Profit bun. Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume, Charles G. Koch
Profit bun. Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume, Charles G. Koch
Cod produs 221038897
336 lei
399 lei
Toate caracteristicile
Ridicare Gratuita din Depozit
21.12 - 27.12
Oficiu postal Nova Posta
22.12 - 28.12
gratuit
Livrare in Chisinau
21.12 - 27.12
65 lei
Livrare in toata Moldova
22.12 - 28.12
65 lei
Adreseaza o intrebare consultantului
Arata numarul
Descriere
Caracteristici
Profit bun. Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume, Charles G. Koch
In anul 1967, Charles Koch a trecut la conducerea companiei fondate de tatal lui si a inceput sa o dezvolte de la un start-up de 21 de milioane de dolari, intr-o corporatie globala cu venituri de circa 115 miliarde de dolari, conform revistei Forbes. Ce este profitul bun? Profitul bun vine atunci cand o companie creeaza valoare pentru clienti intr-un fel care ii ajuta pe acestia sa-si imbunatateasca viata. Povestind experientele prin care a trecut de-a lungul a cinci decenii de activitate – timp in care a avut parte si de reusite, dar si de multe esecuri – Kock ne prezinta cele cinci dimensiuni ale sistemului de management adoptat de el – numit Market-Based Management – si ne explica cum sa-i aplicam principiile pentru a genera profit bun.
Vezi si: Carti
Документация