online store smart SMART.MD
cauta in site Cauta
menu MENIU
cumpara 0 COȘ
stoc

ру

vom răspunde la întrebare Scrie
Business
  1. <
  2. Laptop, PC, Periferice
  3. Laptopuri
Ordonează
13

Ce este afacerea? – Definitie, Concept si Tipuri

Conceptul de afaceri

Conceptul de afaceri este ideea fundamentala din spatele afacerii. Modelul de afaceri, planul, viziunea si misiunea sunt dezvoltate pe baza acestui concept. Uber, de exemplu, a inceput pe conceptul de a agrega soferii de taxi si de a le oferi serviciile la cerere sub un singur brand. Orice alta strategie de afaceri a fost dezvoltata pe baza acestui concept.

Obiectivul afacerii este ceea ce face ca afacerea sa continue si sa isi desfasoare activitatile pe termen lung. Acesta este motivul pentru care afacerea exista. In timp ce majoritatea oamenilor sustin ca realizarea de profit este obiectivul de baza al fiecarei afaceri. Putini au venit cu noul obiectiv de baza.

Conform conceptului traditional, afacerile exista doar pentru a obtine profit prin furnizarea de bunuri si servicii clientilor.

Conform conceptului modern, obiectivul de baza al fiecarei afaceri este satisfactia clientilor, deoarece aceasta este ceea ce duce la cele mai multe profituri. Daca clientul este multumit, afacerea exceleaza.

Ce este o afacere? Intelegerea diferitelor tipuri si dimensiuni ale companiilor

Cititi despre tipurile de afaceri, despre cum sa incepeti una si despre cum sa obtineti un imprumut pentru afaceri

Adam Hayes, Ph.D., CFA, este un scriitor financiar cu o experienta de peste 15 ani pe Wall Street ca comerciant de instrumente derivate. Pe langa experienta sa vasta in tranzactionarea instrumentelor derivate, Adam este un expert in economie si finante comportamentala. Adam a primit masterul in economie de la The New School for Social Research si doctoratul sau. de la Universitatea din Wisconsin-Madison in sociologie. El este titular CFA si detine licente FINRA Seria 7, 55 si 63. In prezent, cerceteaza si preda sociologia economica si studiile sociale ale finantelor la Universitatea Ebraica din Ierusalim.

Peggy James este un CPA cu peste 9 ani de experienta in contabilitate si finante, inclusiv medii corporative, nonprofit si finante personale.Cel mai recent, ea a lucrat la Universitatea Duke si este proprietarul Peggy James, CPA, PLLC, care deserveste intreprinderi mici, organizatii nonprofit, antreprenori solo, liber profesionisti si persoane fizice.

Melody Kazel este un verificator de fapte pentru Investopedia. Ea a fost finalista la Premiile de Excelenta pentru Regiunea 10 din SPJ 2020 pentru articolul ei din revista non-fictiune „Testoasele Sfinte”. Pe langa munca ei de scriitoare si editor, ea a facut stagiari pentru The Borgen Project, unde si-a folosit abilitatile pentru a atrage atentia asupra saraciei globale.

Alex Dos Diaz / Investopedia

Ce este o afacere

Susan Ward a scris despre afacerile mici pentru The Balance timp de 18 ani. Ea a condus o firma de consultanta IT si a conceput si prezentat cursuri despre cum sa promoveze intreprinderile mici.

Sursa imaginii / Getty Images

Afacerile se refera in general la organizatiile care cauta profituri furnizand bunuri sau servicii in schimbul platii. Cu toate acestea, companiile nu trebuie sa obtina profit pentru a fi considerate o afacere. Cautarea profitului, in sine, face din organizatie o afacere.

Iata o definitie completa a ceea ce face o afacere, impreuna cu unele dintre tipurile comune pe care le veti intalni.

Ce este Business

A Afaceri este o entitate care se formeaza in scopul desfasurarii activitatilor in scopul generarii de venituri. Ea implica gestionarea oamenilor pentru a organiza si mentine un efort colectiv pentru realizarea unui anumit scop creativ sau productiv. Termenul se poate referi la activitate comerciala generala, profesionala sau industriala. Utilizarea singulara a termenului se refera la o anumita companie sau corporatie, in care indivizii se organizeaza pe baza expertizei si abilitatilor pentru a aduce progres social sau tehnologic. Utilizarea generalizata se refera la un anumit sector de piata, „afacerea cu computere” sau „comunitatea de afaceri” si la o anumita comunitate de furnizori de diverse bunuri si servicii.Cu unele exceptii, cum ar fi cooperativele, organizatiile non-profit si diverse institutii guvernamentale, afacerile sunt formate pentru a obtine profit si pentru a creste averea personala a proprietarilor lor in schimbul muncii lor si a cheltuielilor de timp, energie si bani.

Pe langa diferitele tipuri de activitate, cum ar fi productia, serviciile, vanzarea cu amanuntul si asa mai departe, exista si diverse forme de organizare a afacerilor, cu caracteristici juridice diferite. Pe masura ce societatea umana s-a indreptat catre o globalizare crescanda, au existat impacturi semnificative asupra lumii afacerilor. Unul dintre impacturile semnificative este interfata cu etica, deoarece desfasurarea afacerilor in diferite parti ale lumii ii provoaca pe cei implicati sa raspunda in mod corespunzator la mai mult de un set de asteptari culturale si legale.

Afaceri sunt entitati constituite in scopul desfasurarii unei intreprinderi comerciale. Astfel de organizatii sunt adesea infiintate prin sisteme juridice care recunosc anumite contracte, drepturi de proprietate si fuziuni de productie. In general, sunt recunoscute cinci tipuri principale de unitati de afaceri:

  • Proprietate unica: O intreprindere unica, sau proprietate individuala, este o afacere detinuta de o singura persoana. Proprietarul poate opera singur sau poate angaja pe altii, dar isi pastreaza intregul profit si raspunderea personala totala si nelimitata pentru datoriile contractate de afacere.
  • Parteneriat: Un parteneriat este o forma de afaceri in care doua sau mai multe persoane isi desfasoara activitatea in scopul comun de a obtine profit. Acestia pot primi diferite cote din profit, in functie de investitia sau contributia lor. Fiecare partener are raspunderea personala totala si nelimitata pentru datoriile contractate de parteneriat.
  • Afaceri cooperatiste: O afacere cooperativa, sau o afacere cooperativa, utilizeaza o structura de afaceri integrata cu membrii cooperativei impartind autoritatea de luare a deciziilor, profiturile si raspunderea pentru datorii.Cooperativele se impart in mod normal in trei tipuri si includ cooperative de consum, cooperative de producatori si companii detinute de lucratori.
  • Societate cu raspundere limitata: Societatile cu raspundere limitata sunt intreprinderi mici si mijlocii care sunt adesea conduse de o familie sau un grup mic de proprietari. Proprietarii si managerii trag salarii si sunt raspunzatori pentru afacere numai in limita sumei pe care au investit-o in companie si nu sunt raspunzatori pentru datoriile contractate de companie decat daca semneaza o garantie personala.
  • Societate cu raspundere limitata: O societate pe actiuni include orice afacere cu raspundere limitata si o gama larga de actionari. Proprietarii si managerii sunt angajati si primesc salarii de la entitatea juridica incorporata care constituie afacerea. Acestia sunt raspunzatori pentru afacere numai in limita sumei pe care au investit-o in companie si nu sunt raspunzatori pentru datoriile contractate de companie decat daca semneaza o garantie personala. In Statele Unite, orice „societate cu raspundere limitata” poate fi cunoscuta si ca corporatie sau societate cu raspundere limitata.

Ce este afacerea: definitie, concepte si caracteristici

Cand auzi cuvantul „Afaceri”, ce iti vine in minte?

Multi oameni cred ca afacerea este o activitate comerciala care implica furnizarea de bunuri sau servicii in schimbul unor profituri. Ei bine, aceasta este ideea, dar exista multe mai multe despre afacerea pe care nu le-ati stiut niciodata si le veti descoperi pe masura ce cititi acest articol.

O companie este o organizatie sau alt organism care desfasoara activitati comerciale, profesionale, non-profit sau industriale. Poate fi pentru profit sau nu pentru venituri si poate avea sau nu o existenta separata de indivizii/persoanele care o controleaza.

O afacere (activitate) este o activitate comerciala in care bunurilor sau serviciilor li se ofera motivul principal de a genera un venit.

Concept de afaceri

Conceptul de afaceri este ideea de baza a afacerii. Modelul de afaceri, planul, viziunea si misiunea sunt dezvoltate pe baza acestui concept.De exemplu, Uber a inceput cu conceptul de a integra soferii de taxi si de a le oferi serviciile sub un singur brand, dupa cum este necesar. Orice alta strategie de afaceri este dezvoltata pe baza acestui concept.

Scopul afacerii

Scopul afacerii este de a mentine afacerea sa faca afaceri pe termen lung. Acesta este motivul pentru care afacerea exista. In timp ce majoritatea oamenilor sustin ca a avea un profit este scopul principal al oricarei afaceri. Putini au dezvoltat un nou obiectiv de baza.

Conform conceptului traditional, afacerea consta doar in obtinerea de venituri prin furnizarea de bunuri si servicii clientilor.

Conform conceptului modern, scopul de baza al oricarei afaceri este satisfactia clientilor deoarece va duce la profituri maxime. Cand clientul este multumit, afacerea este buna.

Ce este Business

Afacerea este o organizatie care cuprinde oameni care se straduiesc impreuna sa atinga obiective si scopuri comune. Este important ca o organizatie de afaceri sa aiba o viziune care implica ceea ce intentioneaza sa realizeze in viitor si valori care reprezinta integritatea organizatiei.

O organizatie de afaceri este o intreprindere comerciala, industriala sau comerciala si cuprinde persoanele care o constituie. Afacerile sunt o organizatie recunoscuta legal care furnizeaza bunuri, servicii sau ambele consumatorilor.

Potrivit lui F. C. Hooper, „Intregul domeniu complex al comertului si industriei, industriile de baza, industriile de prelucrare si de prelucrare, reteaua de servicii auxiliare, distributie, servicii bancare, asigurari, transport si asa mai departe, care servesc si intrepatrund activitatea de afaceri ca un intreg, sunt activitati de afaceri.”

Aflati despre:- 1. Introducere in afaceri 2. Semnificatia si definitia afacerii 3. Caracteristici 4. Caracteristici 5. Etape in procesarea si selectia ideilor 6. Obiective economice 7. Functii 8. Cerinte 9.

Tipuri de activitati de afaceri 10. Dimensiuni 11. Strategia viitorului in afaceri 12. Rolul profitului in afaceri 13. Diversificare 14. Etica 15.Provocari cu care se confrunta o afacere din cauza modificarilor politicilor guvernamentale (impactul modificarilor politicilor guvernamentale asupra afacerilor).

Ce este Business? Definitie, concept, tipuri si provocari

Interesant este ca nu multi dintre noi stim care este cu exactitate afacerea. Da, toti auzim acest termen zilnic, dar ni se pare dificil sa-l definim sau sa-l explicam. De aceea vom discuta despre ce este afacerea? Conceptul, tipurile, formele si multe altele. Asa ca ramaneti pe faza daca doriti sa invatati ceva nou astazi.

Afacerea este o intreprindere sau activitate cu intentia de a obtine profit. Poate fi sub forma unei companii, parteneriat, organizatie, intreprindere unica, ocupatie sau orice entitate care desfasoara activitati comerciale, industriale, caritabile sau profesionale pentru a obtine profit.

Termenul „profit” nu inseamna neaparat nimic monetar. Poate fi un beneficiu non-monetar sub orice forma pe care o entitate comerciala o poate considera/considera recompensa. Mai mult, o afacere poate fi o entitate „cu profit” sau „non-profit” si poate avea o existenta separata de cei care o conduc/o controleaza.

Ce este Business? Semnificatia, definitiile si caracteristicile afacerii

Fiintele umane sunt angajate continuu intr-o activitate sau alta pentru a-si satisface dorintele nelimitate. In fiecare zi intalnim direct sau indirect cuvantul „afacere” sau „om de afaceri”. Afacerea a devenit o parte esentiala a lumii moderne.

Afacerea este o activitate economica, care este legata de productia si distributia continua si regulata de bunuri si servicii pentru satisfacerea dorintelor umane.

Cu totii avem nevoie de hrana, imbracaminte si adapost. Avem, de asemenea, multe alte cerinte casnice de indeplinit in viata noastra de zi cu zi. Am indeplinit aceste cerinte de la comerciant. Negustorul primeste de la angrosist. Angrosistul primeste de la producatori. Negustorul, angrostul, producatorul fac afaceri si de aceea sunt numiti Om de Afaceri.

Introducere in afaceri

Ai vrea sa stii ce este nevoie pentru a fi propriul tau sef.

Vrei sa devii o persoana cheie in afaceri in viitor, dar nu ai instrumentele necesare pentru a face asta.

Vrei ca afacerea ta sa fie recunoscuta in viitor, dar nu ai resursele pentru a face acest lucru.

Ei bine, realitatea este ca pornirea unei afaceri nu necesita doar intelegerea principiilor financiare de baza.

In schimb, necesita si intelegerea aspectelor non-financiare sau intangibile precum principiile de management, principiile de conducere, relatiile cu angajatii etc.

Cu alte cuvinte, pentru aceasta introducere, trebuie sa intelegeti bazele construirii unei afaceri.

In acest fel, tratarea aspectelor tangibile va fi mai semnificativa.

In acest articol, veti avea un avans parcurgand aspectele de baza ale afacerii.

Aceasta include fundatii, tipuri, finante si marketing si management.

Veti afla ce este o afacere si rolul ei in societate.

Veti afla, de asemenea, cum companiile sunt recunoscute de public.

In plus, veti invata cum sa va asigurati ca veti fi mereu in frunte cu finantele dvs.

In cele din urma, veti cunoaste si despre leadership si managementul oamenilor.

Model de afaceri - Ce este si cum functioneaza

Termenul model de afaceri a castigat o popularitate incredibila in ultimul deceniu ca fiind una dintre cele mai importante modalitati de abordare a inovatiei in afaceri si a strategiei de afaceri.

Daca esti ca majoritatea oamenilor, probabil definiti model de afaceri ca planul unei companii de a face bani. si nu esti singurul. Probabil ca 80 pana la 90% dintre oameni gandesc asa. Acest articol va va arata ca modelul de afaceri nu este doar atat. Este mult mai mult.

Termenul este inca relativ nou si inca ridica multe indoieli cu privire la definitia sa si la modul in care functioneaza. De fapt, un model de afaceri eficient este mult mai cuprinzator si mai profund decat modul in care o companie isi taxeaza clientii. Implica identificarea segmentelor de clienti, a canalelor de livrare, a partenerilor cheie, printre altele.Este mult mai mult decat simpla stabilire a modului in care o companie face bani. Este vorba de explicare cum poate crea si oferi valoare consumatorilor.

O parte a unui model de afaceri include activitatile asociate productiei: proiectare, consumabile, materii prime, productie (in culise). Dar exista o a doua parte care implica alte activitati esentiale atunci cand vindeti un produs: gasirea publicului dvs., inchiderea unei vanzari, distribuirea unui produs, furnizarea unui serviciu (etapa). Acesta este cunoscut sub numele de doua laturi ale unui model de afaceri.

Partea cu fata catre client este scena, iar partea din spatele draperiilor este culise. De cele mai multe ori, vedem doar strategii a ceea ce este „vizibil” pentru noi, dar exista multe inovatii care se intampla si nu le observam.

Consultati-ne super ghid despre laturile modelelor de afaceri cu 6 modele mentale explicate pentru a va ajuta sa interpretati si sa proiectati strategii de model de afaceri:

Esenta unui model de afaceri este ca defineste modul in care intreprinderea comerciala ofera valoare clientilor, ii atrage pe clienti sa plateasca pentru valoare si transforma acele plati in profit: reflecta astfel ipoteza managementului despre ceea ce doresc clientii, cum isi doresc acest lucru. , si cum se poate organiza o intreprindere pentru a satisface cel mai bine aceste nevoi, a fi platita pentru acest lucru si a obtine un profit.

Orice afacere, asadar, depinde de un model de business bine conceput si gandit, care sa acopere toate aceste aspecte, astfel incat aceasta companie sa fie asezata pe o baza puternica. Deci, sa incepem cu elementele de baza.

Hai sa vorbim! magazinul

De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.