Thank you

We will contact you just in time

Comportamentul clientilor, Daniel Gherasim, Adrian Gherasim
543 lei
Avans
lei
+

Oferta supusa unor termene si conditii.

Detalii la consultantii Smart.md

Comportamentul clientilor, Daniel Gherasim, Adrian Gherasim

Comportamentul clientilor, Daniel Gherasim, Adrian Gherasim

Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu numai), precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci si alti specialisti (teoreticieni sau practicieni) din domeniul psihologiei, sociologiei, stiintelor juridice, comunicarii, esteticii industriale etc. implicati in realizarea unor astfel de studii.

Fara a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atentiei in studiile comportamentale (omul in general, cumparatorul, consumatorul, incitatorul, platitorul etc.), autorii au considerat ca acesta este clientul firmei interesate sa-i satisfaca nevoile, dorintele si cererea, privit in compania tuturor celor care-i pot influenta comportamentul (incitatatori, informatori, decidenti si lideri de opinie, sefi, critici etc.). De aceea a fost preferat pentru carte titlul de Comportamentul clientilor.

Vezi si: Carti
500044721 500044721
In stock
Best choice 5 263
  1. <
  2. Carti si Birotica
  3. Carti
  4. Business si economie

Comportamentul clientilor, Daniel Gherasim, Adrian Gherasim

500044721
543
699 lei (- 23%)
543 lei
543
699 lei (- 23%)
543 lei
Cod produs: 500044721

Specificatii Comportamentul clientilor, Daniel Gherasim, Adrian Gherasim

Cod produs: 500044721

An publicare

2022

Autor

Daniel Gherasim,Adrian Gherasim

Brand

Pro Universitaria

Continut pachet

1 x Carte

Format

Fizic

Gen

Business

Limba

Romana

Numar pagini

400

Tip coperta

Brosata

Luna lansare

August

Nationalitate autor

Roman

Subgen

Relatii publice

Subiect principal

Relatii cu clientii

Descriere produs

Comportamentul clientilor, Daniel Gherasim, Adrian Gherasim

Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu numai), precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci si alti specialisti (teoreticieni sau practicieni) din domeniul psihologiei, sociologiei, stiintelor juridice, comunicarii, esteticii industriale etc. implicati in realizarea unor astfel de studii.

Fara a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atentiei in studiile comportamentale (omul in general, cumparatorul, consumatorul, incitatorul, platitorul etc.), autorii au considerat ca acesta este clientul firmei interesate sa-i satisfaca nevoile, dorintele si cererea, privit in compania tuturor celor care-i pot influenta comportamentul (incitatatori, informatori, decidenti si lideri de opinie, sefi, critici etc.). De aceea a fost preferat pentru carte titlul de Comportamentul clientilor.

Vezi si: Carti

Business si economie Recomandate

Alti clienti au mai vizitat

Nu ezita, scrie ceva!
De ce la noi e mai ieftin?
Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si in mall-uri.
Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale.
Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.
De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si in mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.