Marketing. Chestionare, sondaje de opinie, studii de piata si teste-grila, Alexandru-Mircea Nedelea

Marketing. Chestionare, sondaje de opinie, studii de piata si teste-grila, Alexandru-Mircea Nedelea

Cartea are menirea sa vina in ajutorul tuturor celor care studiaza sau sunt interesati de aceasta latura a marketingului, si anume: sondaje de opinie, studii de piata si teste-grila.

Alexandru-Mircea Nedelea este conf. univ.dr. la Univ. Stefan cel Mare din Suceava, Facultatea de Economie, Administratie si Afaceri unde preda cursuri de Marketing, Marketing in turism, Tehnici promotionale, Protocol si relatii publice, Diplomatie economica. A obtinut Diploma de doctor in Marketing la Univ. Babes-Bolyai Cluj-Napoca (2003). A publicat peste 40 de carti in Romania si strainatate.

221597157 221597157
Out Of Stock
Best choice 5 261
  1. <
  2. Carti si Birotica
  3. Carti
  4. Business si economie

Marketing. Chestionare, sondaje de opinie, studii de piata si teste-grila, Alexandru-Mircea Nedelea

221597157
Momentan produsul NU este in stoc. Lasati-ne datele de contact pentru a primi notificare despre oferta
Sunt de acord sa fiu informat cand produsul o sa fie disponibil sau despre alternativele acestuia si sunt de acord cu Termenii si Conditiile
Sunt de acord sa fiu informat cand produsul o sa fie disponibil sau despre alternativele acestuia si sunt de acord cu Termenii si Conditiile
Cod produs: 221597157

Specificatii Marketing. Chestionare, sondaje de opinie, studii de piata si teste-grila, Alexandru-Mircea Nedelea

Cod produs: 221597157

An publicare

2022

Autor

Alexandru-Mircea Nedelea

Brand

Pro Universitaria

Continut pachet

1 x Carte

Format

Fizic

Gen

Business

Limba

Romana

Numar pagini

262

Tip coperta

Brosata

Luna lansare

Martie

Nationalitate autor

Roman

Subgen

Marketing

Subiect principal

Marketing direct

Descriere produs

Marketing. Chestionare, sondaje de opinie, studii de piata si teste-grila, Alexandru-Mircea Nedelea

Cartea are menirea sa vina in ajutorul tuturor celor care studiaza sau sunt interesati de aceasta latura a marketingului, si anume: sondaje de opinie, studii de piata si teste-grila.

Alexandru-Mircea Nedelea este conf. univ.dr. la Univ. Stefan cel Mare din Suceava, Facultatea de Economie, Administratie si Afaceri unde preda cursuri de Marketing, Marketing in turism, Tehnici promotionale, Protocol si relatii publice, Diplomatie economica. A obtinut Diploma de doctor in Marketing la Univ. Babes-Bolyai Cluj-Napoca (2003). A publicat peste 40 de carti in Romania si strainatate.

Business si economie Recomandate

Alti clienti au mai vizitat

Nu ezita, scrie ceva!
De ce la noi e mai ieftin?
Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si in mall-uri.
Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale.
Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.
De ce la noi e mai ieftin? Nu platim chirii scumpe pe strazi centrale si in mall-uri. Nu investim in publicitate scumpa pe TV, radio si panouri stradale. Importam direct de la distribuitori din Europa si Asia.