte de serviciu pentru a incerca idei de tinute de lucru cu zambetul pe buze, pentru ca, in sfarsit, intr-o stare de spirit si mai falsa fericita , alege o tinuta de birou colorata si eleganta, care sa se potriveasca cu fericirea ta de luni?

Daca acesta esti tu, atunci nu mai citeste.

Daca totusi, in fiecare saptamana de 3 din 5 ori te trezesti in intarziere, ingropat in haine care pentru un simplu muritor ar face sa arate un birou ucigas, dar pentru tine sunt toate „lucruri” care scot la iveala monstrul modei din tine, lasandu-te sa arati prost in lenjerie intima uitandu-te la gramezi, si vreau sa spun PILOsTI a gandirii vestimentare Grozav! Nu am ce sa ma imbrac”, apoi am 2 lucruri sa va spun.

(1) Aceasta postare este pentru tine si

(2) Esti sot/BF/colega de camera (fara inclinatie spre moda) probabil ca esti nebun.

Ce sa ma imbraci la munca?

Cauza intrebarea recurenta a „Ce sa ma imbrac la serviciu” este pertinent de luni pana vineri, de ce sa nu respiram adanc si sa ne punem la treaba mintile noastre creative de moda? Cu o nota secundara: trebuie sa ne dam seama cum sa nu ne mai imbracam plictisitor pentru a lucra! Daca aveti secretul, va rugam sa impartasiti. Errr, va rog sa stiti, simplu si elegant nu fac plictisitor.

7 idei de tinute de lucru pentru a te duce de luni pana vineri.

Microsoft Office: Notiuni de baza cu aplicatii

Ce este MS Office? Microsoft Office sau MS Office pot fi vazute ca o forma a unei colectii a unei game de aplicatii legate de birou.Fiecare dintre aceste aplicatii legate de Office a fost creata de echipa de dezvoltatori de la Microsoft pentru a satisface diferite utilizari. Microsoft a lansat in 2019 cea mai recenta versiune a platformei sale de calcul bazate pe cloud de MS Office numita Microsoft 365.

Prima suita de MS Office care contine diverse aplicatii a fost lansata in anul 1988, iar de atunci diferite versiuni si un total de 16 suite au fost lansate de catre Microsoft, cea mai recenta fiind MS Office 19, care este pentru utilizare offline, spre deosebire de Microsoft 365, care este pentru utilizarea online.

Microsoft Office este o suita de software cu sursa inchisa care contine diferite aplicatii. A fost lansat pentru prima data de Bill Gates pe 19 noiembrie 1990, la scurt timp dupa lansarea Microsoft Windows.

Prima versiune de MS Office continea MS Word, MS Excel si MS PowerPoint. In timp ce acestea se numesc Aplicatii, Microsoft Office se numeste Software.

Lista aplicatiilor lansate de MS Office este urmatoarea:

  • MS Word - Lansat pentru prima data in 1983.
  • Functia principala-Crearea fisierelor text.
  • MS Excel-First a fost lansat in 1985.
  • Functia principala-Crearea foilor de calcul.
  • MS PowerPoint-First lansat in 1987.
  • Functia principala-Crearea prezentarilor.
  • MS Access - Lansat pentru prima data in 1992.
  • Functia principala - Managementul bazei de date.
  • MS Outlook-First lansat in 1997.
  • Functia principala: e-mail si calendar de lucru.
  • MS OneNote-First a fost lansat in 2003.
  • Functia principala-Pastrarea notelor.
  • MS Publisher-First a fost lansat in 1991.
  • Functia principala-Publicare pe desktop.
  • Skype-First a fost lansat in 2003.
  • Functia principala-Videoconferinta.

Dintre aceste aplicatii, MS Word, MS Excel si MS PowerPoint sunt cele mai utilizate in intreaga lume.

Aflati mai multe despre generatiile de computere aici.

Hai sa vorbim! magazinul

De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.