online store smart SMART.MD
cauta in site Cauta
menu MENIU
cumpara 0 COȘ
stoc

ру

vom răspunde la întrebare Scrie
Joaca dinamica IKEA
  1. <
  2. IKEA
  3. Copii si jucarii IKEA
  4. Jocuri si jucarii IKEA
Ordonează
PROMO Saptamanii
IKEA LUSTIGT Joc cu vesta si minge

IKEA LUSTIGT Joc cu vesta si minge


pe lună 27 lei
695.0000

695 lei 571 lei

PROMO Saptamanii
IKEA LUSTIGT Joc darts 10 piese

IKEA LUSTIGT Joc darts 10 piese


pe lună 27 lei
757.0000

757 lei 571 lei

PROMO Saptamanii
IKEA PLUFSIG Saltea plianta gimnastica, roz

IKEA PLUFSIG Saltea plianta gimnastica, roz


pe lună 58 lei
1638.0000

1 638 lei 1 227 lei

PROMO Saptamanii
IKEA PLUFSIG Saltea plianta gimnastica, verde, 78x185 c

IKEA PLUFSIG Saltea plianta gimnastica, verde, 78x185 c


pe lună 58 lei
1650.0000

1 650 lei 1 227 lei

PROMO Saptamanii
IKEA SPARKA Jucarie de plus, verde minge de fotbal, ver

IKEA SPARKA Jucarie de plus, verde minge de fotbal, ver


pe lună 8 lei
211.0000

211 lei 182 lei

PROMO Saptamanii
IKEA BUSA Tunel de joaca

IKEA BUSA Tunel de joaca


pe lună 30 lei
773.0000

773 lei 634 lei

6

Bun venit la IKEA SUA

Servicii care va ajuta sa faceti cumparaturi

Livrare

Cumparati de acasa si primiti-l la usa din fata.

Faceti clic si Colectati

Cumparati online, ridicati din magazin.

Adunarea Taskrabbit

Gasiti modalitati flexibile si accesibile de a va finaliza sarcinile.

Modalitati de plata

Finantati casa de vis cu cardurile noastre de credit.

Oferta IKEA Family de luni fara carne.
Obtineti farfurii cu bile cu plante si legume pentru 3 USD la restaurantul suedez!

Economisiti 20% la ciocolata BELNING!
Aprovizionati cu dulciuri organice cu 20% reducere la ciocolata BELNING pentru membrii IKEA Family pana pe 31.10.22.

Rechemare in siguranta pentru cufar si comode IKEA

METALLISK Rechemare

Efectul IKEA – Tot ce trebuie sa stiti

Efectul IKEA descrie o partinire comuna care se intampla atunci cand depunem eforturi pentru un produs sau proiect. Iata tot ce trebuie sa stiti despre acest concept de economie comportamentala.

Efectul IKEA descrie o partinire cognitiva care apare atunci cand lucram pentru a achizitiona un produs, finaliza un proiect sau finaliza o creatie. Se spune ca avem tendinta de a supraevalua lucrurile in care suntem implicati in realizarea. Michael Norton si colab., care au inventat termenul „efect IKEA” in lucrarea lor din 2012, definesc acest efect ca o simpla „crestere a evaluarii produselor auto-fabricate”.

Te-ai simtit vreodata ca nimeni nu apreciaza cu adevarat tinutele tale asamblate cu grija? Sau ca niciun tort nu are un gust mai bun decat cel pe care l-ati copt singur? Poate i-ai spus unui copil ca opera lui de arta este uimitoare doar ca sa nu-i ranesti sentimentele?

Ce este Joaca dinamica IKEA

BURLINGTON, ON , 1 septembrie 2021 /CNW/ - Intr-o perioada in care viata de acasa nu a fost niciodata atat de importanta, IKEA va deschide usa catre o viata mai buna gazduind un festival de toata ziua cu muzicieni, artisti, bucatari, designeri si creatori care pot fi experimentati atat online, cat si in multe magazine IKEA din intreaga lume. Amplasat in case de zi cu zi, studiouri si cartiere din intreaga lume, Festivalul IKEA transforma camerele de zi, bucatariile, dormitoarele si curtile din spate in scene virtuale pentru spectacole si experiente.Desfasurat in peste 100 de case din peste 50 de piete din intreaga lume, IKEA Festival este o experienta globala deschisa tuturor, gratuit.

Festivalul IKEA celebreaza viata de acasa cu un tur dinamic de 24 de ore in jurul lumii. (Grupul CNW/IKEA Canada)

Festivalul IKEA este inspirat de viziunea marcii de a crea o viata de zi cu zi mai buna pentru multi oameni. „Acesta este un nou tip de experienta pe care IKEA doreste sa o ofere, sarbatorind, conectandu-se si implicandu-se in viata de acasa. Tururile de acasa din intreaga lume vor deschide portile catre noi experiente si noi inspiratii”, spune Kathy Davey, seful departamentului de mobilier si design de retail. , IKEA Canada. „Vrem sa starnim o conversatie despre viata mai sustenabila si mai accesibila acasa de maine. si, la fel ca la orice festival, va puteti astepta la cateva surprize.”

Festivalul IKEA din Canada
Festivalul IKEA incepe Joi, 16 septembrie si locatiile IKEA din Canada vor gazdui activitati cu capacitate limitata, interactive, in magazine, cum ar fi spatii creative in care vizitatorii pot invata tehnici de arta, spatii de atelier unde vizitatorii pot descoperi sfaturi pentru organizare si planificarea camerei, precum si cum sa-si prelungeasca durata de viata. cele mai preferate produse IKEA.

Activitatile variaza in functie de magazin si vor fi gazduite pana la Duminica, 19 septembrie . Membrii familiei IKEA care participa la evenimentele disponibile in magazin sau virtuale ale Festivalului IKEA se vor bucura, de asemenea, de o oferta limitata – reducere de 20 USD la o achizitie de 100 USD sau mai mult. Pentru a vedea programul complet, pentru a va inscrie la activitati locale si pentru a accesa continut dinamic din intreaga lume, vizitati pagina festivalului online la IKEA.ca/Festival si fr.IKEA.ca/Festival.

„Viata de acasa a capatat un sens cu totul nou pentru fiecare dintre noi in ultimul an si, fiind conectati virtual, putem deschide usa catre mai multe vieti in intreaga lume – explorand modul in care traim cu totii, sarbatorind individualitatea si creativitatea. ”, spune Tanya Bevington , Country Communications Manager, IKEA Canada.„Primul nostru festival IKEA va fi cel mai mare turneu global de acasa de pana acum, adunand oamenii impreuna in jurul vietii de acasa intr-un mod nou, atat online, cat si in magazinele noastre, si va fi inceputul unei miscari pe termen mai lung a caselor reale si reale. vieti.

Festivalul IKEA la nivel global
Pe langa activitatile in magazine ale IKEA Canada, pe Joi, 16 septembrie Festivalul IKEA va prezenta o experienta online gratuita, plina de actiune, de 24 de ore. Printr-o gama dinamica de scurtmetraje, spectacole si streamuri live, IKEA isi va deschide portile proiectelor si colaborarilor care au loc acum, iar brandul va calatori, de asemenea, inapoi in timp, intr-un muzeu digital care exploreaza istoria diversa de 70 de ani a IKEA.

Ce este efectul Ikea

Efectul Ikea este fenomenul cognitiv in care clientii devin mai entuziasmati si pun o valoare mai mare produselor pe care le-au creat partial, modificate sau personalizate.

Daca ai fi un dulgher cu pregatire clasica, ai fi atat de confuz (si frustrat) de ce cineva ar cumpara un produs care ii implica, in esenta, sa devina ei insisi un tamplar - desigur, la un alt nivel de calificare.

Dar, te-ai intreba de ce ar vrea cineva sa cumpere un produs care nu este de fapt complet?

Raspunsul este acel cuvant de 5 litere care ne afecteaza si infrumuseteaza viata probabil mai mult decat suntem gata sa recunoastem: Poveste.

Poate fi jenant si dificil de recunoscut pentru ca, chiar daca stim ca nu suntem, ne place sa ne gandim la noi ca niste creaturi rationale.

Tindem sa ne justificam deciziile cu explicatii rationale. Dar, din pacate, aceste explicatii adesea nu au sens.

Cu succesul clar al Ikea, este incontestabil ca exista ceva legat de naratiune si de a juca un rol intr-o poveste a unui produs care ajunge pana in profunzimile umanitatii noastre.

Bine, stim ca Ikea foloseste povestea pentru a-si genera experienta clientilor. Dar ce fel de poveste au popularizat?

Ei bine, asa cum spune Joe Pine, intram intr-un Experienta Economie.

Aflati mai multe despre economia experientei in acest clip:

Aceasta inseamna ca asteptarile clientilor pentru un produs sunt mai mari decat doar detinerea produsului.

ISD in retail: India il asteapta pe cel mai mare producator de mobila Ikea din lume

Daca Ikea isi infiinteaza in sfarsit un magazin aici, s-ar putea sa gaseasca o piata pregatita si sa astepte marca sa de mobilier accesibila, dar distincta.

Stand pe scaunul de toaleta, Edward Norton, in filmul Fight Club din 1999, rasfoieste catalogul Ikea. Cu vocea unui narator, el observa: La fel ca multi altii, devenisem sclav al instinctului de cuibarit Ikea. Daca vedeam ceva destept ca o masuta de cafea in forma de yin-yang, trebuia sa o am.

Este acest sentiment, „instinctul de cuibarit Ikea”, pe care indienii nu l-au experimentat pana acum. Pur si simplu pentru ca nu avem un Ikea aici. si mergand dupa presedintele si CEO-ul Ikea, gigantul scandinav de produse pentru casa, vizita linistita a lui Mikael Ohlsson saptamana trecuta, va mai trece ceva timp pana cand vom cunoaste acest sentiment.

In momentul in care portile s-au deschis pentru 100% ISD in comertul cu o singura marca, toti ochii au fost atintiti asupra Ikea, care de cativa ani a jucat jocul de asteptare pentru a-si lansa operatiunile in India.

Pe 27 noiembrie, PTI a raportat ca Ohlsson va vizita India pentru „a anunta initiativa strategica pentru piata indiana”. Furora din cauza reformelor din comertul cu amanuntul s-a adresat in principal ISD de 51% in comertul cu amanuntul multibrand. Miscarea de a creste ISD la 100% in retailul cu o singura marca a trecut in mare parte neobservata. Cu toate acestea, Ohlsson, probabil convins de climatul politic actual, a venit si a plecat saptamana trecuta, fara niciun anunt „strategic”.

Un purtator de cuvant al Ikea a spus: „Ikea a decis sa-si ia ceva mai mult timp pentru a-si planifica strategia pentru India”. Cu toate acestea, Ikea nu este tocmai straina de India. Cum poate fi? Este un brand care are 326 de magazine in 38 de tari. si un catalog tiparit care rivalizeaza cu cartile Harry Potter (197 de milioane de cataloage in 29 de limbi si 61 de editii in 2010).

In 2009-10, a inregistrat un profit de 23,1 miliarde de dolari, o crestere de 7,7% fata de anul precedent.Multi indieni au reusit sa aiba mobilier Ikea, ordonand tamplarului lor local sa copieze mesele emblematice Lack, bibliotecile Billy sau comodele Malm din catalogul Ikea.

In Occident, Ikea a devenit primul mobilier al oricarui individ. In editia din 3 octombrie 2011 a revistei The New Yorker, Lauren Collins a disecat brandul, filosofia si cultura acestuia. Collins il descrie drept „Legouri pentru adulti, conectand mobilierul maturitatii noastre cu jucariile copilariei noastre”. In prezent, este cel mai mare producator de mobila si mobilier din lume si al treilea cel mai mare consumator de lemn, inaintea Walmart, dar dupa Home Depot si Lowes.

stiati ca unul din 10 europeni este conceput pe un pat Ikea?

„Retailul organizat creste cu un CAGR de 20-25%. In prezent, majoritatea jucatorilor internationali care vin sunt in segmentul premium”, spune Pinaki Ranjan Mishra, partener si lider national, retail si produse de larg consum pentru Ernst Young. „Cota jucatorilor de marca este in prezent mai mica de 10% si indica o penetrare insuficienta pe piata si spatiu pentru noi intrati”, noteaza el.

Consultanta Ernst Young stabileste dimensiunea sectorului de mobilier si mobilier din India la aproximativ 66.500 de milioane de Rs in 2010. Se estimeaza ca dimensiunea pietei va ajunge la 1.12.000 de Rs pana in 2015. Majoritatea marfurilor provin din China, Malaezia, Italia, Germania si Singapore, spune studiul Ernst Young.

Face IKEA ceva in spatiul de inovare a comertului cu amanuntul? Daca da, care este strategia de inovare IKEA

IKEA a introdus inovatia in retail cu multi ani in urma, cand fondatorul companiei a deschis primul magazin in lmhult, Suedia, in 1958. A fost nevoie de 5 ani, iar firma mica de retail si-a debutat conceptul inovator la un depozit de 33.300 sfm din Stockholm.

Motivat de designul circular dezvaluit Muzeul Solomon R Guggenheim din New York City, care ajuta vizitatorii sa urmeze o singura cale prin galerie, Ingvar Kamprad (fondatorul IKEA) a luat decizia ca si-ar pune clientii intr-o calatorie printr-un labirint al retailerului. ofrande.

Primul magazin IKEA, care a fost o inovatie „in forma de gogosi”.

Drept urmare, retailerul suedez a devenit in curand faimos pentru inovatia in experienta de cumparaturi.

Cu toate acestea, astazi, IKEA se confrunta cu o panorama de schimbare a obiceiurilor consumatorilor: oamenii de obicei nu planuiesc sa se urce in masina si sa conduca la o cutie albastra IKEA, mai ales daca ridica doar unul sau doua articole. Inovatia este foarte asteptata de la clientii fideli ai IKEA.

Jesper Brodin, CEO al gigantului retailerului, are misiunea de a aduce inovatii companiei cu scopul de a stimula cresterea si de a transforma experienta in magazin.

IKEA iti transforma camera de zi intr-un showroom digital

Odata cu achizitia Geomagical, IKEA aduce talent de top din Silicon Valley si face inca un pas catre retailul augmentat.

„IKEA a cheltuit peste 200 de milioane de dolari investind sau achizitionand 23 de companii pana in prezent. Achizitiile si investitiile nu se vor opri si vor creste.” — Barbara Martin Coppola, director digital, IKEA Retail

Showroom-urile Ikea cu cutii mari sunt deosebite prin asemanarea lor.

Conceptul Ikea, setul intern de standarde si procese care dicteaza „formatul” al gigantului retail, detaliaza cu minutiozitate tot ceea ce intra in fiecare magazin Ikea. De la aspectul si traseele, la designul cataloagelor, la succesiunea amenajarilor camerelor, la forma, culoarea si dimensiunea creioanelor si blocnotesului.

Toate acestea, intreaga experienta, sunt concepute pentru a fi in acelasi timp familiare, invaluitoare si inradacinate in etosul unic al Ikea. Indiferent de unde din lume se afla un magazin. Aceasta experienta de vanzare cu amanuntul este greu de reprodus digital.

Ikea este astazi una dintre cele mai cunoscute si mai mari marci de retail specializate din lume.Ikea vinde mobilier si produse de uz casnic in valoare de aproape 40 de miliarde de euro pe an in peste 400 de magazine in franciza din 50 de tari, angajand peste 200.000 de oameni.

Foarte curand dupa ce a inceput afacerea, Kamprad a inceput sa vanda mobila printr-un catalog de comanda prin corespondenta si a deschis un showroom pentru a expune modele si produse potentialilor cumparatori, creand primul nucleu al experientei de vanzare cu amanuntul IKEA.

Pachetul plat a fost o alta inovatie timpurie critica. Introdus in anii 50, a redus dramatic costul, complexitatea si riscul de expediere, depozitare si livrare.

Incepand cu anii 80, pe masura ce amprenta globala a retelei sale de retail continua sa se extinda, IKEA a trecut la un model de afaceri de franciza. A creat o structura corporativa complexa, controlata de Stichting INGKA, o fundatie caritabila infiintata in tarile de Jos care, in conformitate cu legislatia olandeza, ofera protectii puternice anti-preluare pentru intreaga afacere. Stichting INGKA controleaza practic toata productia IKEA, activitatea de vanzare cu amanuntul si proprietatea intelectuala a companiei si a devenit cea mai bogata fundatie caritabila din lume. Se poate spune ca aceasta structura corporativa particulara a permis IKEA sa investeasca si sa opereze pe termen lung si, de-a lungul istoriei sale, sa iasa nevatamata din mai multe recesiuni economice globale.

O parte din capacitatea de investitii pe termen lung a IKEA a fost directionata catre investitii in noi formate de magazine si in transformarea digitala, pentru „imbunatatirea experientei de cumparaturi”, „securizarea vitezei, calitatii si capacitatii in livrarea pe ultimul kilometru” si „conversia vizitatorilor in clientii prin utilizarea noilor tehnologii”. Pe langa achizitia publicitara a TaskRabbit, IKEA a facut o serie de investitii in startup-uri digitale (Optoro, Livspace, Ori, printre altele). De asemenea, a experimentat in ultimii ani cu incubatoare gestionate intern si colaborari cu acceleratoare corporative.

Cum sa castigi mai multe vanzari prin efectul IKEA

Cunosti pe cineva caruia ii place sa faca mestesuguri, sa construiasca mobilier sau gradina? Ati observat vreodata cum vor cheltui 50 USD pentru materialele necesare pentru a produce un articol care ar fi costat 5 USD la magazin?

si ati observat ca nu se pot opri sa vorbeasca si sa-si etaleze esarfele zimtate si bibliotecile subrede si sa aduca cu mandrie pungi de legume deformate la birou pentru a le impartasi?

Din cauza efectului Ikea, de aceea. si iata cum il puteti valorifica pentru a realiza mai multe vanzari in organizatia dvs.

IKEA: Strategia omnicanal folosita de retailerul suedez de mobila pentru a ajunge in varf

Am vorbit deja despre valoarea studiilor de caz inainte, dar nu putem sublinia suficient modul in care cititorii nostri pot beneficia de studii de caz complete si detaliate. La ContactPigeon, ne place sa scriem despre all-things-retail, iar studiile de caz despre gigantii din retail este ceasca noastra de ceai. Prin urmare, de data aceasta vom inspecta pe larg IKEA, un conglomerat cunoscut in principal pentru mobilierul gata de asamblat, aparatele de bucatarie si accesoriile pentru casa. Strategia omnicanal IKEA este un model exemplar care a facut din brand principalul retailer de mobila din Europa si unul dintre cele mai valoroase marci de retail in 2021 la nivel mondial.

Dupa cum va puteti imagina, avem multe de invatat de la fondatorul IKEA; Ingvar Kamprad a inceput compania in 1943 si a transformat-o strategic mai tarziu in imperiul care este astazi. Profesionistii in comertul electronic si comertul cu amanuntul se pot inspira si invata instrumente valoroase de la un brand cu un curs de 78 de ani si 456 de magazine din intreaga lume.

Cuprins

Efectul IKEA: de ce punem o valoare mai mare pe ceea ce contribuim la creare

Ce este efectul IKEA? Efectul IKEA – numit astfel in 2012 de o echipa de cercetatori de la Duke, Harvard si Tulane – este o partinire cognitiva in care oamenii pretuiesc produsele pe care le creeaza singuri (sau participa la crearea lor) mai mult decat produsele identice create de altii.

Probabil ati auzit multe glume despre IKEA. Unii merg asa:

  • Thor, Iron Man si Hulk intra in IKEA.Razbunatorii... Aduna-te!
  • Nu ma intrebati de ce mobila dvs. IKEA nu rezista, ai doar raftul tau de vina.
  • Am cumparat un raft de la IKEA. Mi-a luat toata ziua sa pun chestia cu Fjlkinge.
  • De ce sufera o persoana obsedata de IKEA? Sindromul stoc-acasa.

Destul de amuzant, comediantii nu sunt singurii care cauta in magazinul de mobila suedez. Psihologii consumatorilor care studiaza modul in care oamenii iau decizii atunci cand isi cheltuiesc banii au analizat si modelul de afaceri IKEA si au descoperit cateva lucruri interesante.

Hai sa vorbim! magazinul

De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.