online store smart SMART.MD
cauta in site Cauta
menu MENIU
cumpara 0 COȘ
stoc

ру

vom răspunde la întrebare Scrie
Covoare pentru copii IKEA
  1. <
  2. IKEA
  3. Copii si jucarii IKEA
  4. Textile pentru copii IKEA

Cauta X
Sugestii de cautare XIAOMI MI A3 Samsung Galaxy A50 6/128GB Xiaomi REDMI NOTE 8 PRO Apple iPhone 7 Xiaomi Redmi 7A Samsung Galaxy Note 10 Plus Apple iPhone Xs Xiaomi Mi 9T Pro SAMSUNG Galaxy S10 Samsung Galaxy A10s
Cauta in categoriile
Cu părere de rău la moment nu avem produse cu așa denumire pe site.

Covoare pentru copii IKEA

Covoare pentru copii IKEA (47 de fotografii): un covor cu marcaje rutiere si rutiere pe podea pentru fete si baieti

Video: Covoare pentru copii IKEA (47 de fotografii): un covor cu marcaje rutiere si rutiere pe podea pentru fete si baieti

Brandul IKEA a fost fondat in 1943, fondatorul sau, suedezul Ingvar Kamprad, a luat ca baza ideea de a crea mobilier ieftin, pe care si-o putea permite chiar si o persoana mica. In mod traditional, toate mobilierul, textilele, articolele de papetarie sunt concepute in stilul minimalist scandinav. Cu toate acestea, designerii acestui brand sunt destul de creativi, sunt capabili sa compuna un interior foarte original din lucruri simple, punand cu competenta accent pe accesorii.

O caracteristica speciala a companiei este o explicatie detaliata pentru consumatori de ce bunurile lor sunt atat de ieftine: materiale reciclate, autoservire, costuri de logistica reduse datorita mobilierului prefabricat.

IKEA este un hipermarket de acasa care poate fi folosit pentru a mobila complet un apartament: de la mobilier mare pana la vaze, perdele si pardoseli. Se acorda multa atentie designului camerelor pentru copii. Un spatiu mic gazduieste un loc de munca cu drepturi depline, dulap, dormitor si zona de recreere. Acest lucru a devenit posibil datorita faptului ca producatorul de accesorii incearca sa le faca nu numai frumoase, ci si multifunctionale: pufurile si scaunele servesc simultan drept cutii pentru jucarii, buzunarele pentru lucruri pot fi ascunse in perdele, iar pardoseala serveste simultan ca o zona de joaca si un centru de dezvoltare.

Covoarele din piele de oaie IKEA sunt etice

Raspunsul la aceasta intrebare variaza foarte mult pe internet si depinde de cat de etic este definit.

IKEA se straduieste sa fie etica si constienta de mediu, inclusiv covoarele sale din piele de oaie. De fapt, au o piele de oaie artificiala care a castigat un premiu de la PETA.

Este important sa ne amintim ca IKEA este o companie mare si, la fel ca toate companiile, trebuie sa existe anumite practici indoielnice.

Cu toate acestea, per total, IKEA pare sa incerce sa faca ceea ce trebuie in ceea ce priveste etica si mediu.

Pielea de oaie este pielea ramasa dupa ce un animal a fost sacrificat, de obicei pentru carne. In timp ce unor tari nu le place gustul de oaie, altora le place.

De asemenea, multe alimente pentru animale de companie folosesc carne de oaie in retetele lor. Prin urmare, animalele nu se irosesc.

Unii oameni sustin ca cumpararea unui covor din piele de oaie de la IKEA este mai etic decat cumpararea unuia de la o companie care se angajeaza in practici neetice, cum ar fi folosirea muncii copiilor sau fortarea animalelor sa traiasca in conditii inumane.

O noua busola

La mijlocul anilor 1990, IKEA a fost zguduita de acuzatii de munca a copiilor. La acea vreme, compania era cel mai mare retailer de mobila din lume, cu aproape 100 de magazine in 17 tari si productia in 70. Pe masura ce succesul pentru IKEA a crescut, la fel a crescut si controlul presei. Dezvaluirile asupra muncii copiilor ar duce la o noua busola – cooperarea cu UNICEF si Salvati Copiii si coduri de conduita pentru orice, de la munca copiilor pana la impactul asupra mediului.

In primavara anului 1994, un documentar suedez a dezvaluit ca munca copiilor era o practica obisnuita in industria covoarelor din Pakistan, unde productia IKEA era. Multi dintre copii erau sclavi cu datorii, uneori impreuna cu intreaga lor familie. Scandalul a fost o realitate, iar managerul de zona de afaceri recent recrutat pentru covoare, Marianne Barner, a actionat rapid. Contractele cu producatorii pakistanezi de covoare au fost reziliate, iar la alte acorduri cu furnizorii s-a adaugat o clauza care interzicea munca copiilor.

Din documentarul Covorul. Copii care lucreaza la razboaiele de covoare din Pakistan. Foto: Mats hman/Bergmar Produktion.

„Filmul a fost o adevarata deschidere a ochilor”, isi aminteste Marianne. „Conventia ONU privind Drepturile Copilului a aparut in 1989, dar munca copiilor era inca necunoscuta de multi oameni. Eu insumi petrecusem cateva luni in India pentru o pregatire in lantul de aprovizionare, dar munca copiilor

nu a fost niciodata mentionat.Cumparatorii nostri s-au intalnit cu furnizorii la birourile din orase si au vizitat rar locurile de productie”, spune ea.

Provocarea globala de aprovizionare a IKEA: analiza covoarelor indiene si a muncii copiilor

Daca as fi Marianne Barner, as folosi urmatoarele strategii cu privire la continuarea operatiunilor IKEA in India. * Evitarea problemelor sociale si de mediu inca de la inceput ca atunci cand apar aceste probleme. In opinia mea, evitarea problemelor de la inceput este cea mai buna strategie pe termen lung. Daca apar probleme, acestea pot afecta imediat vanzarile si pot deteriora reputatia companiei. De exemplu, la inceputul anilor 1980, din cauza publicitatii problemelor cu formaldehida pe produsele IKEA, vanzarile sale au scazut cu 20% in Danemarca. Imaginea marcii IKEA a fost, de asemenea, distrusa enorm.

Mai mult, cred ca costul prevenirii este mult mai mic decat costul daunelor. Ca rezultat, este imperativ ca IKEA sa fie mai constient de responsabilitatea sociala si de potentialele probleme sociale viitoare. * Oferirea unor fonduri pentru educatia copiilor care se refera la problemele legate de munca copiilor IKEA Din punctul meu de vedere, oferirea oportunitatii educationale acestor copii este metoda permanenta de eliminare si prevenire a muncii copiilor. Am crezut ca cauza principala a muncii copiilor provine din saracia severa.

Parintii nu au de ales si trebuie sa isi lege copiii pentru a plati datoriile. Acesti copii devin parte a fortei de munca si pierd oportunitatea educatiei pentru a-si imbunatati nivelul de trai. Ca urmare, atunci cand cresc, ei ar putea ramane in acelasi ciclu ca si parintii lor (obligatoriu-si copiii pentru plata datoriilor). Prin urmare, educatia este calea de a imbunatati nivelul de trai si de a depasi saracia. Cu toate acestea, doar IKEA nu i-a putut ajuta pe toti copiii din India.

Apoi, IKEA ar trebui sa colaboreze cu organizatii precum UNICEF sau OIM pentru a ajuta copiii sa acceseze educatia.Mai mult, IKEA ar trebui sa faca lobby pentru a constrange guvernul sa se implice mai activ in proces, deoarece guvernul este cea mai importanta organizatie care ar putea aplica legea si ar putea imbunatati viata copiilor saraci. Desi aceasta strategie creste costul de productie, merita facuta. Nu numai ca imbunatateste viata multor copii, dar creste si imaginea IKEA ca organizatie care se preocupa de viata copiilor. Colaborarea stransa cu unele organizatii precum OIM, UNICEF si Swedish Save the Children pentru a preveni munca copiilor. Conform strategiei mele anterioare recomandate, IKEA singur ar putea sa nu poata rezolva problemele legate de munca copiilor. Colaborarea multor organizatii ar putea creste capacitatea si potentialul de a ajuta copiii saraci. IKEA este o companie de mobila fara producatori. S-ar putea sa nu fie expert in gestionarea problemelor legate de munca, cum ar fi munca copiilor, dar IKEA ar avea potentialul de a sprijini finantare si de a oferi un loc de munca.

Prin urmare, ar trebui sa coopereze cu alte organizatii pentru a gestiona munca copiilor. In plus, sugerez ca IKEA sa semneze acordul de utilizare a etichetei Rukmark, eticheta care atesta ca covoarele innodate manual de care a fost atasata au fost realizate fara utilizarea muncii copiilor. Cred ca atat IKEA, cat si Rukmark au acelasi obiectiv care urmareste sa puna capat muncii ilegale a copiilor in industria covoarelor din Asia de Sud. Prin urmare, prin utilizarea etichetei Rukmark, IKEA va castiga un avantaj in utilizarea procesului Rukmark in controlul si monitorizarea productiei de covoare in India.

Covoare pentru copii IKEA (6)

Ordonează
PROMO Saptamanii
IKEA HEMMAHOS Covor, gri 100x160 cm

IKEA HEMMAHOS Covor, gri 100x160 cm


pe lună 32 lei
890.0000

890 lei 681 lei

PROMO Saptamanii
IKEA STADSDEL Covor 130x133 cm

IKEA STADSDEL Covor 130x133 cm


pe lună 26 lei
645.0000

645 lei 557 lei

PROMO Saptamanii
IKEA KLAPPA Covor joaca 114x114 cm

IKEA KLAPPA Covor joaca 114x114 cm


pe lună 50 lei
1334.0000

1 334 lei 1 053 lei

IKEA HIMMELSK Covor, gri 133x160 cm

IKEA HIMMELSK Covor, gri 133x160 cm


pe lună 65 lei
1616.0000

1 616 lei 1 362 lei

PROMO Saptamanii
IKEA STORABO Covor, verde 75x133 cm

IKEA STORABO Covor, verde 75x133 cm


pe lună 14 lei
410.0000

410 lei 309 lei

IKEA LEN Covor, buline/gri 133x160 cm

IKEA LEN Covor, buline/gri 133x160 cm


pe lună 65 lei
1792.0000

1 792 lei 1 362 lei

6

Covoare pentru copii IKEA (47 de fotografii): un covor cu marcaje rutiere si rutiere pe podea pentru fete si baieti

Video: Covoare pentru copii IKEA (47 de fotografii): un covor cu marcaje rutiere si rutiere pe podea pentru fete si baieti

Brandul IKEA a fost fondat in 1943, fondatorul sau, suedezul Ingvar Kamprad, a luat ca baza ideea de a crea mobilier ieftin, pe care si-o putea permite chiar si o persoana mica. In mod traditional, toate mobilierul, textilele, articolele de papetarie sunt concepute in stilul minimalist scandinav. Cu toate acestea, designerii acestui brand sunt destul de creativi, sunt capabili sa compuna un interior foarte original din lucruri simple, punand cu competenta accent pe accesorii.

O caracteristica speciala a companiei este o explicatie detaliata pentru consumatori de ce bunurile lor sunt atat de ieftine: materiale reciclate, autoservire, costuri de logistica reduse datorita mobilierului prefabricat.

IKEA este un hipermarket de acasa care poate fi folosit pentru a mobila complet un apartament: de la mobilier mare pana la vaze, perdele si pardoseli. Se acorda multa atentie designului camerelor pentru copii. Un spatiu mic gazduieste un loc de munca cu drepturi depline, dulap, dormitor si zona de recreere. Acest lucru a devenit posibil datorita faptului ca producatorul de accesorii incearca sa le faca nu numai frumoase, ci si multifunctionale: pufurile si scaunele servesc simultan drept cutii pentru jucarii, buzunarele pentru lucruri pot fi ascunse in perdele, iar pardoseala serveste simultan ca o zona de joaca si un centru de dezvoltare.

Covoarele din piele de oaie IKEA sunt etice

Raspunsul la aceasta intrebare variaza foarte mult pe internet si depinde de cat de etic este definit.

IKEA se straduieste sa fie etica si constienta de mediu, inclusiv covoarele sale din piele de oaie. De fapt, au o piele de oaie artificiala care a castigat un premiu de la PETA.

Este important sa ne amintim ca IKEA este o companie mare si, la fel ca toate companiile, trebuie sa existe anumite practici indoielnice.

Cu toate acestea, per total, IKEA pare sa incerce sa faca ceea ce trebuie in ceea ce priveste etica si mediu.

Pielea de oaie este pielea ramasa dupa ce un animal a fost sacrificat, de obicei pentru carne. In timp ce unor tari nu le place gustul de oaie, altora le place.

De asemenea, multe alimente pentru animale de companie folosesc carne de oaie in retetele lor. Prin urmare, animalele nu se irosesc.

Unii oameni sustin ca cumpararea unui covor din piele de oaie de la IKEA este mai etic decat cumpararea unuia de la o companie care se angajeaza in practici neetice, cum ar fi folosirea muncii copiilor sau fortarea animalelor sa traiasca in conditii inumane.

O noua busola

La mijlocul anilor 1990, IKEA a fost zguduita de acuzatii de munca a copiilor. La acea vreme, compania era cel mai mare retailer de mobila din lume, cu aproape 100 de magazine in 17 tari si productia in 70. Pe masura ce succesul pentru IKEA a crescut, la fel a crescut si controlul presei. Dezvaluirile asupra muncii copiilor ar duce la o noua busola – cooperarea cu UNICEF si Salvati Copiii si coduri de conduita pentru orice, de la munca copiilor pana la impactul asupra mediului.

In primavara anului 1994, un documentar suedez a dezvaluit ca munca copiilor era o practica obisnuita in industria covoarelor din Pakistan, unde productia IKEA era. Multi dintre copii erau sclavi cu datorii, uneori impreuna cu intreaga lor familie. Scandalul a fost o realitate, iar managerul de zona de afaceri recent recrutat pentru covoare, Marianne Barner, a actionat rapid. Contractele cu producatorii pakistanezi de covoare au fost reziliate, iar la alte acorduri cu furnizorii s-a adaugat o clauza care interzicea munca copiilor.

Din documentarul Covorul. Copii care lucreaza la razboaiele de covoare din Pakistan. Foto: Mats hman/Bergmar Produktion.

„Filmul a fost o adevarata deschidere a ochilor”, isi aminteste Marianne. „Conventia ONU privind Drepturile Copilului a aparut in 1989, dar munca copiilor era inca necunoscuta de multi oameni. Eu insumi petrecusem cateva luni in India pentru o pregatire in lantul de aprovizionare, dar munca copiilor

nu a fost niciodata mentionat.Cumparatorii nostri s-au intalnit cu furnizorii la birourile din orase si au vizitat rar locurile de productie”, spune ea.

Provocarea globala de aprovizionare a IKEA: analiza covoarelor indiene si a muncii copiilor

Daca as fi Marianne Barner, as folosi urmatoarele strategii cu privire la continuarea operatiunilor IKEA in India. * Evitarea problemelor sociale si de mediu inca de la inceput ca atunci cand apar aceste probleme. In opinia mea, evitarea problemelor de la inceput este cea mai buna strategie pe termen lung. Daca apar probleme, acestea pot afecta imediat vanzarile si pot deteriora reputatia companiei. De exemplu, la inceputul anilor 1980, din cauza publicitatii problemelor cu formaldehida pe produsele IKEA, vanzarile sale au scazut cu 20% in Danemarca. Imaginea marcii IKEA a fost, de asemenea, distrusa enorm.

Mai mult, cred ca costul prevenirii este mult mai mic decat costul daunelor. Ca rezultat, este imperativ ca IKEA sa fie mai constient de responsabilitatea sociala si de potentialele probleme sociale viitoare. * Oferirea unor fonduri pentru educatia copiilor care se refera la problemele legate de munca copiilor IKEA Din punctul meu de vedere, oferirea oportunitatii educationale acestor copii este metoda permanenta de eliminare si prevenire a muncii copiilor. Am crezut ca cauza principala a muncii copiilor provine din saracia severa.

Parintii nu au de ales si trebuie sa isi lege copiii pentru a plati datoriile. Acesti copii devin parte a fortei de munca si pierd oportunitatea educatiei pentru a-si imbunatati nivelul de trai. Ca urmare, atunci cand cresc, ei ar putea ramane in acelasi ciclu ca si parintii lor (obligatoriu-si copiii pentru plata datoriilor). Prin urmare, educatia este calea de a imbunatati nivelul de trai si de a depasi saracia. Cu toate acestea, doar IKEA nu i-a putut ajuta pe toti copiii din India.

Apoi, IKEA ar trebui sa colaboreze cu organizatii precum UNICEF sau OIM pentru a ajuta copiii sa acceseze educatia.Mai mult, IKEA ar trebui sa faca lobby pentru a constrange guvernul sa se implice mai activ in proces, deoarece guvernul este cea mai importanta organizatie care ar putea aplica legea si ar putea imbunatati viata copiilor saraci. Desi aceasta strategie creste costul de productie, merita facuta. Nu numai ca imbunatateste viata multor copii, dar creste si imaginea IKEA ca organizatie care se preocupa de viata copiilor. Colaborarea stransa cu unele organizatii precum OIM, UNICEF si Swedish Save the Children pentru a preveni munca copiilor. Conform strategiei mele anterioare recomandate, IKEA singur ar putea sa nu poata rezolva problemele legate de munca copiilor. Colaborarea multor organizatii ar putea creste capacitatea si potentialul de a ajuta copiii saraci. IKEA este o companie de mobila fara producatori. S-ar putea sa nu fie expert in gestionarea problemelor legate de munca, cum ar fi munca copiilor, dar IKEA ar avea potentialul de a sprijini finantare si de a oferi un loc de munca.

Prin urmare, ar trebui sa coopereze cu alte organizatii pentru a gestiona munca copiilor. In plus, sugerez ca IKEA sa semneze acordul de utilizare a etichetei Rukmark, eticheta care atesta ca covoarele innodate manual de care a fost atasata au fost realizate fara utilizarea muncii copiilor. Cred ca atat IKEA, cat si Rukmark au acelasi obiectiv care urmareste sa puna capat muncii ilegale a copiilor in industria covoarelor din Asia de Sud. Prin urmare, prin utilizarea etichetei Rukmark, IKEA va castiga un avantaj in utilizarea procesului Rukmark in controlul si monitorizarea productiei de covoare in India.

Hai sa vorbim! magazinul

De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.