Primește EXTRA BONUS - 300 lei , pe cardul tău Energbank!
🛒 Ce trebuie să faci?
Simplu. Cumpără orice produs de pe Smart.md si primești un cod prin SMS după achiziție.
🏦 Cum obții banii?
Mergi cu codul la orice filială Energbank și deschide un card nou, care vine automat cu EXTRA BONUS de 300 lei.
💸 Cum folosești cei 300 lei ?
Poti sa ii cheltui imediat oriunde dorești (inghetata, comunale, distractii, rate la credite, haine, accesorii sau orice alte dorinte ai in plan), fara limitari si conditionari (poti sa ii scoti chiar si cash daca vrei 😉.
ℹ️ Important!
Oferta este valabilă doar pentru noii clienți Energbank.
Asta inseamna marketing, Seth Godin
In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online, prelegerilor si bestsellerurilor sale. Este inventatorul a nenumarate idei si fraze care si-au facut loc in limbajul comercial, de la marketingul pe baza de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri.
Acum, Seth Godin ofera pentru prima data bazele cunostintelor sale despre marketing, intr-un singur ambalaj, accesibil si atemporal. In centrul abordarii sale sta o idee principala: marketerii de succes nu folosesc consumatorii ca sa rezolve problemele companiei lor. Ei folosesc marketingul ca sa rezolve problemele altora. Nu fac doar zgomot, ci fac lumea mai buna. Marketingul cu adevarat puternic se bazeaza pe empatie, pe generozitate si pe munca emotionala.
Aceasta carte te invata cum sa identifici cel mai mic public viabil, cum sa profiti de semnele si semnalele potrivite ca sa-ti pozitionezi oferta, cum sa obtii increderea si permisiunea pietei tinta, cum sa folosesti povestile pe care publicul si le spune despre statut, afiliere si dominanta, cum sa remarci oportunitatile de a crea si a elibera tensiunea si cum sa le oferi altora instrumentele potrivite pentru a-si atinge obiectivele.
E timpul ca marketerii sa nu mai minta, sa nu mai trimita spam si sa nu se mai simta vinovati cu privire la munca lor. E timpul sa inlaturam valorile derutante din retelele sociale, folosind conexiuni adevarate. E timpul sa nu mai irosim banii pe atentie furata, care nu va da rezultate pe termen lung. Asta inseamna marketing ofera o abordare mai buna care se va aplica si in deceniile urmatoare, indiferent cum continua sa evolueze tacticile de marketing.
Vezi si: Carti
Документация
Nu este in stoc
Cumpara acum si primeste EXTRA BONUS300 lei pe card
Primește EXTRA BONUS - 300 lei , pe cardul tău Energbank!
🛒 Ce trebuie să faci?
Simplu. Cumpără orice produs de pe Smart.md si primești un cod prin SMS după achiziție.
🏦 Cum obții banii?
Mergi cu codul la orice filială Energbank și deschide un card nou, care vine automat cu EXTRA BONUS de 300 lei.
💸 Cum folosești cei 300 lei ?
Poti sa ii cheltui imediat oriunde dorești (inghetata, comunale, distractii, rate la credite, haine, accesorii sau orice alte dorinte ai in plan), fara limitari si conditionari (poti sa ii scoti chiar si cash daca vrei 😉.
ℹ️ Important!
Oferta este valabilă doar pentru noii clienți Energbank.
Asta inseamna marketing, Seth GodinAsta inseamna marketing, Seth Godin
In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online, prelegerilor si bestsellerurilor sale. Este inventatorul a nenumarate idei si fraze care si-au facut loc in limbajul comercial, de la marketingul pe baza de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri.
Acum, Seth Godin ofera pentru prima data bazele cunostintelor sale despre marketing, intr-un singur ambalaj, accesibil si atemporal. In centrul abordarii sale sta o idee principala: marketerii de succes nu folosesc consumatorii ca sa rezolve problemele companiei lor. Ei folosesc marketingul ca sa rezolve problemele altora. Nu fac doar zgomot, ci fac lumea mai buna. Marketingul cu adevarat puternic se bazeaza pe empatie, pe generozitate si pe munca emotionala.
Aceasta carte te invata cum sa identifici cel mai mic public viabil, cum sa profiti de semnele si semnalele potrivite ca sa-ti pozitionezi oferta, cum sa obtii increderea si permisiunea pietei tinta, cum sa folosesti povestile pe care publicul si le spune despre statut, afiliere si dominanta, cum sa remarci oportunitatile de a crea si a elibera tensiunea si cum sa le oferi altora instrumentele potrivite pentru a-si atinge obiectivele.
E timpul ca marketerii sa nu mai minta, sa nu mai trimita spam si sa nu se mai simta vinovati cu privire la munca lor. E timpul sa inlaturam valorile derutante din retelele sociale, folosind conexiuni adevarate. E timpul sa nu mai irosim banii pe atentie furata, care nu va da rezultate pe termen lung. Asta inseamna marketing ofera o abordare mai buna care se va aplica si in deceniile urmatoare, indiferent cum continua sa evolueze tacticile de marketing.
Vezi si: Carti300320914300320914