Marketing. Chestionare, sondaje de opinie, studii de piata si teste-grila, Alexandru-Mircea Nedelea
Specificatii Marketing. Chestionare, sondaje de opinie, studii de piata si teste-grila, Alexandru-Mircea Nedelea
An publicare
2022
Autor
Alexandru-Mircea Nedelea
Brand
Pro Universitaria
Continut pachet
1 x Carte
Format
Fizic
Gen
Business
Limba
Romana
Numar pagini
262
Tip coperta
Brosata
Luna lansare
Martie
Nationalitate autor
Roman
Subgen
Marketing
Subiect principal
Marketing direct
Descriere produs
Marketing. Chestionare, sondaje de opinie, studii de piata si teste-grila, Alexandru-Mircea Nedelea
Cartea are menirea sa vina in ajutorul tuturor celor care studiaza sau sunt interesati de aceasta latura a marketingului, si anume: sondaje de opinie, studii de piata si teste-grila.
Alexandru-Mircea Nedelea este conf. univ.dr. la Univ. Stefan cel Mare din Suceava, Facultatea de Economie, Administratie si Afaceri unde preda cursuri de Marketing, Marketing in turism, Tehnici promotionale, Protocol si relatii publice, Diplomatie economica. A obtinut Diploma de doctor in Marketing la Univ. Babes-Bolyai Cluj-Napoca (2003). A publicat peste 40 de carti in Romania si strainatate.