online store smart SMART.MD
cauta in site Cauta
menu MENIU
cumpara 0 COȘ
stoc

ру

vom răspunde la întrebare Scrie
Accesorii de infasat IKEA
  1. <
  2. IKEA
  3. Copii si jucarii IKEA
  4. Accesorii pentru copii IKEA
Ordonează
PROMO Saptamanii
IKEA VADRA Saltea ingrijire copil 48x74 cm

IKEA VADRA Saltea ingrijire copil 48x74 cm


pe lună 29 lei
742.0000

742 lei 619 lei

PROMO Saptamanii
IKEA SKOTSAM Saltea ingrijire copil, alb 53x80x2 cm

IKEA SKOTSAM Saltea ingrijire copil, alb 53x80x2 cm


pe lună 12 lei
340.0000

340 lei 271 lei

PROMO Saptamanii
IKEA NOJSAM Set 2 cosuri, rosu/albastru

IKEA NOJSAM Set 2 cosuri, rosu/albastru


pe lună 11 lei
318.0000

318 lei 250 lei

PROMO Saptamanii
IKEA LEN Saltea ingrijire copil, buline, gri, 90x70 cm

IKEA LEN Saltea ingrijire copil, buline, gri, 90x70 cm


pe lună 10 lei
275.0000

275 lei 214 lei

4

Mese de infasat IKEA

Continuand seria articolelor despre mobilier pentru copii, vreau sa va atrag atentia asupra Meselor de infasat de la IKEA. Ele pot fi impartite in categorii in functie de functionalitatea lor:

  1. Masute de infasat cu pat (SNIGLAR);
  2. Mese de infasat cu trei niveluri (SUNDVIK, GULLIVER);
  3. Masute de infasat de perete/pandare (ANTILOP);
  4. Masa de infasat / sifonier cu dulap (LEKSVIK);
  5. Mese de infasat rabatabile (SPOLING, ANTILOP);
  6. Masa de infasat, dulap (HENSVIK).

La momentul cumpararii mesei de infasat Ar trebui sa tina cont de cateva puncte. Aceasta valoare este camera in care intentionati sa plasati masa de infasat si scopul acesteia. Daca folositi masa si ca loc pentru a depozita hainele bebelusului si alte lucruri, opriti alegerea pe o masa cu mai multe niveluri sau cumparati o masa de infasat, dulap.

Merita sa acordati atentie accesoriilor suplimentare pentru mesele de infasat, inventate special de designerii producatorului suedez de mobila. Aceste accesorii sunt prezentate huse de mobilier, cearsafuri Swaddle, mese de infasat pentru seturi de containere, precum si suprafete de lucru suplimentare pentru o masa de infasat.

Sa ne oprim asupra fiecarei categorii de mese de infasat, subliniind avantajele si caracteristicile acestora.

Astfel, o masa de infasat SNIGLAR pe doua niveluri Este o piesa de mobilier inaltime de 87 cm, care este o caracteristica destul de confortabila. Datorita celui de-al doilea nivel, masa de infasat are un spatiu practic de depozitare pentru accesoriile necesare. Toate lucrurile bebelusului vor fi la indemana ta si nu trebuie sa-ti lasi copilul nesupravegheat nici macar un minut. Masa de infasat SNIGLAR este realizata din fag solid durabil si ecologic si acoperita cu vopsea acrilica.

Mesele de infasat cu trei niveluri au prezentat un model numit SUNDVIK si Gulliver.

Masa de infasat SUNDVIK Poate fi folosita pentru copii sub un an. Are mult spatiu pentru depozitarea proviziilor pe doua niveluri suplimentare. Modelul este implementat in alb, gri si maro si negru si maro.Lungimea, latimea si inaltimea mesei de infasat SUNDVIK pana la 82 * 54 * 95 cm, respectiv. Pe langa seria SUNDVIK au optiunea de masa de infasat, combinata cu un sifonier. Avantajul sau este prezenta a doua sertare in loc de rafturi. Aceasta optiune este utila pentru cei care pastreaza echipamentele pentru bebelusi pe rafturi deschise din orice motiv nu le place.

Un alt model cu trei niveluri este mesele de infasat de la IKEA - GULLIVER. Datorita detaliilor sale rotunde, arata extrem de bland si atent. Nivelul superior este echipat suplimentar cu o balustrada pentru confort si siguranta. Detaliile blatului din mesteacan masiv si MDF sunt foarte ecologice pentru copii. Acest model de masa de infasat prezentat in alb si culoarea copacului.

Pentru spatii mici, si parintii care iubesc extrasele au conceput special astfel de modele de mese de infasat precum ANTILOP и SPOLING. ANTILOP convenabil deoarece este atasat de perete daca este necesar. Cu toate acestea, pentru pereti diferiti necesita diferite tipuri de elemente de fixare. Acest lucru ar trebui sa aveti grija in avans, deoarece elementele de fixare nu sunt furnizate. ANTILOP consta dintr-un cadru robust din otel acoperit cu 100% poliester. Masa de infasat are un capac detasabil, care se recomanda sa fie spalat la o temperatura de cel mult 40 C.

Masute de infasat de la Ikea: tot ce ai nevoie, la indemana

Putine lucruri sunt esentiale in camera bebelusului tau: un patut in care sa se odihneasca, un fotoliu pentru a-l legana, un dulap pentru a-si pastra hainele ingrijite si o masa de infasat cu o inaltime confortabila si spatiu de depozitare la indemana. Caracteristici care toate mese de infasat ikea distribuie pentru a te ajuta atunci cand ai cea mai mare nevoie.

Cu sertare si rafturi, mesele de infasat Ikea va permit sa aveti tot ce ai nevoie la indemana astfel incat sa nu trebuie sa lasati copilul singur nicio secunda. In plus, vei putea gasi in catalogul marcii numeroase accesorii care iti vor fi si ele de mare ajutor si pe care le poti folosi cu orice model.

Mesele de infasat Ikea ofera un loc sigur pentru a va cunoaste, pentru tine si copilul tau. Au unul inaltime si depozitare confortabile la indemana, astfel incat sa puteti ajunge la tot ce aveti nevoie fara a pierde controlul asupra bebelusului dvs. Iar unele cresc pe masura ce copilul tau, transformandu-se intr-o biblioteca, birou sau masa de joc.

Mese de infasat cu depozitare deschisa

Sniglar, Gulliver si Solgul sunt schimbatori cu depozitare cu acces usor, care iti permite sa tii mereu o mana pe copilul tau. Pe langa una sau doua rafturi pentru a tine la indemana prosoape, scutece si diverse produse de igiena, acestea au o suprafata mare pe care o poti completa cu saltea de infasat Skotsam pentru mai mult confort si siguranta.

Masa de infasat Sniglar are o estetica minimalista. Fabricat din materiale reciclabile, fag masiv si placi de fibre, este cel mai economic din cate vei gasi in catalogul Ikea si una dintre cele care vor ocupa cel mai putin spatiu in camera bebelusului. Il poti cumpara acum cu doar 25 €, de ce decorarea camerei bebelusului trebuie sa fie scumpa?

Un alt dintre cele mai economice modele Ikea este masa de infasat traditionala din seria Solgul, in a carei fabricatie s-a tinut cont de siguranta celor mici. Suprafetele patutului, mesei de infasat si dulapului sunt non-toxice si au marginile usor rotunjite. Intre raftul mesei de infasat si perete se afla si un spatiu de 29 cm adancime si 80 cm inaltime in care poti aseza un cos de rufe sau alt obiect pe care nu vrei sa il lasi la vedere. si cand copilul tau creste, poti transforma-l intr-un raft cu carti. Nu este o idee fantastica?

Comoda si masa de infasat

Sundvik si Stuva sunt mese de infasat care combina depozitarea inchisa si deschisa. Sundvik prezinta doua sertare si un raft deschis pe acestea. Opritorul sertarului impiedica sertarul sa alunece si sa cada pe podea atunci cand il deschideti pentru a scoate ceea ce aveti nevoie pentru a va schimba copilul.Iar la suprafata, o feronerie evita riscul de a va prinde degetele prin fixarea schimbatorului in pozitia deschisa sau pliata.

Stuva, intre timp, este mult mai mult decat o simpla masa de infasat. Este o piesa de mobilier care creste odata cu copilul tau si se transforma usor intr-un masa de joc sau birou. Cum? Coborarea tablei la inaltimea dorita, cea care este practica pentru ca copilul sa se joace sau sa picteze. Este, fara indoiala, o piesa de mobilier durabila, care poate ramane acasa multi ani.

16 trucuri IKEA uimitoare pe care le poti face intr-un weekend

Produsele IKEA sunt disponibile pe scara larga, cu costuri reduse si, de asemenea, atat de elegante. Dar lucrul absolut grozav la produsele IKEA este ca acestea poate fi spart – complet reproiectat si schimbat!

Hackerea produselor IKEA inseamna a schimba aproape orice are de-a face cu acel produs, inclusiv culoarea, finisajul si stilul.

Hack-urile IKEA nu numai ca sunt distractive si placute de facut, dar va pot oferi un articol unic, pe care nimeni altcineva nu il are.

Daca doriti articole unice, ieftine pentru casa dvs., luati in considerare aceste 16 trucuri uimitoare IKEA pe care le puteti face intr-un singur weekend.

Aceste hack-uri sunt grozave pentru weekend. Ai mai mult timp intr-un weekend. Puteti ramane cu adevarat blocat intr-un proiect grozav de bricolaj. Nu te simti la fel de grabit si stresat sa faci ceva.

Sunt hack-uri de bricolaj relativ simple, dar incredibil de eficiente si nu implica directii cu adevarat complicate si intelegere.

8 Cea mai buna recenzie a mesei de infasat IKEA din 2022

DIVULGARE: Aceasta postare poate contine link-uri afiliate, adica atunci cand dati clic pe link-uri si faceti o achizitie, primesc un comision. In calitate de asociat Amazon, castig din achizitii eligibile.

Mesele de infasat sunt o mare comoditate daca esti parinte. Va permit sa va intindeti perfect copilul si sa-l curatati ori de cate ori are nevoie de o schimbare de haine sau de scutec.

Daca esti interesat sa cumperi unul dintre acestea pentru propriul tau copil, te vei bucura sa auzi ca exista multe optiuni diferite pentru tine la IKEA.Vom vorbi mai multe despre cele 8 cele mai bune mese de infasat pe care IKEA le are de oferit, impreuna cu cele mai bune lucruri despre ele.

Ce schimba accesoriile IKEA

In 2011, acest efect a fost dovedit intr-un studiu realizat de Harvard, Yale si Duke, care a inclus renumitul profesor si autor Dan Ariely. In videoclipul de mai jos veti gasi un fragment din Ted Talk-ul sau despre efectul Ikea. In ea, devine clar ca un amestec de prajitura gata facut are mai putina valoare pentru client decat un amestec de prajitura care trebuie inca terminat. Un alt exemplu este conceptul de HelloFresh sau Foodbag, care sunt cutii de gatit cu o reteta si ingrediente adaptate nevoilor tale, dar pe care totusi trebuie/poti sa le gatesti singur. Oamenii acorda mai multa valoare acestora decat mancarurilor gata preparate din supermarket. Avem o nevoie psihologica de a ne simti competenti. Daca efectul Ikea inseamna ca ne supraevaluam creatiile, inseamna si ca suntem mandri de ceea ce producem.

Aplicarea in schimbarea organizationala nu este atat de dificila. Oamenii pretuiesc ceea ce creeaza. Acest lucru este valabil atat pentru munca, cat si pentru mobilier. In ultimii ani, co-crearea a castigat in importanta ca abordare a schimbarii. Nu doar pentru ca este distractiv sau placut, ci pentru ca angajatii sunt implicati in procesul de schimbare organizationala si, prin urmare, sunt mai motivati, pentru ca au putut contribui ei insisi la acesta. Lasand oamenii sa se gandeasca si sa participe la schimbare si la solutii insisi, credinta in aceasta schimbare creste si ii este atasata mai multa valoare.

Trucul este sa faci provocarea nici prea usoara, nici prea dificila. La urma urmei, efectul Ikea apare doar atunci cand ceva este finalizat cu succes.

Travaliul duce la iubire numai atunci cand travaliul are succes (Norton, Mochon, Ariely)

Ateliere si sprinturi de schimbare a designului

Cocrearea poate avea loc in ateliere, dar poate avea loc si asincron, de exemplu prin colaborarea online prin intermediul unei platforme de idei. Rolul pe care il joaca angajatii in schimbare poate fi mare sau mic.Adoptarea schimbarii va creste cu cat un angajat este mai implicat in schimbare. Acest lucru are de-a face cu sentimentul de proprietate. Proiectele de schimbare de succes sunt acelea in care proprietatea este raspandita rapid si suficient de larg in intreaga organizatie si nu ramane in mainile liderului de proiect.

Echipe

De aici si importanta echipelor in schimbarea organizationala. Schimbarea poate fi „gestionata” prin echipe. Lasati managerii insisi sa lucreze cu echipa lor la o anumita schimbare. Oferiti-le cadrul, obiectivele si liniile directoare scurte (dar clare) si apoi lasati-i sa se apuce de ele insisi. Asa ca nu desenati totul in detaliu, ci oferiti-le spatiul pentru a modela in continuare schimbarea in ritmul lor.

Aceasta este abordarea pe care o alegem pentru implementarea Soulcenter in ingrijirea rezidentiala. Oferim o foaie de parcurs, o foaie de parcurs clara si instructiuni si exemple clare cu privire la modul de implementare, atat pentru manageri, cat si pentru angajati. Echipa insasi decide cum sa procedeze. Ii sprijinim pe parcurs.

Ambasadori si campioni

Cercetarile privind schimbarea organizationala arata in mod clar rolul cheie pe care agentii de schimbare il joaca in schimbarea echipa si organizationala. Prin urmare, agentii de schimbare sunt adesea implicati pentru a ajuta la implementarea schimbarii, dar este si mai bine sa-i implicati in proiectarea planurilor si de ce nu si in crearea solutiei in sine, daca acest lucru este posibil. Indreptati-le in directia corecta si apoi indepartati-va din drum.

Analiza declaratiei de misiune si viziune IKEA

Cu un vis de a crea o viata mai buna pentru oameni, indiferent de marimea starii portofelului lor, fondatorul Ingvar Kamprad a inceput IKEA in 1943 in Suedia. Foarte putini oameni stiu ca numele IKEA provine din primul alfabet al fondatorului si al satului sau de adult. IKEA este considerata una dintre putinele marci la nivel mondial care ofera mobilier de casa usor disponibil.Compania a diversificat in mod constant tipurile de articole pe care le ofera clientilor sai. De la servicii la domiciliu la restaurant, IKEA are o gama larga de produse. Articolele de mobilier sunt cel mai bine vandut produs din intreaga lume. In prezent, IKEA si-a extins afacerile in peste 63 de piete si opereaza 466 de magazine in diferite tari.

  1. Gama larga de produse
  2. Durabilitate
  3. Accesibilitate

Gama larga de produse: IKEA are o gama uriasa de produse care fac brandul vizibil pe piata mai intens. Desi au mentionat in declaratia de misiune in special articolele de mobilier, IKEA are cateva alte linii de produse. Au o colectie mare in diverse stiluri; de la aparate electrocasnice la produse alimentare. Ideea intriganta este ca IKEA are intotdeauna grija de fiecare detaliu mic care conteaza pentru public.

Durabilitate: IKEA a dezvoltat un model de afaceri puternic, care are un sistem de lant valoric durabil pentru clienti. Ei cred in durabilitate in ceea ce priveste produsul, serviciul si contributia la lume. Acestia se concentreaza pe crearea de produse bine concepute care pot usura experienta utilizatorului pentru consumatori. In afara de aceasta, IKEAs are urmatoarea misiune de a deveni o afacere durabila:

  • Transformarea intr-o afacere circulara
  • A deveni pozitiv pentru clima
  • Aprovizionare responsabila

Ce schimba accesoriile IKEA

Dupa ce a cunoscut MUJI si IKEA in profunzime si despre mediul sau SWOT, echipa MUJIKEA propune urmatoarele idei pentru a-si creste capitalul de marca bazat pe clienti (CBBE):

  • Deoarece MUJI se bazeaza in mare masura pe vize de publicitate Vorbe in gura, ar putea valorifica popularitatea lor folosind retelele sociale online, lansand intrebari precum: „Care este produsul tau MUJI preferat?”
  • creste disponibilitatea catalogului in magazin pentru a oferi clientilor o buna vizibilitate a gamei de produse

2. Extindeti-va ca aplicatie de stil de viata – similar cu „MUJI to Sleep”, prin dezvoltarea de inovatii mai simple pentru viata de zi cu zi pentru a crea mai multa rezonanta. De exemplu: „MUJI to Cook”

3.Accent pe strategia fara marca pentru stilul de viata: folosindu-si puterea, evidentiaza-si in continuare punctul de diferentiere: creati o legatura mai puternica intre MUJI si stilul de viata calm, linistit pe care il intruchipeaza si exprimati acest lucru mai explicit clientii pentru a consolida conexiunea.

4. Investitii intre categorii in imobiliare:

4. A. Valorificati tendinta de crestere pentru cazare la buget: Introduceti design-urile lor in hosteluri/hoteluri/centre de wellness, cu scopul de a crea un mediu senin

4. B. Solutii locative pentru zonele urbane: sa activeze implicarea in proiecte de amenajare de locuinte pentru zonele urbane aglomerate. De exemplu, MUJI ar putea aduce casa MUJI din Tokyo in viata aglomerata a orasului din Europa: orase precum Amsterdam, Paris, New York si Londra.

5. Imbunatatiti strategiile de management al relatiilor cu clientii si blocati loialitatea clientilor: cresterea frecventei buletinului informativ, imbunatatirea marketingului direct, desfasurarea unei Competitii MUJI-yourself, cresterea activitatii in retelele sociale pentru a construi comunitati.

2. Extindeti-va mai adanc in comertul cu amanuntul alimentar – valorificand popularitatea sa pentru mancarea suedeza, IKEA s-ar putea diferentia mai mult prin a avea un restaurant suedez.

3. Imbunatatiti experienta de cumparaturi: Cresteti prezenta pe site-urile web online, creati o aplicatie de comert mobil, utilizati forumuri pentru a facilita schimbul comunitatii privind utilizarea mobilierului, de ex. „In cate moduri putem folosi un cabinet EXPEDIT?”

4. Subliniati conceptul de familie ca punct forte – cresterea controlului strict de calitate al alimentelor, trecerea de la camera de joaca la cresa pentru copii, actualizarea beneficiilor IKEA Family pentru a promova participarea familiei

5. Eforturi de mediu: ca companie constienta de mediu, IKEA se confrunta cu multa atentie pentru actiunile sale ecologice. Pentru a-si imbunatati imaginea de marca, IKEA ar putea:

  • sporiti transparenta amprentelor de carbon prin indicarea acestora pe etichetele mobilierului,
  • reduce tiparirea catalogului si permite clientilor sa opteze pentru a le primi prin e-mail,
  • participati la miscarea de reducere a deseurilor prin crearea unui magazin IKEA la mana a doua, de ex.„IKEA Fleamarket”: acesta ar putea fi un forum de vanzari online care pune accent pe cultura IKEA Hackers in intinerirea mobilierului vechi si oferindu-i un nou scop.

Imbunatatiti spatiul de lucru de acasa cu aceste accesorii de la IKEA

Daca lucrati de acasa, stiti deja ca doua dintre cele mai frecvente recomandari sunt: ​​incercati sa separati camerele si sa aveti tot ce aveti nevoie pentru a lucra confortabil. Nu este intotdeauna posibil sa le indeplinesti pe ambele, dar ar trebui sa incerci ori de cate ori poti. Mai ales acum ca cu solutii precum cele de la IKEA este usor. Iata cateva recomandari pentru au un spatiu de telecommuting mai eficient.

Am vorbit deja de mai multe ori despre importanta mesei in care lucrezi. In functie de activitatea pe care o desfasurati si de materialul pe care il folositi de obicei in fiecare zi pentru a o desfasura, va fi interesant ca indeplineste unele caracteristici sau altele.

Pentru inceput, recomandam intotdeauna birouri spatioase, cu o latime si adancime buna. Pentru ca astfel poti plasa tot ce ai nevoie fara sa te simti coplesit de el. Apoi este problema inaltimii, care este si ea importanta. Desi aici cel mai interesant este ca il poti regla sau ca este direct un birou care iti permite sa lucrezi in picioare si asezat. Pentru ca asa iti schimbi postura din cand in cand si ramai putin mai activ.

Exista multe birouri pentru a lucra in picioare sau asezat si IKEA in sine are propuneri interesante, cum ar fi Serii Bekant, Skarsta, Rodulf sau Idsen . Fiecare dintre ele are propriile sale particularitati, avantaje si dezavantaje, dar in general ofera acea capacitate de a lucra pe masura ce te simti mai confortabil in orice moment.

In mod similar, este important sa gasiti un scaun cu care sa va simtiti confortabil pentru perioade lungi de timp. Desi idealul este sa nu petreci mai mult timp stand decat este cu adevarat necesar. Asadar, aici din nou este o mica cautare pana cand gasesti cel mai bun scaun pentru tine.

Ikea prezinta experienta imbunatatita a casei inteligente din 2020

Acum ca casa inteligenta nu mai este doar un hobby pentru Ikea, ea abordeaza doua dintre cele mai mari deficiente ale Home Smart: ii lipsesc unele dintre caracteristicile de baza necesare pentru a face casele cu adevarat inteligente, iar platforma poate fi defectuoasa si confuza de configurat. Prima problema va fi abordata prin introducerea scenelor si a noilor butoane de comanda rapida, iar a doua printr-o revizuire completa a procedurii de onboarding, care este modul in care jaluzelele, luminile si accesoriile Ikea sunt adaugate la reteaua Home Smart.

Ikea a demonstrat ambele solutii exclusiv pentru The Verge la sediul companiei din Suedia.

Zvonurile despre scene au inceput in octombrie, dupa ce un dosar al Comisiei Federale de Comunicatii a scurs planuri pentru butoanele inteligente Ikea. O scena este definita ca un set de comenzi bazate pe evenimente (plecarea de acasa, cina etc.) care sunt emise simultan pe mai multe dispozitive.

Butoanele de comanda rapida pot fi atribuite unei anumite scene la un moment dat si vor costa aproximativ 7 USD fiecare. Sunt programate sa inceapa livrarea in februarie cu o selectie de pictograme care aluneca sub un capac translucid pentru a ajuta la identificarea functiei fiecarui buton. (Veti putea, de asemenea, sa va desenati pe al tau.) Butoanele sunt proiectate sa stea pe mese sau sa se ataseze de pereti (prin surub, magnet sau banda adeziva) unde o singura apasare poate initia o scena. Scenele sunt create in aplicatia Home Smart. Un buton „Timp TV” ar putea, de exemplu, sa coboare jaluzelele Fyrtur, sa porneasca difuzorul Symfonisk, sa porneasca un ventilator si sa diminueze luminile sufrageriei.

Butoanele sunt o solutie simpla pentru ca oaspetii sa va controleze casa sau pentru copiii mici care nu au acces la un smartphone. Sunt bune si pentru camerele in care s-ar putea sa nu doriti un difuzor care sa asculte mereu. Plasati un buton „Noapte buna” langa pat pentru a stinge toate luminile si muzica din casa fara a striga o comanda sau a lansa o aplicatie. Un al doilea buton ar putea incepe redarea listei de redare Spotify preferate la volumul potrivit.

„Ne-am dori sa mergem dincolo de tocilarul rezident al casei si sa invitam mai multi oameni”, spune Bilgi Karan, responsabil pentru experienta utilizatorului Home Smart. „Interfetele fizice sunt un mod fantastic de a face asta.”

Karan a demonstrat o varietate de butoane de comanda rapida de pre-productie si scene legate de un esantion mare de produse Home Smart. Totul a functionat conform asteptarilor. Scenele pot fi controlate si printr-o noua interfata care vine in aplicatia Home Smart.

Delicat in cel mai bun caz, enervant in cel mai rau caz

A doua modificare este o revizuire a modului in care dispozitivele sunt adaugate la reteaua Home Smart bazata pe Zigbee. Astazi, integrarea noilor produse Home Smart, cum ar fi jaluzelele, luminile si variatoarele poate fi dificila in cel mai bun caz si de-a dreptul enervant in cel mai rau caz. Software-ul are erori, iar instructiunile despre cum sa o faci sunt confuze sau pur si simplu gresite. (Difuzoarele Symfonisk de la Ikea sunt integrate printr-o procedura dezvoltata de Sonos.)

Problema provine, cel putin partial, din modul in care a fost proiectat sistemul, bazat pe ipoteze privind modul in care va fi utilizat si de catre cine. „Clientii nostri sunt destul de noi in ceea ce priveste gadgeturile, nu sunt tocilari de tehnologie”, spune Johanna Nordell, lider de afaceri pentru hardware Home Smart. Ikea se asteapta ca cumparatorii pentru prima data sa inceapa cu truse simple. Un astfel de kit consta dintr-un senzor de miscare si un bec pre-imperecheat care poate ilumina automat o casa de scari pe masura ce te apropii de ea, de exemplu. Setul de priza Control include un intrerupator fara fir care poate aprinde si stinge o lampa de masa fara a fi nevoie sa va ridicati de pe canapea. Niciuna dintre acestea nu necesita aplicatia Trdfri Gateway sau Home Smart de 35 USD. Acestea sunt necesare pentru operatiuni avansate, de unde incep toate problemele.

In interiorul Transformarii Digitale a IKEA

Cum schimba trecerea digitala un brand de retail vechi? Potrivit Barbara Martin Coppola, CDO la IKEA Retail, este o provocare de a ramane in esenta aceeasi companie, in timp ce faci aproape totul diferit.In acest QA, Martin Coppola vorbeste despre modul in care munca in tehnologie timp de 20 de ani a pregatit-o pentru aceasta provocare, de ce a oferi clientilor control asupra datelor lor este o afacere buna si cum sa ramaneti concentrat pe misiunea de baza atunci cand schimbati totul.

Ce inseamna pentru unul dintre cele mai recunoscute marci de retail din lume sa devina digital? Timp de aproape 80 de ani, IKEA a fost chiar in afacerea analogica de a vinde oamenilor marca sa distincta de bunuri pentru casa. In urma cu trei ani, IKEA Retail (Ingka Group) a angajat-o pe Barbara Martin Coppola – un veteran al Google, Samsung si Texas Instruments – pentru a ghida compania printr-o transformare digitala si pentru a o ajuta sa intre in urmatoarea era a istoriei sale. HBR a vorbit cu Martin Coppola despre provocarea speciala a transformarii unei companii vechi, despre cum sa va sustineti cultura atunci cand schimbati aproape totul si despre modul in care cei 20 de ani in industria tehnologiei au pregatit-o pentru aceasta sarcina.

Cum schimba transformarea digitala de la IKEA modul in care isi desfasoara activitatea de fapt in fiecare zi?

In termeni practici, am triplat nivelurile comertului electronic in trei ani. Ne-am transformat magazinele pentru a actiona si ca centre de livrare. Pentru ca acest lucru sa functioneze, fluxul de marfuri trebuia schimbat, mecanismele de aprovizionare trebuiau schimbate si, de asemenea, planurile magazinului trebuiau schimbate. Comertul electronic este deschis 24 de ore pe zi, in timp ce magazinele traditionale nu sunt, ceea ce inseamna ca a trebuit sa invatam cum sa functionam la doua viteze, in timp ce operam dintr-un singur spatiu. Marfurile pot fi livrate din magazine sau din diferite centre de distributie – iar algoritmii ajuta la stabilirea de unde provin marfurile. Extindem rapid datele si analiza si schimbam modul in care acestea sunt incorporate in luarea deciziilor.

Odata cu pandemia si odata cu inchiderea a aproximativ 75% din magazinele noastre, am accelerat si am accelerat si mai mult pe masura ce oamenii s-au indreptat catre solutii digitale.Lucrurile care ar dura in mod normal ani sau luni au fost realizate in cateva zile si saptamani.

Transformarea digitala nu este un obiectiv in sine si este mult mai mult decat tehnologie. Ne transformam afacerea: exploram noi oferte potentiale pentru clienti, noi modalitati de a aduce ofertele noastre clientilor si noi moduri de a ne opera afacerea. si pentru a avea succes, digitalul trebuie sa fie incorporat in fiecare aspect al IKEA. Digitalul este un mod de a lucra, de a lua decizii si de a gestiona compania.

Cum ati descrie ceea ce incercati sa faceti prin acest proces?

Pentru a ne indeplini misiunea, trebuie sa ramanem relevanti si trebuie sa evoluam cu nevoile in continua schimbare ale clientilor nostri.

Acum, acest proces este un pic ca un aisberg. In varful aisbergului, avem nevoile si adaptarea clientilor — renovand totul in jurul interactiunii cu clientii si a noilor calatorii de cumparare — iar sub suprafata facem schimbari uriase in modelul nostru de afaceri si de operare. si ceea ce este sub suprafata este o schimbare mult mai mare decat ceea ce vedem mai sus.

Hai sa vorbim! magazinul

De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.