Profit bun. Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume, Charles G. Koch

Profit bun. Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume, Charles G. Koch

Cod produs 221038897

336 lei

399 lei

Ridicare Gratuita din Depozit

21.12 - 27.12

gratuit

Oficiu postal Nova Posta

22.12 - 28.12

gratuit

Livrare in Chisinau

21.12 - 27.12

65 lei

Livrare in toata Moldova

22.12 - 28.12

65 lei

consultant

Adreseaza o intrebare consultantului

Arata numarul

Descriere

Caracteristici

Profit bun. Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume, Charles G. Koch

In anul 1967, Charles Koch a trecut la conducerea companiei fondate de tatal lui si a inceput sa o dezvolte de la un start-up de 21 de milioane de dolari, intr-o corporatie globala cu venituri de circa 115 miliarde de dolari, conform revistei Forbes. Ce este profitul bun? Profitul bun vine atunci cand o companie creeaza valoare pentru clienti intr-un fel care ii ajuta pe acestia sa-si imbunatateasca viata. Povestind experientele prin care a trecut de-a lungul a cinci decenii de activitate – timp in care a avut parte si de reusite, dar si de multe esecuri – Kock ne prezinta cele cinci dimensiuni ale sistemului de management adoptat de el – numit Market-Based Management – si ne explica cum sa-i aplicam principiile pentru a genera profit bun.

Vezi si: Carti

Business si economie Recomandate

Produse Vizualizate Recent