Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor, Victor Emanuel Ciuciuc
Nu este in stoc
Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor, Victor Emanuel Ciuciuc
Cod produs 221205787
99 lei
199 lei
Toate caracteristicile
Adreseaza o intrebare consultantului
Arata numarul
Descriere
Caracteristici
Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor, Victor Emanuel Ciuciuc
„Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand?
Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.
Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.”
Документация