online store smart SMART.MD
cauta in site Cauta
menu MENIU
cumpara 0 COȘ
stoc

ру

vom răspunde la întrebare Scrie
Desen, creativitate, invatare IKEA
  1. <
  2. IKEA
  3. Copii si jucarii IKEA
  4. Jocuri si jucarii IKEA
  5. Creativitate si dezvoltare IKEA
Ordonează
PROMO Saptamanii
MALA Carioci - culori diferite - IKEA

MALA Carioci - culori diferite - IKEA


pe lună 6 lei
176.0000

176 lei 142 lei

PROMO Saptamanii
IKEA PYSSLA Margele, culori diferite cl as, 600 g

IKEA PYSSLA Margele, culori diferite cl as, 600 g


pe lună 10 lei
241.0000

241 lei 214 lei

PROMO Saptamanii
MALA Set accesorii desen - rosu - IKEA

MALA Set accesorii desen - rosu - IKEA


pe lună 14 lei
405.0000

405 lei 310 lei

PROMO Saptamanii
IKEA MALA Carioci, culori diferite cl as

IKEA MALA Carioci, culori diferite cl as


pe lună 3 lei
93.0000

93 lei 71 lei

PROMO Saptamanii
BYGGLEK Set LEGO® 201 piese - culori diferite - IKEA

BYGGLEK Set LEGO® 201 piese - culori diferite - IKEA


pe lună 23 lei
642.0000

642 lei 495 lei

PROMO Saptamanii
MALA Foarfece - IKEA

MALA Foarfece - IKEA


pe lună 3 lei
79.0000

79 lei 64 lei

PROMO Saptamanii
IKEA MALA Vopsea fluorescenta/sclipici, culori diferite

IKEA MALA Vopsea fluorescenta/sclipici, culori diferite


pe lună 14 lei
410.0000

410 lei 309 lei

PROMO Saptamanii
IKEA MALA Hartie, cl as culori diferite, dimensiuni aso

IKEA MALA Hartie, cl as culori diferite, dimensiuni aso


pe lună 11 lei
286.0000

286 lei 250 lei

PROMO Saptamanii
MALA Marker tabla alba - culori diferite - IKEA

MALA Marker tabla alba - culori diferite - IKEA


pe lună 3 lei
83.0000

83 lei 71 lei

PROMO Saptamanii
MALA Vopsea - culori diferite - IKEA

MALA Vopsea - culori diferite - IKEA


pe lună 13 lei
320.0000

320 lei 278 lei

PROMO Saptamanii
MALA Marker tabla cu suport/radiera - culori diferite -

MALA Marker tabla cu suport/radiera - culori diferite -


pe lună 5 lei
130.0000

130 lei 107 lei

PROMO Saptamanii
IKEA MALA Acuarele, culori diferite cl as

IKEA MALA Acuarele, culori diferite cl as


pe lună 11 lei
286.0000

286 lei 250 lei

PROMO Saptamanii
IKEA LUSTIGT Masca 2 buc., caine/om, alb

IKEA LUSTIGT Masca 2 buc., caine/om, alb


pe lună 10 lei
282.0000

282 lei 215 lei

PROMO Saptamanii
MALA Creioane colorate - culori diferite - IKEA

MALA Creioane colorate - culori diferite - IKEA


pe lună 6 lei
162.0000

162 lei 142 lei

PROMO Saptamanii
IKEA PYSSLA Forma margele, 4buc, culori diferite cl as

IKEA PYSSLA Forma margele, 4buc, culori diferite cl as


pe lună 3 lei
95.0000

95 lei 72 lei

PROMO Saptamanii
MALA Creion cerat - culori diferite - IKEA

MALA Creion cerat - culori diferite - IKEA


pe lună 3 lei
74.0000

74 lei 64 lei

PROMO Saptamanii
IKEA MALA sablon carton oras, set 10 buc.

IKEA MALA sablon carton oras, set 10 buc.


pe lună 6 lei
160.0000

160 lei 142 lei

PROMO Saptamanii
MALA sort maneca lunga - galben - IKEA

MALA sort maneca lunga - galben - IKEA


pe lună 6 lei
191.0000

191 lei 142 lei

PROMO Saptamanii
IKEA POPPARE Vopsea, gri

IKEA POPPARE Vopsea, gri


pe lună 14 lei
352.0000

352 lei 309 lei

PROMO Saptamanii
JATTELIK Rola hartie colorat - IKEA

JATTELIK Rola hartie colorat - IKEA


pe lună 11 lei
325.0000

325 lei 250 lei

PROMO Saptamanii
IKEA POPPARE Vopsea, negru

IKEA POPPARE Vopsea, negru


pe lună 14 lei
398.0000

398 lei 309 lei

PROMO Saptamanii
IKEA POPPARE Vopsea, alb

IKEA POPPARE Vopsea, alb


pe lună 14 lei
410.0000

410 lei 309 lei

PROMO Saptamanii
IKEA MALA sevalet, lemn conifere

IKEA MALA sevalet, lemn conifere


pe lună 41 lei
987.0000

987 lei 867 lei

PROMO Saptamanii
IKEA MALA Pasta modelatoare, culori diferite

IKEA MALA Pasta modelatoare, culori diferite


pe lună 10 lei
256.0000

256 lei 214 lei

24

Al 6-lea Concurs mondial de desen de jucarii moale IKEA pentru copii

Sambata 9/11 11:00-17:00: Copiii membrilor familiei IKEA deseneaza la magazinul IKEA Nicosia si la Studioul de planificare din Limassol, in speranta ca desenul lor va fi transformat intr-o jucarie moale adevarata.

14/11 – 18/11: Cele mai bune 60 de desene vor fi selectate de comitetul HOUSEMARKET si vor fi expuse spre vot in cadrul magazinului IKEA Nicosia si al Studioului de planificare din Limassol. Publicul poate vota pentru desenul preferat, iar primii 50 vor trece la urmatoarea faza.

26/11 – 29/11: Cele 50 de desene cu cele mai multe voturi vor fi postate pe pagina IKEA Family la www.IKEA.com.cy pentru vot. Primele 15 vor fi trimise la IKEA Suedia.

decembrie 2019: Primele 15 desene vor fi trimise la IKEA Suedia pentru a concura cu cele mai votate desene din magazinele IKEA din intreaga lume.

ianuarie 2020: IKEA Suedia va anunta cele 6 desene castigatoare care vor fi transformate in jucarii moi.

Pentru al saselea an la rand, va prezentam cu mandrie SAGOSKATT – colectia noastra jucausa de jucarii moale fabuloase, concepute de copii in cadrul concursului nostru de Desen de jucarii moi.

Credem in puterea jocului si a creativitatii. Cand copiii se joaca, invata si isi dezvolta abilitatile. Seria SAGOSKATT nu este doar o serie de jucarii moi dragute si adorabile, ci are si un scop mai mare. Face parte din Sa ne jucam campanie pentru ca credem in joc ca drept al fiecarui copil si in casa ca cel mai important loc de joaca al vietii. Colectia SAGOSKATT este una dintre numeroasele noastre activitati de sustinere a dreptului copiilor de a se juca si de a se dezvolta corespunzator.

Ce au in comun IKEA si sistemul nostru de invatamant (nu este un lucru bun)

Chiar daca carucioarele lor se intorc de parca ar avea mintea lor, tot revin si inapoi cu sotia mea pentru a lua lucruri pentru casa noastra (si mai ales pentru camerele celor patru copii ai nostri).

Saptamana trecuta ne-am indreptat catre IKEA pentru ca cea mica a mea implinea doi ani, iar ea cerea un pat propriu pentru „fata mare”!

Desigur, IKEA avea ceea ce ne doream si l-am ales si am incarcat cele patru cutii uriase in masina noastra. Intregul drum spre casa, gandurile mele s-au gandit la cat de mult ar dura sa se puna la cap. Era sambata si era de urmarit fotbal universitar, lucruri de facut prin casa si o petrecere de pregatit pentru a doua zi.

M-am pregatit pentru ceva timp de lucru si am descarcat toate cele patru cutii in camera ei. Piesele erau peste tot, dar IKEA a facut o treaba grozava organizandu-le, codandu-le pe culori si oferindu-mi un set clar de instructiuni despre cum sa construiesc patul.

Cateva ore mai tarziu, sarcina mea a fost finalizata! Am urmat pasii, mi-am luat timpul si voila! aveam pregatit un pat de fetita mare.

In timp ce puneam patul IKEA impreuna si urmam pasii, nu m-am putut abtine sa nu cred ca asa trebuie sa simta multi dintre studentii nostri.

Li se dau adesea „sarcini mari” de indeplinit in scoala. Aceste sarcini ar putea fi scrierea unei lucrari, eseu de cercetare, proiect de raport de carte, problema cu cuvinte sau laborator.

In fiecare caz, sarcina trebuie sa para ca va dura o vesnicie pentru ca cursantul sa o duca la bun sfarsit. Dar apoi, o descompunem pas cu pas. Oferim studentilor instructiuni si modele exacte despre cum sa termine lucrarea. Prezintam o rubrica si liniile directoare ale proiectului care mentin elevul sa lucreze intr-un ritm bun si ii indemnam sa o ia pas cu pas pana cand este finalizat in modul „corecte”.

Desi acest lucru ar putea parea un lucru bun, as spune ca este una dintre cele mai mari probleme pe care le avem in sistemul nostru de invatamant in acest moment.

Este greu sa stimulezi creativitatea si inovatia atunci cand copiilor li se cere intotdeauna sa respecte regulile si sa parcurga pasii.

Iata patru concluzii importante pe care le-am avut din experienta IKEA si ce are in comun sistemul nostru de invatamant:

IKEA va ajuta sa construiti un pat, o masa, un scaun sau orice altceva de care ati putea avea nevoie in casa. Am construit personal o unitate de divertisment, dulap cu opt sertare, masuta de cafea, doua paturi, birou, o canapea si doua scaune de la IKEA.

Totusi, nu am invatat nimic.Nici macar nu o pot numi „constructie” pentru ca era mai degraba ca sa urmezi pasii unui set Lego decat sa invete cum sa creezi ceva.

De cate ori copiii nostri termina si creeaza ceva la scoala, dar nu invata nimic pentru ca urmeaza pasii si liniile directoare prescrise?

Singurul lucru pe care l-am obtinut in urma procesului este ca mai bine fiu atent la instructiuni sau pe parcurs voi strica produsul si trebuie sa ma intorc si sa o iau de la capat. Daca nu as fi conformat, as fi fost penalizat pentru ca a existat o singura modalitate corecta de a face acest pat.

Antrenament ABC s

Acum aproximativ o luna am calatorit la IKEA si mi-am achizitionat un dulap pentru dormitorul meu de oaspeti. Este necesar asamblare!! Odata ajuns acasa, aproximativ patru ore mai tarziu, comoda mea era complet asamblata. In timp ce ma uitam cu mandrie la dulapul meu complet asamblat, mi-am dat seama ca instructiunile de asamblare IKEA m-au invatat cinci lucruri despre designul didactic.

  1. Cursantii nu au nevoie de „obiective de invatare” pentru a invata. Instructiunile IKEA nu au enumerat nicaieri scopurile sau obiectivele elevilor. In calitate de designer instructional intalnit cu clienti noi, bineinteles ca EI intreb scopurile si obiectivele lor. Sunt informatii importante pentru a ajuta la ghidarea procesului de proiectare si dezvoltare. Desi am crezut de multa vreme ca cunoasterea acestor informatii este importanta pentru proces, listarea acestora pentru fiecare cursant nu este un element cheie pentru invatarea lor. IKEA clarifica acest aspect.
  2. Ipotezele despre abilitatile elevului dicteaza continutul de invatare. Cunoasterea publicului vizat este un element esential intr-un bun proiect de instruire. IKEA face cateva presupuneri despre publicul lor, iar acest lucru modeleaza cu adevarat nivelul de detaliu (si lipsa) materialului lor. Dupa listarea mesajului de avertizare preverbal pentru a satisface departamentul juridic (in 29 de limbi diferite), incep indicatiile. Fara conditii prealabile. Nicio lectura suplimentara sugerata. Doar instructiunile de care aveti nevoie pentru a va asambla comoda.Indicatiile IKEA sunt adresate unei persoane (ca mine) cu abilitati limitate, dar presupun ca aveti anumite abilitati. Ele ofera o multime de directii, dar nu toate informatiile pe care toata lumea si-ar putea dori vreodata.
  3. O poza merita multe cuvinte. Cu totii stim expresia despre o imagine care valoreaza cat o mie de cuvinte, nu? Instructiunile IKEA includ toate imaginile si nu un singur cuvant. Nici un cuvant!! Vedeti imaginea de mai jos ca o ilustrare a doua pagini (si mai multe imagini) ale instructiunilor. Cu siguranta nu desene de artisti „de calitate superioara”, dar cheia este sa comunice mesajul dorit si cred ca aceste imagini sunt suficient de bine. Mi s-a parut interesant ca in imaginea persoanei care suna serviciul clienti IKEA cu o intrebare, nu exista niciun numar de telefon listat acolo sau nicaieri in toate directiile. Presupun ca... daca intr-adevar aveti o intrebare, veti cauta si gasiti singur numarul de telefon. Daca te uiti la pasii numerotati, vezi o imagine care iti atrage atentia asupra unui anumit detaliu. Fara cuvinte care sa te ghideze, uneori trebuia sa te uiti la imagine destul de atent pentru a determina exact ce ar fi trebuit sa cauti. stiu ca daca as fi fost insarcinat sa scriu aceste instructiuni... fara edictul fara cuvinte... as fi simtit nevoia sa adaug mult mai multe cuvinte. Cu toate acestea, cred ca IKEA a facut o treaba excelenta hotarand sa-si lase imaginile sa vorbeasca (cred ca necesitatea de a produce acest document in 29 de limbi a jucat un rol MARE in aceasta decizie).
  1. Nu este necesara o evaluare pentru a dovedi ca a avut loc invatarea. In rolul meu actual de afaceri in instruirea corporativa, ne concentram atat de mult efort pe LMS pentru a dovedi conformitatii ca cineva a finalizat formarea.Ma intreb... daca sustinerea unui test cu 10 intrebari cu raspunsuri multiple DOVEDa ca ai invatat ceva? Veti putea aplica ceea ce ati invatat in mediul real de munca o ora mai tarziu? Ce zici de o zi mai tarziu? O saptamana mai tarziu? Poate o veti face, dar completarea evaluarii nu este probabil cea mai buna bat de masurare pentru asta. Invatarea la locul de munca este ceea ce conteaza, nu promovarea evaluarii in afara locului de munca. Cu cat evaluarea este mai putin „lumea reala”, cu atat valoarea (adevarata) are mai putina. IKEA nu necesita o evaluare online pentru a demonstra ca ati invatat ceea ce trebuia sa faceti!!
  2. Maiestria vine din practica (si practica). Ca fost sportiv, inca subscriu la zicala „practica face perfect”, dar trebuie sa exersezi corect. IKEA te obliga sa exersezi pentru a dobandi maiestrie. In comoda mea cu 8 sertare, a trebuit sa repet pasii principali de opt ori (si unii dintre subpasii chiar mai mult). Daca nu ati facut lucrurile corect, vi s-a oferit un feedback destul de rapid: piesa urmatoare nu ar intra asa cum indica imaginea. Dupa ce am parcurs fiecare dintre acesti pasi... corect... de mai multe ori, am devenit in mod natural din ce in ce mai priceput. Cand am ajuns la ultimul sertar, am simtit ca devin un maestru vestimentar IKEA. Convinge-te singur!!

Efectul IKEA si instrumentele conviviale – exploatarea nevoii noastre umane de creativitate

Sa examinam cateva concepte care implica lumea utilizatorilor nostri. Ambele concepte locuiesc la aceeasi scara; intelegandu-le, vei putea sa-ti apreciezi utilizatorii mult mai bine.

IKEA este o multinationala grea care are nevoie de putine introduceri. Fondata in 1943 in Suedia, pana la inceputul lui 2008 a devenit cel mai mare retailer de mobila din lume. Semnaturile distinctive ale IKEA sunt „gata de asamblat” si „ambalate”. De la lampi, la paturi, birouri, la canapele, chiar si case, IKEA si-a imprimat de nesters marca in psihicul popular.

Autor/Detinator al drepturilor de autor: staroversky . Termeni si licenta privind drepturile de autor: CC BY-NC 2.0 .

Ati observat ca fiecare produs are un nume acolo, cum ar fi „Klippan” sau „Ludvig”? Te-ai trezit vreodata mergand acolo cu familia/prietenii pentru o zi in oras, chiar daca tu nu avea nevoie o biblioteca noua? A fost pentru pranz si pentru niste vitrine (chiar daca exista putine vitrine intr-un anumit supermagazin IKEA?). In al treilea rand, ti-ai dat seama ca atunci cand te afli intr-un magazin IKEA, nu poti face diferenta dintre unul de aici si unul de acolo? In cele din urma, te-ai trezit vreodata ca-ti iubesti acea biblioteca pe care nu credeai ca vei cumpara atat de mult incat l-ai cumparat, oricum?

Sa ne pastram ideea. Colegii designeri, tocmai am intalnit efectul IKEA. Efectul IKEA este un fenomen recent. Are chiar si o intrare Wikipedia, in care a fost definita ca o „prejudecata cognitiva in care consumatorii acorda o valoare disproportionat de mare produselor pe care le-au creat partial”. Aceasta inseamna ca cineva se poate abate de la modul in care ar rationaliza in mod normal sau ar emite o judecata pana in punctul in care isi poate crea propria realitate subiectiva in jurul acelui obiect. Cu alte cuvinte, daca, de exemplu, Gary ar merge la alt magazin de mobila si ar vedea o biblioteca din sipci de pin deja asamblate, si apoi merge la IKEA, a iesit cu biblioteca IKEA cu aspect similar, dar nu acelasi sentiment de realizare de sine. Chiar daca Gary trebuie doar sa urmeze un set de instructiuni pas cu pas – uneori destul de complicate, ideea este ca el realizeaza efectul IKEA pentru ca el a facut biblioteca. Astfel, facandu-l mult mai valoros pentru el.

Acest fenomen a atras atentia a trei autori - Michael I. Norton, Daniel Mochon si Dan Ariely - in 2011. Acesti autori si-au intitulat articolul „The IKEA Effect: When Labor Leads to Love”, deoarece cadrul cercetarii lor a fost sa afle despre valoare participantii atasati la propria lor munca. Rezumatul lor declara relevanta studiului lor, concentrandu-se pe o observatie deosebit de fundamentala.Norton, Mochon si Ariely au remarcat ca efectul IKEA este la fel de adevarat pentru consumatorii care isi exprima interesul pentru proiectele „do-it-yourself” precum si pentru cei care sunt relativ neinteresati. Lucrarea lor reflecta modul in care asamblarea produselor IKEA se conecteaza cu sentimentul de bunastare si sentimentul de productivitate al oamenilor. Chiar daca ar putea considera sarcina neplacuta, oamenii totusi evalueaza aceasta lucrare ca plina de satisfactii.

Ce este Desenul, creativitatea, invatarea IKEA

O da. Da, cred ca toti profesorii sunt oarecum creativi. Da. Pentru ca trebuie sa vii cu planuri de lectie. Trebuie sa faci ceva distractiv pentru studenti. Deci, daca nu, este doar plictisitor.

Da, cred ca trebuie, intr-o oarecare masura, sa fii creativ. Da. Ei bine, ce alte profesii ati spune ca trebuie sa fie creative?

Da, negociatori. Da, cu siguranta. Daca aveti un conflict international, trebuie neaparat sa va ganditi.

Ei bine, care sunt avantajele de a fi o persoana creativa si care sunt dezavantajele de a fi o persoana creativa?

Ai mai mult. Oh, stii ca poti face ceva. Daca esti o persoana creativa, ai incredere ca poti gasi o modalitate de a o face.

Chiar poti face ceva. Unele care vor ramane, stii, ani de zile. Dar aici sunt minusurile, totusi, cred ca, judecandu-ma ca persoana creativa, nu stiu. Uneori este prea multa presiune. stii, intelegi ca ai atat de multe, atat de multe de facut, stii, si trebuie sa faci cumva. Ca, de exemplu, pictez putin. Daca nu pictez pentru, stii, o saptamana sau ceva de genul, ma simt, stii, frustrat de mine insumi. Ma simt cam dezamagit.

Acuarela, da, deci. si tocmai am inceput cand locuiam in Scotia pentru ca nu aveam ce face. si mereu mi-am dorit, stii, sa incep sa pictez. A fost mereu interesant pentru mine. si la inceput a fost atat de ciudat. A fost atat de rau, ca foarte, foarte rau. Dar apoi am avut multe progrese. Acum e cam, e in regula.

Da, asa ceva.Dar si, stii, cu un indiciu de culori atat de stralucitoare, de schita sau asa as spune. Da, ei bine, mi se pare cam dragut, stii, asa ca nu o arat nimanui, asa ca este doar pentru mine.

Adica, bine, atunci cand suntem creativi, s-ar putea sa avem un fel de standard pentru noi insine si trebuie sa ne autoexaminam, este bine sau este rau? Tind intotdeauna sa cred ca daca trebuie sa fac ceva, va fi bine. Atunci, fa-o. Pentru ca simt ca am succes in propriile mele standarde. Poate altcuiva nu o sa-i placa. Asa ca sper ca atunci cand pictezi, esti implinit si te simti bine cu ceea ce faci.

Da. Intotdeauna a fost, stii, ca si cum fratele meu este cu adevarat creativ. Intotdeauna a fost, stii, un pictor bun, a scris texte creative, chestii de genul asta. Dar cand eram copil, eram ca in umbra lui. Da. Deci eu sunt asa, bine, el poate face lucruri. Nu pot. Deci da. Dar apoi am inceput sa o fac si a fost ca de fapt bine. si familia mea a spus: Uau, poti face asta. si am spus: Da, pot sa o fac. Wow. Deci da.

Asta imi aminteste de ceva in care unii oameni cred ca poate toti dansatorii sau toti profesorii de balet sau de dans pot coregrafia si pot inventa dansuri. si asta a fost partea cea mai proasta. Urasem sa fiu nevoit sa-mi inventez dansatorii. Au iesit in regula, dar nu vreau sa fac nimic. Trebuie sa fie cineva care vrea sa o faca.

Da, pentru ca, ca instructor, ii inveti pe oameni sa urmeze un anumit tipar sau ii inveti pe oameni sa coregrafieze?

Diferenta dintre creativitate vs. Invatare creativa (si cum sa le valorificam pe ambele)

Ce este invatarea creativa?

Invatarea creativa nu inseamna memorarea informatiilor. Este construirea cunostintelor si dezvoltarea abilitatilor folosind tehnici creative.

In loc sa dicteze modul in care ar trebui sa fie absorbita informatia, educatia creativa – ghideaza cursantul prin procesul de instruire folosind metode creative. si provoaca evidentul, conventionalul si presupusul.Intr-o oarecare masura, este vorba despre iesirea din constrangeri.

Cu toate acestea, nu depasim granitele doar de dragul de a le incalca. Nu! Depasim granitele in scopuri valide, cum ar fi construirea eficienta a unui cadru de intelegere.

Iata o lista de tehnici creative de invatare pe care poate le-ati auzit des:

  • Scenarii ipotetice
  • Improvizatie (cu exercitii sau jocuri)
  • Analogii
  • Sesiuni de brainstorming si dezbateri
  • Povestirea

Acum ca aveti o privire de ansamblu asupra invatarii creative, sa vedem de ce este eficienta.

Cum este benefic desenul la lectiile de engleza

Desenul este ceva pe care il folosim destul de des in lectiile de engleza. Pictura, colorarea si schita sunt o parte integranta a predarii tinerilor care invata. Cu cat elevii nostri imbatranesc, totusi, cu atat se intampla mai putine desene la lectii. O astfel de limitare poate parea nerezonabila, deoarece desenul este superior activitatilor precum cititul sau scrisul si ii ajuta pe cursanti sa proceseze informatii in mai multe moduri: vizual, kinestezic si semantic.

Adolescentii si adultii care invata pot gasi revenirea la desen cu adevarat utila, deoarece are un numar imens de beneficii:

  • Desenul este o limba internationala. Este inteles de toata lumea, asa ca poate fi folosit chiar si cu incepatorii absoluti ca o modalitate de a transmite semnificatii sau de a „povesti” despre tine.
  • Desenul este un instrument de auto-exprimare. S-ar putea sa-i ajute pe elevii tai timizi sau doar mai putin vorbareti sa se implice in lectie.
  • Desenul ne ajuta sa memoram lucrurile mai bine.
  • Desenul este o activitate creativa care poate adauga varietate rutinelor tale de clasa si poate stimula creativitatea elevilor tai.
  • Desenul poate fi realizat cu usurinta atat offline, cat si online, individual sau colectiv, de catre un amator sau un profesionist. Nu necesita multe materiale sau unelte si este relativ usor de administrat.

Activitatile de desen pot face elevii entuziasmati, relaxati sau doar putin mai motivati.Exista o multime de motive pentru care folosim creioane si creioane — sau ar trebui sa spun Word, Paint si Adobe Illustrator — in timp ce predam si invatam limba engleza.

70 de desene usoare pentru copii pentru a-si dezvolta creativitatea si imaginatia

Traim intr-o era tehnologica. In plus, traim intr-o societate de consum, in care totul este la un clic distanta. In zilele noastre, este mult mai dificil sa pastrezi interesul copilului tau cu jocuri simple. Majoritatea copiilor stiu cum sa foloseasca un telefon inainte de a implini 2 ani. Pe de o parte, iti poti distra copilul ore intregi, pur si simplu inmanandu-i un telefon si permitandu-i sa vizioneze videoclipuri pe YouTube sau sa se joace. Pe de alta parte, insa, asta nu face nimic pentru imaginatia si creativitatea lor. De aceea, astazi, vom vorbi despre avantajele desenului. Mai mult, am pregatit 70 de desene usoare pentru copii + tutoriale simple pe care le pot urma.

Desene usoare pentru copii si modul in care acestea le ajuta sa-si dezvolte creativitatea si imaginatia

  1. Desenul ajuta la concentrare. Prin desen, copilul dumneavoastra va trebui sa se concentreze pe aceasta sarcina specifica pentru o perioada mai lunga de timp. In plus, concentrandu-se pe detalii, le va imbunatati si capacitatea de a acorda mai multa atentie. Acest lucru va fi cu siguranta util cand va fi timpul pentru scoala.
  2. Dezvolta abilitatile motorii fine ale copilului tau de la o varsta frageda. Abilitatile motorii fine includ orice miscare cu mainile si degetele. Prin urmare, prin desen, copilul dumneavoastra va incepe sa dezvolte aceste abilitati foarte devreme. Asadar, copilul dumneavoastra nu va fi dificil sa invete sa scrie sau sa scrie sau chiar sa conduca intr-o etapa ulterioara a vietii sale.
  3. Desenand copilul dumneavoastra isi imbunatateste coordonarea mana-ochi. Pentru ca rezultatele desenului sunt imediat vizibile, copilul dumneavoastra va putea vedea consecintele fiecarei miscari de mana pe care o face. Prin urmare, coordonarea lor mana-ochi se va imbunatati semnificativ.
  4. Ii ajuta sa se exprime. Desenul este o forma de auto-exprimare, indiferent de varsta pe care o ai.Lasand copilul sa deseneze orice vrea, poti vedea lumea prin ochii lui. De aceea, nu ar trebui sa va bazati doar pe cartile de colorat, ci mai degraba sa lasati copilul sa fie creativ pe o pagina goala.
  5. Desenul implica rezolvarea problemelor, prin urmare este o modalitate excelenta de a-ti invata copilul cum sa ia decizii. Fie ca este culoarea pe care ar trebui sa o foloseasca sau cum sa conecteze capul cu corpul animalului pe care il deseneaza, copilul tau va trebui sa-si dea seama singur.

Creativitatea ar trebui sa faca parte din viata oricarei persoane de la o varsta frageda

Ce este Desenul, creativitatea, invatarea IKEA

Asadar, suntem in proces de inlocuire a bucatariei noastre cu o bucatarie IKEA Euro-trash. Asta inseamna ca am o multime de IKEA de construit. In timp ce construiam dulap dupa dulap SEKTION, mi-a trecut prin minte, fiecare mai repede decat ultimul, ca ar putea fi interesant sa-mi inregistrez progresul in cladirea IKEA: o curba de invatare IKEA in sensul cel mai literal.

Se pare ca bucataria pe care am creat-o era plina de sertare. Nu sunt sigur de ce am preferat atat de mult sertarele decat usile, dar nu eram pe cale sa las ocazia sa piarda. Asa ca, inarmat cu un teanc de sertare MAXIMERA de diferite dimensiuni, m-am asezat la o cladire IKEA si la o extravaganta de colectare a datelor (si sa recunoastem, baut bere).

Obiectivele mele erau duble. In primul rand, am vrut sa vad cat de multe imbunatatiri as vedea pe masura ce construiesc sertar dupa sertar, memorand instructiunile si stapanind pasii nuantati ai cautarii hardware si a selectiei corecte a gaurilor pre-forate. In al doilea rand, daca timpul pentru fiecare ansamblu de sertar a scazut intr-adevar asa cum ma asteptam, am vrut sa estimez limita umana teoretica a performantei ansamblului de sertar IKEA. Cauza nobila.

Va voi avertiza acum ca va veni un moment in aceasta postare in care va voi sugera sa deschideti Microsoft Excel si sa va reprezentati datele. stiu. Fii calm. In cuvintele batranului Luke Skywalker: „Respira doar”. Iti voi acorda un minut aici in cazul in care trebuie sa gasesti ceva de care sa musti atunci cand se intampla acest lucru.

Potrivirea neliniara a modelului in R m-a deranjat inainte, asa ca daca aveti sugestii despre cum sa faceti acest lucru mai bine, mai rapid sau mai fiabil, mi-ar placea sa aud despre asta.

Ce este creativitatea? Definirea aptitudinii viitorului

Daca esti un artist bun, scriitor, muzician, fotograf sau designer, probabil ca ai fost numit „persoana creativa” la un moment dat in viata ta. Poate ti-ai dat seama de o idee noua pentru o problema la mica ta afacere pe care ai crezut-o ca este creativa. Poate ca ati fost intr-o clasa, ati interpretat o lucrare intr-un mod valoros si profesorul v-a laudat pentru ca ati contribuit cu o perspectiva diferita sau cu o idee diferita.

Ideile creative apar in multe situatii, cariere, hobby-uri si lucrari. Dar ce este mai exact creativitatea?

Creativitatea implica transformarea ideilor, imaginatiei si viselor in realitate. Cand esti creativ, poti vedea tiparele ascunse, poti face conexiuni intre lucruri care in mod normal nu sunt legate si poti veni cu idei noi. Abilitatea creativa depinde de gandirea creativa, care este in parte munca grea, dar in mare masura creativa de rezolvare a problemelor.

Mihaly Csikszentmihalyi, autorul cartii „Creativity: The Psychology of Discovery and Invention”, ofera o definitie destul de consistenta a cuvantului. El a spus: „Creativitatea este o sursa centrala de sens in vietile noastre... cele mai multe dintre lucrurile care sunt interesante, importante si umane sunt rezultatele creativitatii... cand suntem implicati in ea, simtim ca traim mai mult. pe deplin decat in ​​restul vietii.”

In afara de cartea sa, Mihaly Csikszentmihalyi este cunoscut pentru TED Talk despre procesul creativ si flux, cunoscut si ca secretul fericirii. In TED Talk, el spune ca atunci cand esti complet implicat in a crea ceva nou, cum ar fi sa scrii muzica, nici macar nu esti atent la felul in care se simte corpul tau sau la orice probleme pe care le poti avea acasa.

Referindu-se la o persoana aflata in mijlocul procesului creativ, Csikszentmihaly a spus: „Nu poate simti nici macar ca ii este foame sau obosit, corpul ii dispare, identitatea ii dispare din constiinta pentru ca nu are suficienta atentie, ca niciunul dintre noi. sa faci, sa faci cu adevarat bine ceva care necesita multa concentrare si, in acelasi timp, sa simta ca el exista.”

Hai sa vorbim! magazinul

De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.