Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor, Victor Emanuel Ciuciuc

Nu este in stoc

Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor, Victor Emanuel Ciuciuc

Cod produs 221205787

99 lei

199 lei

consultant

Adreseaza o intrebare consultantului

Arata numarul

Descriere

Caracteristici

Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor, Victor Emanuel Ciuciuc 

„Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? 

Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.

Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.” 

Business si economie Recomandate

Produse Vizualizate Recent