Thank you

We will contact you just in time

Incepe cu de ce - Simon Sinek
483 lei
Avans
lei
+

Oferta supusa unor termene si conditii.

Detalii la consultantii Smart.md

Incepe cu de ce - Simon Sinek

Incepe cu de ce - Simon Sinek

In anul 2009, Simon Sinek a initiat o miscare prin care incerca sa ajute oamenii sa devina mai inspirati la locul munca, acestia inspirandu-si la randul lor colegii si clientii. De atunci, milioane de persoane au fost motivate de puterea ideilor sale, inclusiv cele peste 37 de milioane de oameni care i-au urmarit discursul TED bazat pe cartea Incepe cu de ce, a treia cea mai populara inregistrare a seriei TED Talks a tuturor timpurilor. Sinek incepe cu o intrebare fundamentala: de ce unii oameni sau unele companii sunt mai inovatoare, mai influente si mai profitabile decat altele? De ce unele se bucura de o loialitate mai mare din partea clientilor si angajatilor? De ce atat de putine companii de top sunt capabile sa-si mentina succesul?

Oameni precum Martin Luther King Jr., Steve Jobs si fratii Wright au avut foarte putine lucruri in comun, dar cu totii au inceput prin a se intreba „de ce?”. Ei au realizat ca oamenii nu vor crede intr-un produs, intr-un serviciu, intr-o miscare sau intr-o idee pana cand nu vor intelege „de ce”-ul din spatele acestora. Incepe cu de ce demonstreaza ca liderii care au avut cea mai mare influenta la nivel mondial gandesc, actioneaza si comunica in acelasi mod, exact opusul modului in care procedeaza toata lumea. Sinek numeste aceasta idee „cercul de aur” si ofera o structura pe care pot fi construite organizatiile, pot fi conduse miscarile si pot fi inspirati oamenii. Iar totul incepe cu intrebarea „de ce?”
220301355 220301355
In stock
Best choice 5 245
  1. <
  2. Carti si Birotica
  3. Carti
  4. Self Help

Incepe cu de ce - Simon Sinek

220301355
483
399 lei (+ 21%)
483 lei
483
399 lei (+ 21%)
483 lei
Cod produs: 220301355

Specificatii Incepe cu de ce - Simon Sinek

Cod produs: 220301355

An publicare

2018

Autor

Simon Sinek

Brand

Publica

Dimensiune (mm)

145 x 205

Format

Fizic

Gen

Dezvoltare personala

Limba

Romana

Numar pagini

336

Editia

I

Nationalitate autor

Strain

Subgen

Management

Descriere produs

Incepe cu de ce - Simon Sinek

In anul 2009, Simon Sinek a initiat o miscare prin care incerca sa ajute oamenii sa devina mai inspirati la locul munca, acestia inspirandu-si la randul lor colegii si clientii. De atunci, milioane de persoane au fost motivate de puterea ideilor sale, inclusiv cele peste 37 de milioane de oameni care i-au urmarit discursul TED bazat pe cartea Incepe cu de ce, a treia cea mai populara inregistrare a seriei TED Talks a tuturor timpurilor. Sinek incepe cu o intrebare fundamentala: de ce unii oameni sau unele companii sunt mai inovatoare, mai influente si mai profitabile decat altele? De ce unele se bucura de o loialitate mai mare din partea clientilor si angajatilor? De ce atat de putine companii de top sunt capabile sa-si mentina succesul?

Oameni precum Martin Luther King Jr., Steve Jobs si fratii Wright au avut foarte putine lucruri in comun, dar cu totii au inceput prin a se intreba „de ce?”. Ei au realizat ca oamenii nu vor crede intr-un produs, intr-un serviciu, intr-o miscare sau intr-o idee pana cand nu vor intelege „de ce”-ul din spatele acestora. Incepe cu de ce demonstreaza ca liderii care au avut cea mai mare influenta la nivel mondial gandesc, actioneaza si comunica in acelasi mod, exact opusul modului in care procedeaza toata lumea. Sinek numeste aceasta idee „cercul de aur” si ofera o structura pe care pot fi construite organizatiile, pot fi conduse miscarile si pot fi inspirati oamenii. Iar totul incepe cu intrebarea „de ce?”

Self Help Recomandate

Alti clienti au mai vizitat

Nu ezita, scrie ceva!
De ce la noi e mai ieftin?
Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si in mall-uri.
Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale.
Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.
De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si in mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.