online store smart SMART.MD
cauta in site Cauta
menu MENIU
cumpara 0 COȘ
stoc

ру

vom răspunde la întrebare Scrie
Marketing
  1. <
  2. Carti si Birotica
  3. Carti
  4. Business si economie
Ordonează
Clienti Forever - Carter Green

Clienti Forever - Carter Green


pe lună 6 lei
186.0000

186 lei 146 lei

PROMO Saptamanii
Excelenta in vanzari - Todd M. Duncan

Excelenta in vanzari - Todd M. Duncan


pe lună 7 lei
205.0000

205 lei 160 lei

Secretele marketingului pe instagram,Ionut Tuta

Secretele marketingului pe instagram,Ionut Tuta


pe lună 18 lei
425.0000

425 lei 384 lei

Marketing. Chestionare, sondaje de opinie, studii de pi

Marketing. Chestionare, sondaje de opinie, studii de pi


pe lună 16 lei
386.0000

386 lei 349 lei

Clienti pe Viata - Carl Sewell, Paul B. Brown

Clienti pe Viata - Carl Sewell, Paul B. Brown


pe lună 14 lei
295.0000

lei 295 lei

Contagios - Jonah Berger

Contagios - Jonah Berger


pe lună 19 lei
409.0000

lei 409 lei

Memorabil – De la idee la momentul care schimba lumea,

Memorabil – De la idee la momentul care schimba lumea,


pe lună 10 lei
289.0000

289 lei 223 lei

PROMO Saptamanii
Toti marketerii sunt mincinosi. Editia a II-a, Seth God

Toti marketerii sunt mincinosi. Editia a II-a, Seth God


pe lună 14 lei
330.0000

330 lei 300 lei

PROMO Saptamanii
Marketingul inovatiilor in retail, Saniuta Adina

Marketingul inovatiilor in retail, Saniuta Adina


pe lună 11 lei
326.0000

326 lei 251 lei

Comportamentul clientilor, Daniel Gherasim, Adrian Gher

Comportamentul clientilor, Daniel Gherasim, Adrian Gher


pe lună 24 lei
582.0000

582 lei 523 lei

Al treilea val. Viitorul in viziunea antreprenorului

Al treilea val. Viitorul in viziunea antreprenorului


pe lună 7 lei
205.0000

205 lei 160 lei

PROMO Saptamanii
Secretele marketingului pe instagram,Ionut Tuta

Secretele marketingului pe instagram,Ionut Tuta


pe lună 18 lei
425.0000

425 lei 384 lei

PROMO Saptamanii
Evolueaza cu viteza schimbarii - Jim Clemmer

Evolueaza cu viteza schimbarii - Jim Clemmer


pe lună 13 lei
363.0000

363 lei 279 lei

13

Definitiile marketingului

Definitiile AMA ale cercetarii de marketing si marketing sunt revizuite si reaprobate/modificate la fiecare trei ani de un grup de cinci cercetatori care sunt cercetatori activi.

Marketingul este activitatea, setul de institutii si procesele pentru crearea, comunicarea, livrarea si schimbul de oferte care au valoare pentru clienti, clienti, parteneri si societate in general. (Aprobat 2017)

Definitia cercetarii de marketing

Cercetarea de marketing este functia care leaga consumatorul, clientul si publicul de marketer prin informatii – informatii utilizate pentru a identifica si defini oportunitati si probleme; generarea, rafinarea si evaluarea actiunilor; monitorizeaza performanta; si imbunatatirea intelegerii acestuia ca proces. Acesta specifica informatiile necesare pentru a aborda aceste probleme, proiecteaza metoda de colectare a informatiilor, gestioneaza si implementeaza procesul de colectare a datelor, analizeaza rezultatele si comunica constatarile si implicatiile acestora. (Aprobat 2017)

Definitia Brand

O marca este un nume, un termen, un design, un simbol sau orice alta caracteristica care identifica bunurile sau serviciile unui vanzator ca fiind distincte de cele ale altor vanzatori.

Standardele de marca ISO adauga ca o marca „este un activ intangibil” care are scopul de a crea „imagini si asocieri distincte in mintea partilor interesate, generand astfel beneficii/valori economice”.

Ce este marketingul? – Principii, tipuri si domeniul de aplicare

Spre deosebire de ceea ce cred majoritatea oamenilor, marketingul nu inseamna doar comunicarea si informarea despre marca si oferta sa, ci tot ceea ce este implicat in dezvoltarea ofertei, promovarea, vanzarea si determinarea clientului sa o cumpere (si sa o rascumpere).

Nu se invarte in jurul produsului. Marketingul se invarte in jurul clientilor. Acest proces se concentreaza pe explorarea, crearea si dezvoltarea unei oferte care sa indeplineasca nevoile, dorintele si cerintele clientilor, ajutand in acelasi timp afacerea sa sustina si sa castige.

Dar ce este mai exact marketingul si de ce este important?

Ce este marketingul? Definitie si semnificatie

Dictionarul Collins are urmatoarea definitie a termenului:

Mai jos este definitia Asociatiei Americane de Marketing:

„Marketingul este activitatea, ansamblul de institutii si procese pentru crearea, comunicarea, livrarea si schimbul de oferte care au valoare pentru clienti, clienti, parteneri si societate in general.”

Potrivit domycreatinvewritings.com, marketingul acopera o arie vasta de afaceri, inclusiv:

  • cum comunici
  • marca
  • design-ul
  • stabilirea preturilor
  • cercetare de piata
  • psihologia consumatorului
  • masurarea eficacitatii

La baza marketingului este intelegerea a ceea ce au nevoie si ce pretuiesc clientii. Succesul pe termen lung al unei companii depinde de a afla care sunt nevoile clientilor sai. Apoi gaseste modalitati de a adauga valoare prin diferite abordari.

Marketing business-to-business

Aceasta implica vizarea altor afaceri. Ii spunem si noi afaceri la afaceri sau Marketing B2B. Aceasta presupune furnizarea altor companii cu produse sau servicii.

Produsele fizice pe care companiile le vand altor afaceri sunt bunuri industriale. Bunurile industriale pot include materii prime pentru companiile care produc materiale plastice, fire pentru utilizarea in comertul cu textile. Include, de asemenea, aeronave pentru companii aeriene si militare.

De fapt, termenul „bunuri industriale” se refera la orice are nevoie si cumpara o companie sau o organizatie.

Putem indrepta marketingul catre intreprinderi (B2B) sau consumatori individuali (B2C).

Serviciile B2B pot include consultanta juridica, consultanta in management, consultanta fiscala sau furnizare de formare. Serviciile IT si furnizarea de personal temporar sunt, de asemenea, exemple de servicii B2B. Inseamna euinformatie Tecnologie.

Daca esti interesat de Marketing B2B, ai nevoie de un cont LinkedIn. Iata o postare despre cele mai bune practici pentru gestionarea mai multor conturi LinkedIn.

Marketing direct catre consumatori

Ii spunem si noi B2C. Termenul se refera la vizarea persoanelor individuale care achizitioneaza produse si utilizeaza servicii. Mai exact, persoanele care au cumparat pentru consum propriu.

Acestea pot include FMCG (bunuri de consum cu miscare rapida), cum ar fi alimente, bauturi si articole de toaleta sau bunuri de folosinta indelungata. De exemplu, masinile, televizoarele, frigiderele si alte produse albe sunt bunuri de folosinta indelungata. „Marcaurile albe” sunt aparate electrocasnice majore care au avut in mod traditional o suprafata de email alb.

Marketing B2B + B2C

Majoritatea corporatiilor mari au un abordare integrata de marketing. Cu alte cuvinte, se concentreaza atat asupra consumatorilor individuali, cat si asupra afacerilor in acelasi timp.

Compania Coca-Cola, de exemplu, stie ca marketingul sau B2C trebuie sa reuseasca. Pune simplu; trebuie sa convinga supermarketurile si magazinele mai mici – B2B – sa ofere spatiu pe raft.

Majoritatea producatorilor de bunuri de folosinta indelungata au, de asemenea, o abordare de marketing integrata. De exemplu, Grupul Haier se concentreaza pe consumatorii individuali (B2C). Cu toate acestea, se concentreaza si pe supermarketuri, magazine universale si alte puncte de vanzare cu amanuntul (B2B). Grupul Haier este cel mai mare producator mondial de electronice de larg consum si electrocasnice.

Marketing in afaceri: strategii si tipuri explicate

Alexandra Twin are peste 15 ani de experienta ca editor si scriitor, acoperind stiri financiare pentru companii publice si private.

Amy este ACA si CEO si fondator al OnPoint Learning, o companie de formare financiara care ofera formare profesionistilor din domeniul financiar. Ea are aproape doua decenii de experienta in industria financiara si ca instructor financiar pentru profesionistii din industrie si persoane fizice.

Ariel Courage este un editor, cercetator si verificator cu experienta. Ea a efectuat lucrari de editare si verificare a faptelor pentru mai multe publicatii financiare importante, inclusiv The Motley Fool si Passport to Wall Street.

Ce este marketingul? Definitie, avantaje si cum functioneaza

Marketing este sistemul de cercetare a unei piete, oferind valoare si satisfacerii clientului cu un obiectiv de profit.

Aceasta disciplina este responsabila de studiu comportamentul pietelor si nevoile consumatorilor . Analizeaza managementul comercial al companiilor pentru a atrage, retine si retine clientii finali prin satisfacerea dorintelor acestora si rezolvarea problemelor acestora.

In acest continut complet vom detalia ce este marketingul, tipurile si strategiile care exista, cateva exemple, diferenta dintre publicitate si marketing, caracteristicile unui bun marketer, ce profiluri sunt cele mai solicitate astazi, cum sa dezvolt un plan de marketing si ai la dispozitie mai multe resurse de invatare.

Ce este Marketingul? Scop, tipuri si oportunitati de cariera

Cand vine vorba de definirea marketingului sau de a raspunde „ce este marketingul, o definitie ar putea sa nu fie utila, deoarece termenul de marketing este putin variabil si atotcuprinzator pentru o definitie simpla. Cu toate acestea, Hubspot defineste marketingul ca „actiuni pe care o intreprindere le intreprinde pentru a atrage un public catre produsele sau serviciile companiei, folosind mesaje de inalta calitate. Marketingul urmareste sa ofere valoare de sine statatoare pentru consumatori si potentiali prin continut, cu obiectivul pe termen lung de a consolida loialitatea marcii, de a demonstra valoarea produsului si de a creste vanzarile.

Succesul fiecarei afaceri depinde in mare masura de tipul de strategie de marketing pe care o implementeaza, deoarece marketingul este prezent in toate etapele afacerii, de la inceput pana la sfarsit. Este esential ca intreprinderile sa efectueze cercetari ample, sa isi cunoasca bine publicul tinta, sa faca o analiza cuprinzatoare vanzari si marketing planul de management si alegeti cu intelepciune canalele de marketing.

Mai mult decat atat, avand in vedere dinamica de marketing in schimbare si dificultatea crescanda de a convinge consumatorii sa cumpere un anumit produs sau serviciu, strategiile de marketing conventionale isi pot pierde in curand semnificatia, iar vidul va fi umplut de strategii de marketing avansate din punct de vedere tehnologic.

Ce este marketingul? O definitie si ghid de baza

Marketingul este definit ca cuprinde toate strategiile promotionale pe care o companie le foloseste pentru a atrage potentiali clienti catre produsele sau serviciile sale.

  • Cercetare de piata. Efectuarea de cercetari de piata pentru a intelege publicul tinta al unei companii.
  • Publicitate si promovare. Publicitatea produsului sau catre consumatori sau alte companii sau angajarea unei agentii de publicitate care va crea o campanie care sa se alinieze obiectivelor sale.
  • Strategia social media. Promovarea produselor sau serviciilor pe retelele de socializare.
  • Relatii publice. Adresandu-se institutiilor media pentru a-si extinde acoperirea.
  • Achizitia si pastrarea clientilor. Construirea de relatii cu consumatorii si mass-media pentru a extinde acoperirea mesajului

In timp ce scopul final este acela de a vinde produse sau servicii, marketingul inseamna mult mai mult decat acel clic sau glisare finala pentru a cumpara. Este vorba de crearea de relatii de durata cu clientii si de pozitionarea unui brand sau a unui produs in constiinta publicului.

Ce este marketingul si de ce afacerea ta nu se poate descurca fara el

Tocmai ati lansat un nou produs sau serviciu despre care doriti sa faceti cunostinta? Poate doriti sa impartasiti consumatorilor de ce este minunat si cum este mult mai bun decat cel oferit de concurentii dvs.

Ei bine, atunci exista un lucru fara de care nu te poti descurca. Marketing!

O strategie de marketing bine gandita este esentiala daca vrei sa iesi in evidenta si sa asigure cresterea afacerii tale.

Pentru majoritatea oamenilor, marketingul inseamna publicitate – in reviste, pe panouri publicitare, canale de social media sau la televizor. Dar marketingul este mult mai mult. De fapt, acesta cuprinde atat de multe tactici (marketing social, marketing prin e-mail, marketing de recomandare etc.) incat nu putem explica toate elementele procesului de marketing in aceasta postare.

Cu toate acestea, vom arunca putina lumina asupra acestui subiect larg si ne vom concentra pe:

  • definitia marketingului
  • termeni de marketing folositi in mod obisnuit
  • importanta marketingului
  • tipurile si principiile marketingului
  • exemple de tehnici de marketing de succes
  • sfaturi de marketing si multe altele

Suna bine? Grozav ☺️ Sa incepem.

Cuprins

Ce este marketingul? Definitie, beneficii si strategii

Marketingul este procesul prin care clientii potentiali sau clientii pot fi interesati de produsele si serviciile dvs. Cuvantul cheie din aceasta definitie este „proces”. Marketingul implica cercetarea, promovarea, vanzarea si distribuirea produselor sau serviciilor dvs.

Aceasta disciplina se concentreaza pe studiul pietei si comportamentelor consumatorilor si analizeaza managementul comercial al companiilor pentru a atrage, dobandi si retine clienti prin satisfacerea dorintelor si nevoilor acestora si insufland loialitatea marcii.

Definitia marketingului este actiunea sau afacerea de promovare si vanzare a produselor sau serviciilor, inclusiv cercetarea de piata si publicitate. Astazi, marketingul este ceva pe care fiecare companie si organizatie trebuie sa il implementeze in strategia sa de crestere. Multe companii folosesc tehnici de marketing pentru a-si atinge obiectivele fara sa-si dea seama, deoarece lucreaza pentru a se promova si a creste vanzarile produsului sau serviciului lor. In zilele noastre, marketingul este unul dintre aspectele cheie ale afacerilor.

De multe ori oamenii nu stiu exact ce este marketingul si, atunci cand sunt intrebati, il definesc ca vanzare sau publicitate. Desi aceste raspunsuri nu sunt gresite, ele sunt doar o parte a marketingului. Exista multe alte aspecte ale marketingului, cum ar fi distributia produselor, promovarea, proiectarea si crearea de materiale precum pagini de destinatie si continut pe retelele sociale, imbunatatirea experientei clientilor, efectuarea de cercetari de piata, stabilirea segmentelor de piata si multe altele.

Marketingul este foarte larg si cuprinde toate strategiile care ajuta o companie, o marca sau o persoana sa-si atinga obiectivele.

Ce este Marketingul

Cuvantul marketing este, fara indoiala, una dintre cele mai comune terminologii folosite in lumea afacerilor. Marketingul este atat de important incat nicio afacere nu poate supravietui fara el. Dar daca ma gandesc bine, ce este marketingul?

Marketingul se refera la acele activitati desfasurate de o afacere pentru a-si promova produsele sau serviciile online sau in mod traditional. Scopul oricarui demers de marketing este de a crea constientizare si de a determina clientii potentiali sa aleaga produsul sau serviciul unei companii in locul celui al concurentilor sai.

Adaptarea produselor sau serviciilor cuiva pentru a satisface nevoile consumatorilor este un alt aspect vital al marketingului.

Peter F. Sticker spune totul:

„Marketingul urmareste sa cunoasca si sa inteleaga consumatorul atat de bine ca produsul sau serviciul i se potriveste si se vinde singur.”

Succesul masiv al Apple Inc. se datoreaza geniului tehnic al lui Steve Jobs si, cel mai important, abilitatii sale extraordinare de marketing. Jobs nu a fost grozav doar la crearea tehnologiei sofisticate. El a inteles nevoile consumatorilor si s-a asigurat sa dezvolte produse inovatoare si frumos concepute, care sa satisfaca acele nevoi si dorinte.

Hai sa vorbim! magazinul

De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.